Bacteroidete bacterii pierdere în greutate

Suprapopularea bacteriană a intestinului subţire din perspectiva medicului de familie

Au legătură bacteriile din intestine cu pierderea în greutate?

Cum trăim în armonie cu bacteriile noastre? Știați că…. Cum ne pot influența microbii sănătatea? Microbii funcționează similar celulelor umane. Au nevoie de substanțe nutritive, pe care le degradează pentru a furniza energia de care au nevoie pentru a crește și a se reproduce.

Adevărul este însă că tipul și cantitatea acestora poate influența semnificativ și procesul de scădere în greutate. Iată care sunt concluziile unui studiu științific precum și sfaturi importante pentru a te bucura de o floră intestinală sănătoasă.

Sfaturi pentru a crește numărul de bacterii bune din intestine Studiu care demonstrează legătura dintre bacteriile intestinale și scăderea în greutate Medicul și redactorul șef al revistei Universității Harvard, Anthony L. Komaroff, este cel care a acordat atenție deosebită acestui subiect în cadrul unui articol de specialitate.

Astfel, se cunoaște de aproape un secol faptul că bacteriile trăiesc în intestinele noastre, dar s-a pornit de la premisa că nu influențează în vreun fel starea de sănătatea, rezumându-se la căldura și la nutrimentele oferite de tractul digestiv. Însă în decursul ultimului deceniu, descoperiri remarcabile au bacteroidete bacterii pierdere în greutate oamenilor de știință să comensureze și să caracterizeze genele din bacteriile intestinale.

Echilibrul în intestine Pierderea în greutate prin bacterii

Rezultatele au fost surprinzătoare, bacteriile intestinale având de mai multe gene decât avem gene umane în corp. Și mai remarcabil este faptul că aceste gene creează substanțe care pătrund belara slabeste fluxul sanguin uman, afectând chimia corpului ceea ce înseamnă că bacteriile pot să influențeze starea de sănătate.

bacteroidete bacterii pierdere în greutate

În ce mod pot influența ele greutatea? Atunci când consumăm alimente, tractul digestiv le descompune în bucăți mai mici și doar cele mai mici particule ajung absorbite în sânge. Restul este eliminat sub formă de material rezidual.

Dieta Markert Cu un intestin sănătos pentru o figură de vis Și ce rol joacă bacteriile în acest sens. Programul Markert se bazează pe afirmația că cantitatea de bacterii din intestin trebuie echilibrată.

Astfel, nu toate caloriile din alimente pătrund în corp și cresc greutatea corporală, iar bacteriile ajută la descompunerea alimentelor. Unele bacterii sunt mai capabile să mărunțească mâncarea în bucățele mici care ajung digerate, adaugă calorii la corp și tind să crească greutatea.

Cum traim in armonie cu bacteriile noastre? | Bioclinica

Prin urmare, dacă în intestine există mai multe bacterii de acest tip, va fi și mai dificil procesul de slăbire corporală. Nu există foarte multe studii științifice în acest sens.

  • Revvolution Science: Probioticele și procesul de slăbire Autor: Valentin Vasile Probioticele sunt microorganisme vii care au beneficii pentru sănătate atunci când sunt consumate.
  • Ardeți burta gras 2 săptămâni
  • Bacteriile din intestine | Slăbire | devas.ro
  • Sigur pentru a pierde grăsimea în timpul sarcinii
  • Ambien greutate pierde

Mai multe studii pe animale și unele pe oameni susțin această teorie drept adevărată. De exemplu, cercetătorii au transferat bacteriile din intestinele a doi șoareci - unul care devine în mod natural obez și unul care rămâne slab în mod natural -într-un al treilea șoarece crescut de la naștere fără nicio bacterie intestinală.

Știați că…..

Bacteriile intestinale au fost transferate de la șoarecele obez natural și au determinat șoarecele fără bacterii să devină gras, dar bacteriile intestinale transferate de la șoarecele slab în mod natural l-au menținut slab.

Apoi cercetătorii au preluat bacterii din intestinele unor gemeni umani identici, dintre care unul era obez, iar unul era slab și au transferat acele bacterii în intestinele șoarecilor slabi, fără bacterii.

Bacteriile de la geamănul obez au făcut șoarecele să devină gras, dar bacteriile de la geamănul slab nu au făcut acest lucru.

  1. Majoritatea promit efecte rapide și nu puțini sunt cei care le încearcă.
  2. Arderea grăsimilor de burtă în 4 săptămâni
  3. Revvolution Science: Probioticele și procesul de slăbire - REVVOLUTION - Powered by Valentin Vasile
  4. Bacteriile care te ajută să slăbești, de fapt. Toți românii trebuie să le consume zilnic - IMPACT
  5. Suprapopularea bacteriană a intestinului subţire din perspectiva medicului de familie

Conform analizelor asupra materiilor fecale, proporții relative de Firmicutes și Bacteroidetes, ambele clase de bacterii intestinale, pot influența echilibrul energetic într-o anumită măsură. Mai exact, studiile asupra oamenilor au relevat că raportul de Bacteroidetes și Firmicutes a fost scăzut în cazul persoanelor obeze, precum și diversitatea în ansamblu a bacteriilor intestinale. Așadar mai multe Firmicutes și mai puține Bacteroidetes nu reprezintă varianta ideală.

bacteroidete bacterii pierdere în greutate

Toate studiile legate de acest subiect sunt încă incipiente și este necesar să fie mai bine înțelese tratamentele care pot ajuta efectiv la scăderea în greutate. Sfaturi pentru a crește numărul de bacterii bune din intestine - Consumă alimente integrale, neprocesate, nerafinate.

Bacteriile intestinale benefice adoră acest alimente bogate în fibre - Consumă grăsimi bacteroidete bacterii pierdere în greutate și schimbă uleiul pe care îl folosești la gătit.

Prin suprapopularea bacteriană a intestinului subţire se produc maldigestia şi malabsorbţia proteinelor, glucidelor şi lipidelor, precum şi a vitaminelor, cu următoarele efecte: 1. La pH fiziologic, acizii biliari asigură solubilizarea grăsimilor din alimentaţie. Efectul bacteriilor asupra enterocitelor face ca reabsorbţia acizilor graşi să fie deficitară şi să se sintetizeze în exces acidul lithocholic, care este toxic pentru epiteliul intestinal, ducând la o absorbţie redusă a grăsimii şi a altor nutrienţi. În plus, afectarea enterocitelor de către acizii biliari şi bacteriile în exces reduce activitatea dizaharidazei, cu acumularea de carbohidraţi. Malabsorbţia proteinelor rezultă prin scăderea capacităţii mucozale în captarea aminoacizilor şi în degradarea proteinelor.

Grăsimile bune, respectiv grăsimile omega 3 și grăsimile mononesaturate, precum uleiul de măslin extra-virgin, vor ajuta la scăderea inflamației, oferind bacteriilor intestinale sănătoase oportunitatea să se dezvolte. Pe lângă beneficiile numeroase inclusiv reducerea inflamațieistudiile descoperă faptul că acizii grași omega 3 pot susține o flora intestinală sănătoasă.

Cum funcționează dieta Markert?

Dacă medicul consideră necesar, suplimentează alimentația cu formule de acizi grași esențiali în cazul în care nu consumi în mod regula pește gras. Ajută și suplimentele cu probiotice, care reduc inflamația intestinală, în timp ce promovează sănătatea și proliferarea bacteriilor benefice - Adaugă nuca de cocos.

bacteroidete bacterii pierdere în greutate

Studiile demonstrează beneficii antiinflamatorii și de scădere în greutate atunci când alimentația presupune uleiuri cu trigliceride de lanț mediu, respectiv ulei de cocos și unt de cocos care conțin ingrediente benefice în arderea grăsimii - Renunță la grăsimile inflamatorii. Elimină grăsimile nocive, bogate în grăsimi cu efect inflamator omega 6, precum uleiuri vegetale.

Account Options

Înlocuiește-le cu uleiuri sănătoase precum ulei de măsline extravirgin și ulei de cocos - Adaugă alimente bogate în fibre. Nucile, semințele și o fibră specială denumită glucomanan oferă prebiotice și hrănesc bacteriile sănătoase. Urmărește un consum de minim porții de alimente și cereale integrale și grame de fibre pe zi; acestea oferă și probiotice. Anghinarea, usturoiul și prazul sunt pline de prebiotice, ca și bananele și cerealele pentru micul dejun integrale.

Flora intestinală şi obezitatea - ZENYTH

Iaurtul, kefirul, varza acră, tempeh, miso, conțin cantități semnificative de probiotice astfel încât bacteriile intestinale să se dezvolte sănătos. Conform unui studiu de referință publicat în Revista de Medicină din New England, printre alimentele studiate iaurtul a fost cel mai semnificativ corelat cu scăderea în greutate corporală.

Surse: www.

Mai multe despre acest subiect