Brațele de slăbire în timpul sarcinii. Reguli de bază pentru slăbit

6 exerciții pentru brațe, picioare și fese ferme în timpul sarcinii! | devas.ro

Nutriție În general, se acceptă faptul că, în timpul sarcinii, o femeie ar trebui să crească de la cinci la zece kilograme. Acești parametri, așa cum se spune, sunt ideali. De fapt, femeile cresc de la zece la douăzeci de kilograme în nouă luni de sarcină.

Și aici ne confruntăm cu o burtă lăsată și celulită în zona fesieră.

recordul mondial de pierdere în greutate forma slim în jos anna victoria

Și acest lucru nu este atât de rău. Datorită modificărilor accentuate ale greutății, pielea din zona abdomenului și a pieptului devine flască. Este clar că tinerele mame încep să aibă complexe în ceea ce privește aspectul lor și se grăbesc frenetic pe Internet să caute modalități de a pierde în greutate.

Și dacă există, atunci nu sunt categoric potrivite pentru proaspetele mame! Mai mult, alăptând copiii lor. Regula unu - o dietă echilibrată Prima și, poate, principala regulă în lupta pentru o figură impecabilă este o nutriție adecvată și echilibrată. Fitness-ul îți face corpul mai frumos, mai puternic, mai puternic și mai atletic. Deși fără control nutrițional, din păcate, sporturile sunt neputincioase: cuburile abdominale pompate vor fi ascunse sub pliurile de grăsime.

Nutriția unei mame care alăptează poate diferi numai în cazurile în care bebelușul are alergie alimentară.

În caz contrar, sfatul meu: mâncați ca și în timpul sarcinii, cu singura diferență că după naștere, mesele ar trebui să fie frecvente, iar porțiile să fie mici gr. Un eșantion de meniu de nutriție adecvată pentru o mamă care alăptează Aș dori să vă prezint meniul, pe care l-am urmat în timpul și după sarcină. Din experiența personală, am fost convins că o astfel de dietă crește lactația și ajută la menținerea formei. Mic dejun la - fulgi de ovăz cu nuci, suc de coacăze, morcov crud sau măr.

Al doilea mic dejun la ora - brânză de vaci cu smântână, ceai cu smântână. Prânz - - supă de pui cu smântână, dovlecei înăbușiți cu cartofi fierți.

pierderea în greutate creștină yuri înainte de pierderea în greutate

Gustare ușoară - - ceai cu smântână fără zahăro pană de ciocolată neagră. Gustare după-amiaza - - brânză de vaci cu fructe uscate, suc de coacăze negre sau tăiței din lapte. Cina - - pește fiert, legume aburite, ceai cu lapte.

Pentru gravidute: Dieta structurata pe lunile de sarcina, Statistici în rândul femeilor însărcinate

Gustare ușoară - lapte cald, pâine cu unt și brânză. Amintiți-vă că limitarea în alimentație în primele șase luni după naștere este plină de consecințe precum creșterea în greutate, pierderea timpurie a laptelui, deteriorarea generală a pielii, levigarea calciului din corp, deteriorarea stării dinților, unghiilor, părului, disconfort emoțional, depresie.

Dar nu fi prea zelos. Trebuie să mănânci cu măsură. A doua regulă este somnul bun Dormi la orice minut gratuit în primele trei până la patru luni. Copilul a adormit - lăsați treburile casnice, culcați-vă să vă odihniți o oră sau două.

Crede-mă, o pui de somn de zi va pierde câteva kilograme în plus. Sport pentru tinere mame În ceea ce privește activitățile sportive directe. Este recomandabil ca femeile care alăptează să se abțină de la practicarea sportului pe întreaga perioadă de hrănire. Cei care au cusături după rupere sau cezariană nu sunt sfătuiți să facă mișcare în primele șase luni după naștere.

Vă simțiți grozav și mâncărimi să vă abordați silueta? Experții sfătuiesc mai întâi să efectueze o ecografie programată a cavității abdominale, care se face în a doua lună după naștere, și abia apoi să înceapă să joace sport.

Un set de exerciții pentru slăbit acasă

Dacă ginecologul nu dezvăluie nicio problemă cu sănătatea dumneavoastră în timpul examinării, puteți alerga în siguranță la sala de sport. Sporturile ar trebui să fie moderate. Amintiți-vă că o mamă tânără nu poate ridica o greutate care depășește greutatea copilului ei.

supliment de stivă de grăsime ghidul privind greutatea pierderilor

Orice stres poate afecta lactația sau procesul de recuperare al organismului. Primul semnal care renunță la fitness poate fi: Scăderea producției de lapte pe timp de noapte. Spotting spotting.

Cum am slăbit după sarcină?

Durere în zona de sutură după o operație cezariană. Somnolență crescută. Intensitatea antrenamentelor pentru scăderea în greutate este aleasă chiar de femeie, concentrându-se asupra propriei sale stări de bine. Deși există recomandări - nu mai mult de o oră o dată pe zi. Exercițiile de respirație sunt potrivite femeilor care alăptează și femeilor care au suferit o operație cezariană.

subțire în jos dar nu pierdeți în greutate puteți pierde în greutate pe iifym

Voi da exemple de astfel de exerciții la sfârșitul articolului. Momentul preferat pentru exerciții fizice în timpul alăptării este între nouă și unsprezece dimineața. Acesta este momentul pentru care bebelușul să se odihnească de hrănirea dimineții și, înainte de prânz, mai este timp să faceți un duș și să mâncați singur. Este important să se ia în considerare faptul că laptele se formează în decurs de treizeci brațele de slăbire în timpul sarcinii minute după masă.

După cum am spus, suprasolicitarea este plină de consecințe.

Sarcina pe saptamani: Tot ce trebuie sa stie o viitoare mamica

Trebuie să începi mic. Pentru prima dată vor fi suficiente cinci minute de exerciții fizice ușoare, care pot include: genuflexiuni de zece ori, exerciții abdominale de cincisprezece ori.

Măriți sarcina cu un factor de 1,5. Dacă simți că te îmbolnăvești, nu te opri brusc!

desene de pierdere în greutate hack uri ușoare pentru a pierde grăsimea buricului

Reduceți calm încărcătura, trecând la balansarea brațelor și restabilind respirația. Dacă reducerea sarcinii nu ajută și simțiți dureri ascuțite în cavitatea abdominală după antrenament, consultați-vă medicul.

Zece exerciții populare de slăbire postpartum Acest articol va acoperi cele mai populare exerciții de pierdere în greutate postpartum.

acasă pierdere în greutate rutină pierderea în greutate hhs

Vreau să menționez că nu toate brațele de slăbire în timpul sarcinii de mai sus sunt permise femeilor care alăptează sau au suferit o operație cezariană.

Pentru a nu vă pierde în text, acordați atenție imaginilor care arată cum să efectuați fiecare dintre exerciții Mersul pe jos Mulți sportivi spun că mersul pe jumătate de oră este mult mai eficient decât alergatul timp de două ore.

Cu toate acestea, nu toată lumea știe că numai dacă urmați tehnica corectă de mers, puteți obține efectul dorit. Esența mersului pe jos este punerea în scenă a picioarelor. Piciorul trebuie să atingă complet solul.

Mai multe despre acest subiect