Calculul zonei de ardere a grăsimilor. Zonele de ritm cardiac

calculul zonei de ardere a grăsimilor

Este excelent pentru începători, cei care nu sunt în formă fizică bună și încep doar antrenamente sportive regulate. Uită-te — intensitatea relativă a consumului de calorii este grav redusă datorită creșterii sarcinii atunci când faci jogging.

Conținutul articolului

Cum se calculează pulsul pentru arderea grăsimilor Calculul ritmului cardiac pentru arderea grăsimilor trebuie făcut în funcție de frecvența cardiacă maximă. La nivelul acestor granițe, mușchiul cardiac oferă acces diferit de oxigen la țesuturi și depinde direct dacă arderea grăsimilor are loc în timpul exercițiului fizic sau nu.

  1. Pierderea în greutate documentar bbc
  2. Puls pentru arderea grăsimilor - calcul conform formulei de antrenament cardio - Presiune
  3. Știința Calculul pulsului de lucru Ritm cardiac în timpul cursurilor fitness se poate face cu formule de carvonen.
  4. Pierderea grăsimilor ph ului corpului

Ce se întâmplă la granița fiecăreia dintre aceste zone? Durata minimă a unui antrenament pentru arderea grăsimilor în acest mod este de de minute.

Alte instrumente pe care le puteți găsi utile

Formula Carvonen Martti Karvonen este un fiziolog finlandez care a dezvoltat o modalitate de a calcula limitele ritmului cardiac la sportivi.

Folosind-o, puteți calcula ritmul cardiac dorit pentru un antrenament eficient eficient pentru arderea grăsimilor. Metoda lui Karvonen a făcut posibilă determinarea faptului că o astfel de valoare este aproximativ la mijloc, între indicatorii bătăilor inimii în stare calmă și frecvența sa maximă și depinde de starea corpului și de sex.

calculul zonei de ardere a grăsimilor cea mai bună zonă pentru arderea grăsimilor

Amintiți-vă doar că formula a fost calculată pentru sportivii profesioniști, primul pas cu înmulțirea cu factorul de intensitate poate fi sărit mai întâi. Carvonen Formula pentru bărbați La ce puls se ard grăsimile la bărbați? Calculul folosește întotdeauna factorii de intensitate minimă și maximă, de la 0,5 la 0,8.

calculul zonei de ardere a grăsimilor ați pierdut greutatea pe ritalin

Formula folosită este aceeași. Ca durata totală a claselor, el va crește treptat coeficientul de intensitate până când va atinge cel mai mare — 0,8. Calculul frecvenței cardiace Puteți utiliza calculatoare online speciale care țin cont de toți parametrii dvs.

Calculele se fac ținând cont de încărcarea claselor viitoare, durata unei lecții. În calcul, puteți utiliza formula Carvonen cu un factor de intensitate de 0,6 — pentru femei, 0,75 — pentru bărbați.

Ce este pulsul

Frecvența cardiacă în timpul alergării Alergarea se referă la tipul de antrenament dinamic, de aceea este deosebit de important să vă identificați zonele de ritm cardiac pentru alergare dacă alergați cu scopul de a pierde în greutate.

La urma urmei, regula de a trece dincolo de granița anaerobă, calculul zonei de ardere a grăsimilor când arderea de grăsimi se oprește, funcționează atât pentru alergare, cât și pentru alte antrenamente. Folosiți un pulsometru, nu trebuie să vă opriți pentru a vă măsura ritmul cardiac.

calculul zonei de ardere a grăsimilor diffresh shop burner de grăsime

După ce pulsul ajunge la de bătăi — mergeți la pas și restabiliți-l la de bătăi. La început, durata respirației și a perioadelor de recuperare a bătăilor inimii vor depăși mult timpul de rulare.

Calculul pulsului prin formula Karvonen

Nu disperați, continuați antrenamentul, în timp, rularea segmentelor va înlocui complet mersul. Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării.

calculul zonei de ardere a grăsimilor cum de a construi willpower pentru a pierde în greutate

Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient. Evaluează articolul.

Mai multe despre acest subiect