Cel mai bun macro divizat pentru pierderea de grăsime endomorf, Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM

Câte grame de carbohidrați aveți nevoie de kg pe zi pentru a pierde în greutate? - Tratament June

Se consideră că procesul de scădere a greutății este un lucru foarte complicat. Dar, de fapt, este dificil doar pentru cei care nu inteleg cum sa slabeasca corect.

În acest articol vei descoperi:

Pentru a scăpa rapid de grăsimile subcutanate, trebuie să calculați mai întâi dieta zilnică, și anume, să găsiți echilibrul corect între proteine, grăsimi și carbohidrați. Anume, veți afla câte grame de carbohidrați de care aveți nevoie pe kg de greutate pe zi pentru a pierde în greutate. În majoritatea cazurilor, grăsimea este considerată cel mai bun macro divizat pentru pierderea de grăsime endomorf fi cauza obezității. De aceea, oamenii fără experiență, atunci când merg pe o dietă, elimină complet sau aproape acest nutrient din dieta lor.

Dar, de fapt, în majoritatea cazurilor îngrășați dintr-un exces de carbohidrați și nu din grăsimi. În plus, grăsimile sunt vitale pentru corpul nostru și, dacă sunt complet eliminate, acesta va afecta imediat starea de sănătate.

Carbohidrații joacă un rol important în viața noastră.

cel mai bun macro divizat pentru pierderea de grăsime endomorf

Ele sunt cea mai eficientă sursă de energie pentru corpul uman și în special pentru creier. Ele nu ar trebui să fie prea puține și prea multe, deoarece vor conduce la consecințele sale negative. Trebuie să consumați exact cât necesită corpul dumneavoastră în acest moment. Dacă eliminați complet carbohidrații din dieta dvs.

cel mai bun macro divizat pentru pierderea de grăsime endomorf

Și dacă exageați, veți începe să obțineți grăsime și, ca rezultat, veți câștiga alte boli datorită excesului de greutate. Dacă în timpul procesului de slăbire putem calcula proteinele și grăsimile direct folosind formulele și nu va trebui să schimbăm nimic în viitor, atunci nu vom putea face acest lucru cu carbohidrați.

Acest ardeți fulgerul fat nu are propria formulă exactă pentru calcul. Putem afla doar punctul de plecare și în viitor, din aceste date, deja corectați cantitatea necesară de carbohidrați. Acum vă voi spune cât de multe grame de carbohidrați aveți nevoie de kg pe zi pentru a pierde în greutate pentru bărbați și femei.

3 răspunsuri

Pentru a fi mai precis, vă voi da un punct de pornire, de unde ar trebui să începeți și să căutați numărul dorit la urma urmei, fiecare organism este individual și fiecare are propria normă.

Dacă sunteți un bărbat tip care dorește să piardă în greutate sau să se usuce, aș recomanda începând cu 3 grame pe kg de greutate corporală. După aceea, începeți să experimentați în acest fel.

Efectuați măsurători preliminare ale corpului greutate corporală, talie, piept, brațe, coapse etc. În a 8-a zi, repetați măsurătorile efectuate mai devreme și evaluați rezultatul. Dacă greutatea corporală și măsurătorile au mers la un minus, atunci aceasta este rata de carbohidrați și, prin urmare, nu trebuie să schimbați nimic.

Ce sunt macros?

Dacă greutatea și măsurătorile sunt neschimbate, înseamnă că trebuie să tăiați 50g de carbohidrați. Și dacă s-ar întâmpla ceva groaznic și măsurătorile dvs. După aceasta, repetați procesul cu măsurători și monitorizați ulterior progresul în același mod prin măsurători o dată pe săptămână.

Split vs. Corp plin! Consumul de calorii? Așadar, există practic două metode diferite de divizare a antrenamentului. Antrenament corporal complet sau antrenament divizat.

Dacă sunteți o femeie fată care vrea să piardă în greutate sau să se usuce, atunci aș recomanda cel mai bun macro divizat pentru pierderea de grăsime endomorf cu 2 grame pe 1 kg de greutate corporală.

Efectuați măsurători preliminare ale corpului greutatea corpului, talie, piept, brațe, coapse etc. Dacă greutatea și măsurătorile sunt neschimbate, înseamnă că trebuie să tăiați 30g de carbohidrați.

Câte grame de carbohidrați aveți nevoie de kg pe zi pentru a pierde în greutate - obțineți ideea.

Relația dintre carbohidrați și pierderea în greutate

Acum vreau să vă spun ce carbohidrați există și în ce produse să le căutați. În principiu, carbohidrații sunt împărțiți în două tipuri: complex lent și simplu rapid. Fiecare tip este unic și valoros.

Dar, dacă scopul dvs. Cele complexe includ: amidon, glicogen, fibre și insulină. Astfel de carbohidrați, saturați treptat organismul cu energie și nu provoacă supratensiuni mari de insulină. Simple includ: glucoză, fructoză, galactoză, sucroză, lactoză și maltoză.

Astfel de carbohidrați, în cel mai scurt timp posibil, saturați corpul cu energie la fel de repede se va sfârși și faceți salturi mari de insulină după care urmează o tragere mare a insulinei. Surse de carbohidrați complexi: cereale fulgi de ovăz, orez, hrișcă etc.

Care este norma de carbohidrați pentru o persoană pe zi?

Surse de carbohidrați simpli: zahăr, fructe, fructe de pădure, ciocolată, miere. Câți carbohidrați aveți nevoie zilnic în timp ce pierdeți în greutate?

cel mai bun macro divizat pentru pierderea de grăsime endomorf

Raportul corect între proteine, grăsimi și carbohidrați pentru pierderea în greutate Conform studiilor științifice, dietele cu conținut scăzut de carbohidrați se numără printre cele mai eficiente pentru scăderea în greutate și sunt, de asemenea, foarte bune pentru sănătate.

Și, curios, efectele pozitive ale unor astfel de diete sunt explicate nu numai prin excluderea din dietă a carbohidraților "simpli" nesărați de exemplu, zahărul rafinat"încărcați" cu calorii goale, dar și printr-o scădere generală a cantității de carbohidrați, având o reputație de a fi de ajutor.

  • Metabolism - ce este? Cum să grăbească metabolismul pentru pierderea în greutate? - Complicaţiile
  • Metabolism - ce este? Cum să grăbească metabolismul pentru pierderea în greutate - Profilaxie
  • Pentru a înțelege acest lucru, am întrebat nutriționistul sportiv, membru al Asociației Internaționale de Științe a Sportului ISSA Leonid Ostapenko și psiholog clinic, fondatorul Clinicii pentru tulburări de alimentație Anna Nazarenko, ce să știi despre metabolism și cum să nu-ți faci rău corpului în încercarea de a-l schimba.
  • Metabolism - Analize - June
  • Cea mai veche grupă de vârstă are între 40 și 60 de ani: munca intelectuală - 93 g; muncă fizică ușoară - g; muncă fizică medie - g; muncă fizică grea - g; zi de zi muncă foarte grea - g.

Mai jos vom vorbi despre cât de mult carbohidrați sunt necesari pe zi pentru a pierde în greutate și cum să calculeze norma corectă. Relația dintre carbohidrați și pierderea în greutate Carbohidrații sunt un purtător de calorii sau o sursă primară de energie pentru corpul nostru. Unele din speciile lor încep să fie absorbite în gură, intră rapid în sistemul circulator și sunt livrate celulelor musculare, creierului și altor organe și țesuturi pentru hrănirea lor. Un rol important în livrarea de nutrienți în celule este jucat de insulină - un hormon de transport care este responsabil pentru furnizarea de nutrienți în interiorul celulelor.

cel mai bun macro divizat pentru pierderea de grăsime endomorf

Reacția naturală a organismului față de carbohidrați este o creștere a nivelurilor de insulină, al căror scop este reducerea nivelului zahărului din sânge. Zaharul aici se refera la glucoza - un carbohidrat simplu de baza, la nivelul caruia aproape toti carbohidratii se descompun in timpul digestiei. Atunci când se consumă carbohidrați în exces față de nevoia de energie a organismului, excesul de insulină este trimis în depozit pe primul loc în depozitele de energie pe termen scurt - glicogenul muscular și ficat și după umplere - în depozitele pe termen lung: grăsimea corporală, aproape fără dimensiuni.

Se pare că mai mulți carbohidrați din dietă, cu atât este mai mare nivelul insulinei și condițiile mai favorabile pentru depunerea de grăsimi. Și invers: cu cât sunt mai puțini carbohidrați, cu atât sunt mai bune condițiile de ardere a grăsimilor.

Aceasta este doar o parte a monedei. Excesul de zahăr rafinat în dietă duce la modificări hormonale care previne în continuare pierderea în greutate: în special, formarea rezistenței la leptină - hormonul care controlează apetitul. Acest lucru se manifestă prin faptul că o persoană mănâncă, dar nu se simte sărată, ceea ce înseamnă că el mănâncă în mod regulat. Excesul de calorii, la rândul său, este cauza principală a epidemiei de obezitate în societatea noastră, și nu lipsa activității fizice, așa cum am convins uneori.

La om, există un mecanism hormonal pentru transformarea unui exces de carbohidrați în grăsime; în plus, atunci când există o mulțime de carbohidrați simpli în dietă, mecanismul de reglare a apetitului hormonal poate fi perturbat, ceea ce provoacă supraalimentarea Câți carbohidrați aveți nevoie zilnic în timp ce pierdeți în greutate?

Nutriție pentru haltere

Toate dietele cu conținut scăzut de carbohidrați implică o restricție puternică asupra cantității de carbohidrați, în special simple zaharuri și amidon pâine, cartofi, paste făinoase. Cu un aport caloric estimat pentru pierderea în greutate de de calorii, proporția carbohidraților reprezintă aproximativ grame pe zi. În mod tradițional, o dietă bogată în carbohidrați se referă la o dietă care consumă mai puțin de de grame de carbohidrați pe zi.

Probabil nu veți mânca și metabolismul dvs. Pentru o mai bună înțelegere a acestui proces, imaginați-vă că corpul este un apartament. Dacă nu aveți destui bani pentru a plăti facturile la utilități, ce veți face? Ei bine, o soluție destul de evidentă ar fi să stingi lumina, de exemplu, sau să o stingi mult mai rar.

Cu toate acestea, dovezile arată că eficacitatea scăderii în greutate va fi mult mai mare, iar beneficiile pentru sănătate vor fi mai mari dacă veți reduce această normă. Cel mai adesea, optimul se numește rata de grame de carbohidrați pe zi 1.

Ce procent de grasime corporala ai? Slabire si Masa Musculara - Dieta Flex Recomp ep3

Pentru cei care câștigă greutate cu ușurință, le va permite, de asemenea, să mențină greutatea fără a împiedica depunerea de grăsimi. Aceasta este o dieta cu aproape absenta carbohidratilor, caracteristica dietei ketogenice - unul dintre exemplele de diete bogate in carbohidrati, despre care expertii spun ca este unul dintre cele mai eficiente nu numai pentru pierderea in greutate ci si sanatoasa: in lista beneficiilor sale - chiar si efectul cancerului.

Cu o cantitate atât de slabă de carbohidrați, beneficiile pentru sănătatea metabolică încep să se manifeste. Aceasta este o dietă ideală pentru cei care doresc să piardă rapid sau să schimbe cursul bolilor metabolice grave, cum ar fi diabetul sau cancerul.

Limitarea carbohidraților la 50 de grame pe zi pune corpul într-o stare de cetoză - o stare în care organismul trece de la utilizarea carbohidraților ca sursă principală de energie dieta cătălin crișan grăsimi 1.

cel mai bun macro divizat pentru pierderea de grăsime endomorf

Mai multe despre acest subiect