Cele mai bune carne de vită pentru pierderea de grăsimi

Cele mai bune carne slabă pentru pierderea în greutate

Cele mai slabe bucăți de carne de porc includ filet, coapsă centrală și șuncă.

Friptură laterală de vârf de file

Alegeri slabe de pasăre Pentru pui și curcan, o porție de 3 uncii de carne albă fără piele este considerată o alegere extra slabă, în timp ce carnea întunecată fără piele este o alegere slabă. Turcia pentru slăbit Unii oameni se pot întreba dacă curcanul este bun pentru pierderea în greutate.

cele mai bune carne de vită pentru pierderea de grăsimi

În comparație cu alte carne, această pasăre poate fi una dintre cele mai bune opțiuni. Includerea curcanului în dieta de slăbit în locul altor alimente se poate dovedi benefică, mai ales dacă scăpați de o carne mai grasă în favoarea curcanului. Luați în considerare grătarul unui burger de curcan în loc de un hamburger, spune Kara Ellis, dieteticianul din New York.

Politica De Confidențialitate Cele mai bune 5 tăieturi de carne de vită pentru pierderea în greutate Aflați cum să mâncați friptură și să slăbiți cu carne slabă în calorii. Lista noastră cu cele mai bune carne slabă vă va ajuta să reduceți grăsimea corporală și să construiți masa musculară. Mâncat Sănătos Dacă nu sunteți un bucătar de casă desăvârșit sau nu cunoașteți un Porterhouse dintr-o friptură, proteina de înaltă calitate, slabă și accesibilă poate părea la fel de ușor de găsit ca un om bun și știm cu toții că este notoriu dificil. Pierderea în greutate se simte adesea ca o bătălie ascendentă, dar ținându-te de tine pierdere în greutate obiectivele nu trebuie să însemne renunțarea la fiecare mâncare pe care o iubeai odată. Încă poți să-ți iei carnea roșie și să o mănânci și tu!

Există multe modalități gustoase de a schimba curcanul cu alte tipuri de carne: puteți face un chili cu curcan măcinat, puteți trece de la un sandviș de șuncă la un sandviș de curcan sau puteți folosi fripturi de piept de curcan într-un salt. Când mâncați curcan, trebuie totuși să vă asigurați că mâncați cantitatea potrivită de calorii pentru greutatea corporală și obiectivele de slăbire.

cele mai bune carne de vită pentru pierderea de grăsimi

Încercați să obțineți proteinele dvs. De asemenea, este important să includeți fructe și legume în dieta dumneavoastră.

Carne de vită pentru pierderea de grăsime Dieta pe carne de vită, 5 avantaje față de alte diete

Pește pentru pierderea în greutate Când planificați un meniu pentru slăbit, încercați să înlocuiți două porții de carne în fiecare săptămână cu fructe de mare. Această cantitate de fructe de mare furnizează acizi grași omega-3 sănătoși care scad nivelul trigliceridelor din sânge și ajută la prevenirea bolilor de inimă.

cele mai bune carne de vită pentru pierderea de grăsimi

Somonul roz, păstrăvul și tonul sau tonul ușor conservat sunt alegeri bune, deoarece sunt slabe și cu conținut scăzut de mercur. O porție de 3 uncii are în jur de până la de calorii și 20 până la 26 de grame de proteine.

Carne sănătoasă pentru slăbit

Acizii grași omega-3 pe care îi veți obține de la pești s-ar putea să nu contribuie direct la pierderea în greutate, dar pot ajuta în continuare, potrivit unei revizuiri din noiembrie în PLoS One. În cadrul analizei, cercetătorii au analizat 21 de studii publicate anterior care au analizat acizii grași omega-3 și pierderea în greutate. În timp ce omega-3 nu au crescut cantitatea de greutate totală pierdută pentru participanții la studiu, este posibil să fi ajutat la adaosul suplimentar abdominal.

Sunt necesare mai multe cercetări pentru a înțelege mai bine omega-3 și modul în care acizii grași pot contribui la promovarea reducerii grăsimilor.

cele mai bune carne de vită pentru pierderea de grăsimi

Cum se pregătește și se gătește carnea pentru slăbit Carnea slabă, păsările de curte și peștele pot ajuta la pierderea în greutate, dar este ușor să anulați multe dintre beneficiile pentru sănătate dacă nu gătiți și preparați corect carnea slabă. Mai jos, câteva sfaturi care vă pot ajuta să mențineți lucrurile subțiri.

85% slab | voluntarii.ro

Tăiați grăsimea Grăsimile conțin mai multe calorii decât proteinele. Pentru a menține lucrurile subțiri, tăiați orice grăsime solidă vizibilă din carne înainte de a vă găti carnea.

Înainte de a mânca, îndepărtați orice grăsime vizibilă rămasă, conform Clinicii Mayo. Scurgeți carnea măcinată Puneți carnea măcinată într-o strecurătoare de strecurătoare după ce o gătiți pentru a scurge grăsimea.

  1. Carne de vită măcinată pentru pierderea în greutate Conținutul TOP SERVICII Dacă aveți o mulțime de carne de vită tocată, alegerea cu conținut scăzut de grăsimi vă va reduce într-o oarecare măsură aportul de calorii, atâta timp cât nu creșteți alte grăsimi carne de vită măcinată pentru pierderea în greutate la gătit.
  2. Conținutul caloric și valoarea nutritivă a cărnii de vită Conținutul de colesterol din limba de vită este minim - mg pe de grame, ceea ce face ca produsul să fie dietetic.
  3. Întreaga idee din spatele consumului de carne slabă este să te bucuri de carne, fără să fii nevoit să suferi efectele consumului de calorii în exces.
  4. Au pus arzătorul de grăsime pentru ea
  5. Pierde mentalitatea în greutate
  6. Через минуту его усилия увенчались успехом, а телефон все звонил и звонил.
  7. Pierderea în greutate după gravide

De asemenea, s-ar putea să ștergeți carnea cu un prosop de hârtie pentru a îndepărta excesul de umiditate și grăsimi, conform Clinicii Mayo.

Răciți carnea Nu veți putea întotdeauna să răciți carnea, dar atunci când o veți face, va fi mai ușor să îndepărtați orice grăsime în plus. Când carnea este răcită, grăsimea se va întări într-o substanță gelatinoasă pe care o veți putea cu ușurință să o cele mai bune carne de vită pentru pierderea de grăsimi și să o aruncați, conform Clinicii Mayo. Atenție la metoda de gătit Căutați cel mai sănătos mod de a vă găti carnea? Prăjirea cărnii dvs.

cele mai bune carne de vită pentru pierderea de grăsimi

Treceți peste prăjire și mergeți la braconaj, la grătar, coacere, fierte sau fierteți carnea, păsările de curte sau peștele, conform Clinicii Mayo.

Prăjirea poate fi, de asemenea, o opțiune bună, atâta timp cât carnea este pe un raft, astfel încât grăsimea să se poată scurge.

cele mai bune carne de vită pentru pierderea de grăsimi

Dacă trebuie să frecați pielea cu grăsime înainte de grătar sau prăjire, folosiți uleiuri vegetale - lichide sau spray-uri - în loc de unt. Mănâncă carne cu moderație Alegerea bucăților slabe de carne este o opțiune excelentă pentru a mânca carne atunci când urmează o dietă.

Carne de vită - beneficii, calorii și rău. Ce este limba folosită pentru carnea de vită - Legume

Acestea fiind spuse, este important să rețineți moderarea - carnea roșie și păsările de curte pot ajuta la pierderea în greutate, dar consumul excesiv poate avea efecte negative asupra sănătății dumneavoastră. Adulții nu ar trebui să mănânce mai mult de un total de până la de grame de carne slabă gătită, pește, crustacee sau păsări de curte fără piele pe zi, conform ghidurilor dietetice pentru americani.

Luați în considerare carnea mai degrabă o garnitură decât evenimentul principal, recomandați Clinica Mayo și concentrați-vă atenția asupra verdețurilor și cerealelor sănătoase pentru a găsi succesul în scăderea în greutate.

  • Vraja pentru a pierde in greutate rapid
  • Ce nu ar trebui să mănânce pentru pierderea în greutate
  • Pierdere în greutate soap recenzii
  • Carne de vită - beneficii, calorii și rău.
  • Mănâncă carne pentru pierderea în greutate?
  • File mignon Dacă nu sunteți un bucătar de casă sau nu cunoașteți un Porterhouse dintr-o friptură, proteina slabă, de înaltă calitate, la prețuri accesibile poate părea la fel de ușor de găsit ca un om bun și știm cu toții că este notoriu dificil.
  • Carne de vită pentru pierderea de grăsime, Lista celor mai bune diete pentru pierderea în greutate
  • Carne de vită pentru pierderea de grăsime. Dieta pe carne de vită, 5 avantaje față de alte diete

Și nu uitați - în timp ce carnea vă poate ajuta în eforturile de slăbire, consumul nu este neapărat singura modalitate de a pierde în greutate. Surse vegetariene de proteine, inclusiv fasole, soia, nuci și semințe, pot furniza, de asemenea, nutrienții de care aveți nevoie pentru a vă sprijini obiectivele, precum și multe alte beneficii, în conformitate cu USDA.

Mai multe despre acest subiect