Cum să ardeți grăsimea adductorului

3 moduri de a pierde grăsimea cu greutăți - Articole Promovate

Când coapsele interioare se freacă, este un indicator al aductorilor de grăsime care nu pot fi ignorați.

Reducerea grăsimii în zona adductorului, care este făcută din cinci mușchi interior-coapse, nu este o sarcină ușoară. Când se contractă aductorii, coapsele interioare se apropie mai cum să ardeți grăsimea adductorului. Pentru multe femei, această zonă este prima locație pentru depozitarea grăsimii, iar ultima pentru ao pierde, dar este posibilă și adductorii de tonifiere.

Cele mai bune 15 exerciții interioare ale coapsei de făcut acasă pentru picioarele tonifiate

Cu o rutină dedicată antrenamentului, veți fi în drum spre coapsele interioare strânse și vă veți spune la revedere pentru chilotul care limitează picioarele. Selectați o combinație de activități aerobice care poartă sau nu greutate.

Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Exercițiile interioare ale coapsei sunt excelente pentru modelare și tonifiere coapsele tale. Aductorii sau mușchii interiori ai coapsei aleargă de la inghină la genunchi 1. Ajută la rotația internă și externă a femurului, stabilizează pelvisul și ajută la aducerea șoldului 23. Ei ajută în stând în picioare, alergând, mergând, așezat, urcând scările, etc.

Utilizați exerciții de purtare a masei, cum ar fi mersul pe jos, jogging, alpinism și schi fond, pentru a arde grăsimea și pentru a vă întări mușchii interior-coapsei. Utilizați exerciții care nu poartă greutate, cum ar fi ciclismul și înotul, pentru a continua arderea caloriilor, evitând totuși rănirile excesive.

Faceți o încălzire de cinci minute la o intensitate scăzută pentru a vă pregăti pentru antrenament. Creșteți viteza exercițiului dvs.

cum să ardeți grăsimea adductorului

Rămâneți la acest ritm pentru cel puțin 20 până la 30 minute și creșteți treptat timpul de antrenament la 60 minute. Faceți acest antrenament la starea de echilibru de cinci până la șapte zile pe săptămână. Odată ce nivelul de fitness se îmbunătățește, folosiți antrenamentul cu interval de intensitate mare pentru a arde mai multe calorii și grăsimi din adductori.

Pagina principala Cum să arzi grăsimile abdominale cu antrenamentul cu greutăți? Mulți dintre voi doriți să pierdeți grăsimea din burtă A avea abdomene bombate este un obiectiv comun pentru mulți începători în culturism.

După încălzire, măriți ritmul cât de repede puteți pentru un minut. Apoi încetiniți ritmul și vă prindeți respirația pe măsură ce vă recuperați timp de două minute.

Cum să arzi grăsimile abdominale în antrenamentul cu greutăți

Repetați intervalele de intensitate ridicată până la joasă pentru 15 până la 20 minute. Timpul total de antrenament, inclusiv încălzirea și răcirea, ar trebui să fie de la 20 la 30 minute. Utilizați rutina HIIT una sau două zile pe săptămână.

cum să ardeți grăsimea adductorului

Acesta poate fi efectuat cu oricare dintre activitățile dvs. Răcește-te la sfârșitul stagiului HIIT sau la antrenament la starea de echilibru cu cinci minute într-un ritm mai lent.

Cum să pierzi grăsimea cu greutăți

Trei zile pe săptămână, adăugați exerciții de consolidare a coapsei în rutina dumneavoastră. Includeți lunges, squats și lunges side- pentru a țintă adductori și strânge coapsele interioare. Adăugați o zi de odihnă între întărirea antrenamentelor pentru recuperarea musculară. Sfat Consistența este cheia când reduci grăsimea de pe adductorii tăi. Nu puteți face corpul să ardă grăsime doar din coapsele interioare.

cum să ardeți grăsimea adductorului

Cu antrenamente zilnice, totuși, folosiți calorii, ardeți grăsime și veți vedea schimbări pe coapsele interioare. Utilizați activități cardiovasculare purtătoare de greutate trei sau patru zile pe săptămână și utilizați exercițiile cardiovasculare fără greutate pentru celelalte trei sau patru zile pentru a oferi confuzie musculară.

cum să ardeți grăsimea adductorului

Evanghelistul culturii pop. Geek de bere. Expert de cafea subtil fermecător.

Cum să pierdeți rapid grăsimea coapsei: 11 sfaturi interioare pentru îndepărtarea grăsimii coapsei

Pista de călătorie. Este predispus la apatie.

cum să ardeți grăsimea adductorului

Recomandat Tipuri De Exerciții De Jogging Puteți să-ți îmbogățiți rutina plictisitoare cu diferite tipuri de exerciții de jogging. Dacă căutați un exercițiu versatil care nu necesită echipament special sau sală de gimnastică membrii, atunci jogging-ul poate fi pentru tine. Jogging-ul se poate face în interiorul, în afara, pe o pistă, în pădure, pe cum să ardeți grăsimea adductorului sau în altă parte, cu spațiu deschis Ultimele Posturi.

Mai multe despre acest subiect