Cum să pierdeți în greutate dacă dvs 12. Câtă greutate trebuie să pierzi? - Greutate sănătoasă

cum să pierdeți în greutate dacă dvs 12

Linia de jos Banda de alergat este o mașină de exerciții aerobice extrem de populară. Pe lângă faptul că este un aparat cardio versatil, o bandă de alergat vă poate ajuta să pierdeți în greutate dacă acesta este obiectivul dvs.

Pe lângă faptul că vă ajută să pierdeți în greutate, lucrul la o bandă de alergat are și alte beneficii. De exemplu: Puteți folosi banda de alergat pe tot parcursul anului.

Pierdere în greutate sănătoasă și exerciții fizice

Este posibil să vă urmăriți emisiunea TV preferată în timp ce vă exercitați. Banda de alergat are balustrade, ceea ce este ideal dacă vă recuperați după o accidentare.

femeile cele mai bune pierdere în greutate shake review

La fel ca în cazul oricărui antrenament cardio cu pompare a inimii, vă poate ajuta să reduceți riscul de boli de inimă și alte boli cronice, să vă îmbunătățiți somnul, să vă stimulați starea de spirit și să îmbunătățiți funcția creierului. Bandele de alergat sunt disponibile în aproape fiecare sală de sport, făcându-l o opțiune accesibilă pentru toate nivelurile de fitness.

În plus, dacă preferați să vă antrenați acasă, benzile de alergat pot deveni cu ușurință și parte din sala de gimnastică de acasă.

4 moduri de a pierde în greutate cu un antrenament de bandă de alergat

Să explorăm elementele de bază ale pierderii în greutate a benzii de alergat, împreună cu posibile planuri de antrenament și sfaturi. Antrenament la intervale de intensitate mare HIIT Antrenamentul la intervale de intensitate mare HIIT presupune alternarea seturilor de sănătate pierderea în greutate de intensitate mare și odihnă. Potrivit unui studiu dinantrenamentele HIIT pot fi o modalitate eficientă de cum să pierdeți în greutate dacă dvs 12 reduce grăsimile corporale și de a arde calorii într-un timp mai scurt.

cel mai bun mod de a pierde greutatea omului

Ideea este să lucrați din greu pentru perioade scurte și să vă odihniți între exploziile de intensitate ridicată ale exercițiului. Acest lucru arde o mulțime de calorii, ceea ce contribuie la pierderea în greutate. În plus, după o rutină HIIT, corpul tău încearcă să revină la o stare normală de odihnă.

De ce trebuie femeile supraponderale să gestioneze greutatea în timpul sarcinii?

Face acest lucru prin metabolizarea grăsimii corporale pentru energie. Mergeți la 2 mph timp de cum să pierdeți în greutate dacă dvs 12 minute pentru a vă încălzi. Mergeți cu viteza de la 3 la 4 mph timp de 60 de secunde.

Repetați de 5 până la 10 ori.

Găsi de Ce

Mergeți la 2 mph timp de 5 minute pentru a vă răcori. Pentru un antrenament mai avansat, alternați între jogging și sprinting.

jazz trebuie să piardă în greutate

De asemenea, puteți adăuga mai multe minute la fiecare set de intensitate ridicată. În mod ideal, intervalele dvs.

Gard Cum să pierdeți în greutate în picioarele dvs. Sfaturi de nutriționiști.

Găsiți-vă zona de ardere a grăsimilor În timpul unui antrenament cu bandă de alergat, exercițiile fizice la ritmul cardiac de ardere a grăsimilor vă pot ajuta să promovați pierderea în greutate. Această zonă este locul în care arzi cele mai multe calorii pe minut. Pentru a vă găsi zona de ardere a grăsimilor, va trebui mai întâi să calculați ritmul cardiac maxim. Acesta este numărul maxim de pierdere în greutate kannada în care inima ta poate bate în timpul unui minut de exercițiu.

Adresați-vă medicului dumneavoastră care suplimente vă recomandă.

Ritmul cardiac maxim este de minus vârsta ta. Cu acest număr, veți ști cât de mult ar trebui să lucrați pentru a sprijini pierderea în greutate. Iată o modalitate de a face acest lucru: Purtați un monitor de ritm cardiac pe încheietura mâinii sau pe piept.

Puneți banda de alergat pe plat. Treceți la 4 mph timp de 1 minut. Rulați la mph sau până când intrați în zona de ardere a grăsimilor. Rulați timp de 15 până la 30 de minute la această frecvență cardiacă.

Pin on dieta și pierderea în greutate

Depinde de diferiți factori, cum ar fi sexul, vârsta, nivelul de fitness și condițiile medicale. S-ar putea să intrați și în zona de ardere a grăsimilor la o viteză mai mică a benzii de rulare. Un antrenor personal vă poate ajuta să determinați viteza ideală și ritmul cardiac pentru o pierdere optimă în greutate. Ieși dintr-o rutină O altă strategie pentru pierderea în greutate a benzii de alergat este să vă schimbați rutina.

Planuri de exerciții și diete pentru a pierde 15 kilograme în trei luni Sănătate Sănătate Pierderea în greutate poate fi foarte provocatoare. Dacă vrei ă lăbești 15 kilograme în trei luni, e te un obiectiv atât ănătocât și perfect rezonabil.

Făcând de fiecare dată un antrenament diferit, puteți: Reduceți riscul de rănire. Repetarea aceluiași antrenament este stresant pentru articulații. Crește riscul de rănire excesivă, ceea ce vă poate împiedica.

Pierdeți-vă brațul în 3 zile cu apă de usturoi - scăpați-vă de brațele Flabby și tonifiați brațele

Evitați un platou de antrenament. Cu cât faci mai mult un anumit antrenament, cu atât vei vedea mai puține rezultate.

Cum să pierdeți în greutate în picioare și șolduri cu o dietă specială

Corpul tău trebuie să fie provocat să progreseze. Preveniți plictiseala. Este mai probabil să vă țineți de rutină dacă vă amestecați în mod regulat antrenamentul.

  • Pierde sprinting de grăsime
  • Cum să pierdem în greutate într-o săptămână Pierdeți în greutate într-o săptămână sfaturi Alăptarea și pierderea în greutate by Donna Murray, RN, BSN; Revizuit de Meredith Shur, MD Share on Facebook Share on Twitter Cât de mult veți pierde, obținându-vă corpul înapoi înainte de sarcină și sfaturi utile Dacă sunteți ca majoritatea mamelor noi, este posibil să vă îngrijorați să pierdeți greutatea după sarcină și la nașterea bebelușului.
  • Există tone de alți factori care vă afectează sănătatea în afară de greutatea dvs.
  • Înțelegeți necesarul de calorii După cum se menționează în tabelul de mai sus, toate femeile însărcinate nu trebuie să câștige aceeași cantitate de greutate.
  • Planuri de exerciții și diete pentru a pierde 15 kilograme în trei luni - Sănătate -

Iată un exemplu de plan de antrenament, în care diferite antrenamente cu bandă de alergat sunt încorporate într-o rutină de exerciții echilibrate: Duminică: odihnă, plimbare pe îndelete sau yoga blândă Luni: rutina de rulare HIIT timp de 20 până la 30 de minute Marţi: alergare ușoară și antrenament de forță Miercuri: odihnă, plimbare pe îndelete sau yoga blândă Joi: alergare ușoară și antrenament de forță Vineri: rutina de rulare HIIT timp de 20 până la 30 de minute sâmbătă: antrenament de clasă barre sau greutate corporală 4.

Adăugați dealuri Pentru a face o rutină de alergat mai provocatoare, adăugați dealuri. Mersul rapid sau alergarea pe o pantă arde mai multe calorii, deoarece corpul tău trebuie să lucreze mai mult.

1. Antrenament la intervale de intensitate mare (HIIT)

De asemenea, activează mai mulți mușchi, ceea ce contribuie la construirea unei mase musculare mai slabe. Acest lucru vă ajută să pierdeți în greutate, deoarece mușchii ard mai multe calorii decât grăsimile. Dacă doriți să faceți exerciții pe o înclinație, încercați această secvență de bandă de alergat: Puneți banda de alergat pe plat.

pierdere în greutate 5 kg

Setați înclinația la 1 la sută. Treceți la o viteză de mph timp de 1 minut.

Pierdeți în greutate într-o săptămână sfaturi

În general, viteza medie de jogging este de 4 până la 6 mph. Puteți crește viteza sau puteți adăuga mai multe minute pentru a face acest antrenament mai greu.

Beneficii dincolo de pierderea în greutate În plus față de pierderea în greutate, activitatea cardio, cum ar fi un antrenament cu bandă de alergat, oferă multe beneficii.

Poate ajuta: îmbunătăți rezistența crește nivelul de colesterol HDL bun îmbunătăți memoria și cunoașterea promovează o piele mai sănătoasă întărește mușchii.

Mai multe despre acest subiect