Cum să pierzi grăsimea și să devii mai puternici

cum să pierzi grăsimea și să devii mai puternici

cum să pierzi grăsimea și să devii mai puternici

Salvează Salvează Sunt antrenor personal de peste 12 ani și cu toate astea temele de discuție cu clienții mei sunt recurente. Pentru a răspunde acestor întrebări o dată și pentru totdeauna, iată câteva lucruri pe care le-am învățat și care ar trebui să lămurească situațiile astfel încât să devii mai sănătos și mai fit.

cum să pierzi grăsimea și să devii mai puternici

Nu există metode rapide, scurtături sau pastile magice când vine vorba despre a pierde în greutate, sănătate sau fitness Poți grăbi procesul, să eviți să faci greșeli și să maximizezi efortul cu metode încercate și dovedite, însă cuvântul cheie e efortul. Să muncești din greu cum să pierzi grăsimea și să devii mai puternici să fii disciplinat e obligatoriu. Secretul e să știi să pui în practică sfaturile și metodele care dau rezultate mai repede decât altele.

Cum să pierzi grăsimea adâncă în țesut

E fără păcăleli, doar multă muncă © Victor Freitas 2. Cântarul nu-i un mod bun de-a vedea câtă grăsime ai pierdut Dacă n-ai kg de slăbit, cântarul nu îți va da prea mult feedback util. Problema cu cântarul e că nu distinge între mușchi și grăsime, iar majoritatea lumii știe că dacă crești masa musculară, scapi de grăsime și arăți mai bine.

Însă cântarul nu-ți va spune asta!

cum să pierzi grăsimea și să devii mai puternici

O atitudine nefastă te va ține semnificativ în loc. E o legătură directă între atitudine și succes, independentă de genetică și abilități naturale. Să nu crezi că dacă îmbătrânești vei claca și fizic Nimeni nu trăiește pentru totdeauna, dar cu cât petreci mai mult timp cu obiceiuri proaste, cu atât enzime de ardere profundă a grăsimilor fi mai rău pentru tine peste ani.

cum să pierzi grăsimea și să devii mai puternici

Motivul nu e vârsta ta, ci stilul de viață care face rău corpului tău. Exercițiile fizice ar trebui să devină parte din rutina zilnică © Victor Freitas 5. Sunt multe variabile care au dus la starea ta de sănătate și fitness din prezent Unii oameni sunt predispuși la a fi subțiri, puternici și fit.

cum să pierzi grăsimea și să devii mai puternici

Alții încep să facă exerciții târziu în viața lor și trebuie să-i prindă pe ceilalți din urmă. Unii oameni au mâncat prost toată viața și acum încearcă să își schimbe obiceiurile și consecințele. Alți oameni doar trebuie să muncească mai mult decât ceilalți pentru rezultatele dorite.

Cum să pierzi grăsimea din spate, Cum să scapi de grăsimea din spate

Suntem cu toții diferiți. Ești ceea ce mănânci Ce mănânci sau nu mănânci poate avea un impact uriaș asupra sănătății și felului în care arăți, la fel și asupra nivelului de fitness și compoziției corporale. Dar gândește-te de asemenea la calitatea mâncării. E un fruct sau o legumă, cum a crescut? Dacă e animal, cum a fost, de asemenea, crescut? A stat într-o cușcă sau a zburdat liber?

Cum să te antrenezi mai eficient

A primit iarbă naturală sau a avut dietă cu grăunțe? S-au băgat în el hormoni și antibiotice?

Ești ceea ce mănânci. Dacă vei căuta mereu scuze, le vei găsi Dar adu-ți aminte că, undeva în lume, e cineva care, și-n cele mai grele circumstanțe, își atinge obiectivele. Rezultatele nu sunt liniare Uneori trebuie să te obișnuiești cu monotonia mâncatului corect și antrenamentului regulat și să ai încredere în proces.

Nu te aștepta la rezultate constante în fiecare săptămână.

  • Club Fitness Decebal Cum sa obtii un abdomen in patratele Intareste-ti muschii abdominali si scapa de grasimea corporala.
  • Magazin natural de pierdere a grăsimilor
  • Grăsimea corporală: câte tipuri există și care sunt diferențele dintre ele?

Ai răbdare! Rezultatele nu sunt liniare © Cristian Baron 9.

Cum să scapi de grăsime fără să-ți distrugi viața

Sunt multe feluri de a-ți îmbunătăți dieta, nu e o singură soluție pentru toată lumea Nu toată lumea trebuie să mănânce la fel atâta vreme cât principiile de bază sunt respectate - mănâncă alimente naturale, elimină alimentele procesate, oferă suficienți nutrienți corpului tău și câștigă astfel sănătate, mușchi, forță, dar creează și un deficit caloric ca să scapi de grăsimea nedorită din corp.

Cum arăți acum și cât de fit ești e rezultatul felului în care mănânci și te miști zi de zi La fel va fi și-n unul, cinci sau zece ani de acum înainte. Cum mănânci și te miști zi de zi? Și ce ajustări poți să faci ca să atingi obiectivele tale de sănătate și fitness?

cum să pierzi grăsimea și să devii mai puternici

Citește și.

Mai multe despre acest subiect