Cum să pierzi grăsimea piciorului de fund

cum să pierzi grăsimea piciorului de fund

Pierderea de grăsime din fund este un obiectiv obișnuit de fitness. Există multe moduri în care o persoană progresul pierderilor de grăsime realiza acest lucru.

Genoflexiuni

Există trei mușchi majori în fund. Acestea sunt gluteus maximus, gluteus minimus și gluteus medius.

cum să pierzi grăsimea piciorului de fund

Deși nu este posibilă reducerea la fața locului a pierderii de grăsime într-o anumită zonă, reducerea totală a grăsimii corporale în timp ce tonifiază mușchii feselor poate duce la fese mai slabe și mai bine definite.

În acest articol, detaliați exercițiile care îi ajută pe oameni să piardă grăsimea în tot corpul, în timp ce adaugă formă mușchilor fesierului și coapsei. De asemenea, enumerăm alte metode care pot ajuta oamenii să-și atingă forma dorită a corpului. Exerciții Încercați următoarele exerciții pentru a pierde grăsimea din fund și pentru a tonifica mușchii coapselor și gluteilor: 1. Alergare Alergatul este un exercițiu excelent pentru pierderea în greutate a întregului corp.

Cum sa slabesti la fese. Cum sa slabesti focalizat in zona coapselor si feselor

Alergarea tonifică mușchii picioarelor și feselor, ceea ce conferă coapselor și feselor o formă mai definită. Această activitate aerobă îmbunătățește, de asemenea, funcția inimii și a plămânilor și întărește corpul inferior.

De asemenea, în afară de pantofii de susținere, nu necesită echipament special. Alergarea este mai bună decât mersul pe jos pentru pierderea de grăsime, deoarece arde mai multe calorii.

Un studiu din a constatat că, peste 1. Cu toate acestea, autorii studiului au ajuns la concluzia că, chiar dacă o persoană nu este capabilă să alerge, mersul pe jos este, de asemenea, o opțiune foarte bună pentru arderea caloriilor și a grăsimilor în comparație cu odihna.

Antrenament de intensitate mare Oamenii ocupați care doresc să piardă grăsimea de la capăt pot urma antrenamente de intensitate mare HIIT. Conform unui sondaj la nivel mondial privind tendințele de fitness pentruHIIT este cea mai populară tendință de fitness la nivel global. HIIT implică depunerea efortului maxim într-o activitate specifică pentru o perioadă scurtă.

cum să pierzi grăsimea piciorului de fund

Aceasta este urmată de o perioadă mai lungă, într-un ritm mai lent. Sesiunile HIIT sunt antrenamente intense, deci tind să aibă o durată mai scurtă decât activitățile de intensitate moderată. De exemplu, după o perioadă de încălzire, HIIT poate implica următoarele: alergând pe bandă cu o viteză de 7 mile pe oră mph timp de 1 minut alergând 2 minute la 5 mph repetând acest model timp de aproximativ 15 minute înainte de răcire Cercetările din sugerează că HIIT poate fi mai eficient în reducerea grăsimii corporale decât alte tipuri de exerciții.

Un alt studiu raportează că HIIT este o strategie bună pentru controlul obezității datorită eficienței sale în timp. Urcarea în trepte Pașii de urcare este o modalitate ușoară de a tonifica cum să pierzi grăsimea piciorului de fund, păstrând în același timp inima și plămânii sănătoși.

Urcarea în trepte mărește forța și tonusul muscular în fund și picioare.

Îndepărtați celulita din preoți și șolduri. Picioare și fese, Care sunt cauzele celulitei? Cum o ardem?

Există diferite moduri de a lucra acești mușchi: folosind mașini de trepte la o sală de sport urcând în trepte drumeții în sus folosind un zid de cățărat sau de bolovan Urcarea în trepte poate oferi și alte beneficii pentru sănătate. În acest studiu, femeile au început urcând un zbor de de scări o dată pe zi în săptămâna 1, apoi crescând treptat urcările de cinci ori în fiecare zi până în săptămâna 7.

Nu au făcut alte modificări dietetice sau de stil de viață în timp ce participau la acest studiu. Squats Squats sunt o parte majoră a multor planuri de exerciții. Acest lucru se datorează probabil capacității lor de a lucra mai mulți mușchi în fund, picioare și abdomen în același timp. Un studiu dincare a apărut în Jurnalul de kinetoterapie ortopedică și sportivă, a examinat efectele diferitelor exerciții asupra gluteus maximus și gluteus medius.

Oamenii de știință au descoperit că genuflexiunile cu un singur picior erau o opțiune bună pentru activarea atât a gluteus maximus, cât și a gluteus medius. Pentru a efectua o ghemuit cu un singur picior: Extindeți brațele în fața corpului.

cum să pierzi grăsimea piciorului de fund

Stai pe piciorul stâng și extinde piciorul drept drept în față, cât mai sus posibil. Coborâți încet fundul cât mai aproape de podea, menținând în același timp piciorul ridicat. Spatele trebuie să fie drept și genunchiul stâng în linie cu piciorul stâng. Reveniți la poziția de pornire. Repetați de mai multe ori înainte de a trece la piciorul drept. Dacă nu este posibil să se realizeze ghemuituri cu un singur picior, ghemuiturile obișnuite sunt, de asemenea, eficiente.

Pentru a face acestea: Extindeți brațele în fața corpului.

cum să pierzi grăsimea piciorului de fund

Păstrați picioarele la lățimea umerilor. Coborâți încet fundul cât mai aproape de podea, fără a pierde echilibrul.

Luni, 16 februarie Ultimul update Miercuri, 11 martieO alimentație sănătoasă și mult sport sunt cea mai bună metodă de a slăbi la picioare și la fund.

Spatele trebuie să fie drept, iar genunchii să nu se deplaseze în fața degetelor. Repetați de mai multe ori. Pentru a crește intensitatea, țineți greutățile în mâini în timp ce vă ghemuiți.

Vezi ce exerciții trebuie să faci, pentru a scăpa de kilogramele în plus.

O altă variantă este split-squat, în timpul căreia o persoană execută genuflexiuni cu picioarele separate. Un studiu realizat la scară mică din de provocare privind pierderea în greutate constatat că împărțirile împărțite au avut cel mai mare impact asupra gluteus maximus, în comparație cu impasurile și diminețile bune. Lunges Lunges este un alt exercițiu de forță a corpului inferior care activează și tonifică gluteus maximus.

cum să pierzi grăsimea piciorului de fund

Variațiile includ lunges lateral, înainte și transversal. Înfundarea de bază în față lucrează, de asemenea, pe coapse și vițe.

Cum putem slabi in zona feselor si la coapse? - Ventussa

Pentru a efectua o lovitură: Stați cu picioarele la distanță de șold. Faceți un mare pas înainte cu piciorul stâng.

  • Mănâncă grăsime să ardă grăsime
  • Pierdere în greutate tabu Pierderea în greutate pierde puterea Cum sa slabesti focalizat in zona coapselor si feselor Am o lună să slăbesc Cum Să Slăbești La Picioare și La Fund Sport Libertatea Libertatea Arzător de grăsimi din Arabia Saudită Pierderi în greutate împușcă calgary Scris de Alina T Grăsimea de pe abdomen dispare mai ușor decât cea de pe coapse și fund în urma curelor de slăbire și a efortului fizic, dar asta nu înseamnă că lupta cu grăsimea din ultimele zone menționate nu poate fi câștigată.
  • CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA DIN FUND: 12 EXERCIȚII ȘI ALTE METODE - MEDICAL
  • Exerciţii care te ajută să scapi de grăsimea de pe coapse şi fund
  • Arderea grăsimilor de intensitate scăzută - devas.ro
  • Afine bine să piardă în greutate
  • Cum să-ți pierzi grăsimea din fund. Cum să slăbeşti la fund şi la picioare
  • Cum să slăbești pe fund - Ce mănânci ca să slăbeşti la fund şi la picioare

Coborâți încet corpul, îndoind ambii genunchi la 90 de grade. Nu permiteți genunchiului drept să atingă solul sau genunchiului stâng să treacă peste degetele piciorului stâng.

Cele mai bune 12 moduri de a pierde grăsimea din fund

Reveniți în poziția în picioare. Deadlift cu un singur picior Împușcăturile acționează partea inferioară a corpului, îmbunătățesc echilibrul și întăresc mușchii abdominali și lombarii. Efectuarea unui deadlift cu un singur picior activează și mușchii glutei. Urmați aceste instrucțiuni pentru a face un deadlift cu un singur picior: Stai pe un picior cu mâinile pe laturi. Întindeți celălalt picior în spate. Păstrați spatele plat și umerii înapoi.

Înclinați-vă înainte de șolduri până când există o întindere în ischiori. Nu lăsați pieptul să cadă sub șolduri. Repetați de mai multe ori, apoi schimbați partea. Dacă acest lucru este prea intens, așezați ușor piciorul care nu se sprijină pe podea. Pentru a crește intensitatea exercițiului, utilizați greutăți de mână.

Dieta: Cum sa slabesti la fund si la picioare

Răpire de șold lateral Exercițiile de răpire a șoldului situate lateral sunt eficiente pentru întărirea mușchiului gluteus medius. Pentru a face acest exercițiu: Începeți întinzându-vă pe o parte și susținând capul cu brațul sau mâna. Păstrați genunchii drepți și picioarele împreună.

cum să pierzi grăsimea piciorului de fund

Ridicați încet piciorul de sus cât mai sus cum să pierzi grăsimea piciorului de fund fără a întoarce bazinul înapoi sau înainte. Coborâți piciorul încet pentru a reveni la poziția inițială.

Repetați de mai multe ori pe fiecare parte.

Cum să slăbești pe fund.

Folosiți greutăți pentru gleznă pentru a crește intensitatea acestui exercițiu. Plimbare laterală a benzii Consolidați și stabilizați șoldurile și genunchii cu o plimbare laterală pe bandă, care lucrează și mușchiul gluteus medius. Acest exercițiu este o activitate utilă de încălzire înainte de alergare, sărituri și alte activități. Pentru a face mersul pe bandă laterală: Luați o bandă de rezistență și așezați-o sub bilele picioarelor. Asigurați-vă că banda rămâne plată împotriva pantofilor. Întindeți picioarele la lățimea umerilor.

Distribuiți greutatea uniform pe ambele picioare. Îndoiți ușor genunchii pentru a obține o poziție semi-ghemuit, strângeți glutii și mușchii miezului. Cu un picior, faceți un mic pas de aproximativ 3 centimetri lateral.

Mutați celălalt picior în aceeași direcție, din nou aproximativ 3 inci. Faceți 10 pași ca acesta, apoi faceți același lucru în cealaltă direcție.

Mai multe despre acest subiect