Cum să scăpați rapid abs

10 sfaturi care trebuie să știe în căutarea ta pentru a obține abs

Mutați 4: scândură înaltă Mulți și-au propus să sculpteze abs, dar puțini chiar o fac. Ceea ce îi separă pe cei care caută ab de cei de la ab-havers este că acei ab-havers înțeleg că sculptarea unei burtici de coajă de broască țestoasă este un proces în două cum să scăpați rapid abs. Pe de o parte, trebuie să îngrășați mușchii abdominali.

Și, pe de altă parte, trebuie să vă ajustați alegerile alimentare. Scăpați-vă în ambele părți ale ecuației și sunteți pentru totdeauna un membru al clubului care caută ab.

Deci, este greu să sculptați un mijloc sculptat? De fapt, cu abordarea corectă nu este. De fapt, dacă te antrenezi inteligent și mănânci mai inteligent, vei primi abs pe care ți le-ai dorit întotdeauna în doar 45 până la 60 de minute pe zi timp de doar patru zile pe săptămână, potrivit Landry. Pentru a vă ajuta să obțineți abs de invidiat, am elaborat acest ghid despre cum să obțineți un nucleu puternic și sculptat.

Derulați în jos pentru a afla cele mai bune exerciții ab, comutatoarele de dietă pe care va trebui să le faceți și multe altele. Provocarea Abs de 30 de zile îți va întări serios nucleul Avantajele unui nucleu puternic Căutarea pentru acea estetică de șase pachete poate sta la baza dorinței dvs.

cum să scăpați rapid abs

Dar întărindu-ți întreg nucleul are mult mai multe beneficii pentru sănătate în comparație cu doar sculptarea stratului superior al mușchilor, spune Alena Luciani, specialist certificat în rezistență și condiționare și fondator al Training2xl.

Miezul tău nu este făcut doar din mușchii aceia cu șase pachete. Mai degrabă, există multe multe! Straturi de mușchi de bază. De fapt, este posibil să aveți un pachet de șase vizibil și să aveți în continuare un nucleu slab.

Mușchii care alcătuiesc nucleul tău sunt: Drept abdominal: Mușchiul responsabil pentru a face mijlocul să semene cu un pachet de Mountain Dew se numește rectus abdominis și este, probabil, cel mai puţin grup muscular important în cum să scăpați rapid abs dumneavoastră. Un abdominis transvers slab este una dintre cele mai rapide piste către leziuni și durere, în special în partea inferioară a spatelui.

Mușchii oblici: De asemenea, aveți două straturi de mușchi oblici care vă ajută să vă rotiți. Aceștia sunt băieții răi pe care îi recrutați pentru a putea face lucruri precum aruncarea alimentelor sau aruncarea unei mingi pentru Scout fără a fi răniți.

Toți acești cum să scăpați rapid abs de bază funcționează împreună pentru a vă menține în siguranță și puternici atunci arderea grăsimii rapide vă deplasați în aproape fiecare plan de mișcare sau faceți orice fel de exerciții, spune Luciani, inclusiv mișcări precum flotări, deadlift-uri și genuflexiuni.

Sună destul de rău, nu? Aici, experții descriu exact cum să construim un nucleu mai puternic și cele mai bune exerciții ab pentru a realiza acel pachet de șase râvnit. Cum să construiești abs mai puternici și mai definiți 1. Prioritizați exercițiile compuse Exercițiile compuse sunt cel mai bun mod de a vă întări întregul nucleu, inclusiv acei mușchi cu șase pachete. Exercițiile precum ghemuitul din față sau din spate, apăsarea umărului și ascensiunea sunt mișcări multi-articulare care acționează nucleul și alte grupe musculare în același timp, explică Landry.

Drept urmare, aceste exerciții pot stimula creșterea musculară în nucleu și în restul corpului. Iată de ce asta contează: Nu poți să te antrenezi acolo unde vrei să slăbești, spune Luciani.

Cu alte cum să scăpați rapid abs, pentru a scăpa de grăsimea care îți împiedică visele sculptate să se împlinească, trebuie să scapi de grăsime din cap până în picioare, ceea ce poate ajuta mișcările solicitante precum exercițiile compuse. Exercițiile compuse vor ajuta, de asemenea, la arderea grăsimilor din corp, deoarece acestea dezvoltă mai mult mușchi, spune Luciani. În cele din urmă, acest lucru înseamnă că atunci când construiți mai mult mușchi, veți arde și mai multe calorii în timp ce vă aflați în pat sau citiți o carte.

Concluzia: cele mai bune exerciții ab sunt mișcări compuse, așa că construiți-vă antrenamentele în jurul acestor exerciții multi-articulare. Chiar dacă lucrați doar trei zile pe săptămână, veți începe treptat să vedeți apariția unor caneluri ab.

Lectură conexă Un antrenament de 10 minute pe circuit pentru abs plat grăsime de ardere de 4 zile.

1. Ajută un prieten să se deplaseze

Fă-ți timp și pentru exerciții de izolare Spre deosebire de mișcările compuse, exercițiile de izolare funcționează doar un singur grup muscular. Un exemplu perfect: criza, care vizează exclusiv mușchii rectus abdominis.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Traduceți descrierea în română folosind Google Traducere? All you need to do is to uncover them under that thick layer of Belly Fat. This HIIT app requires no equipment.

Și, deși sunt mai puțin eficiente decât exercițiile compuse, Landry și Luciani sunt de acord că exercițiile de izolare ab au un loc în căutarea abdominalelor. Deoarece exercițiile de izolare sunt mai puțin impozitive pentru corp, Luciani recomandă să faceți exerciții de izolare ab, cum ar fi abdominiile, ridicările, V-up-urile și ridicările de picioare la sfârșitul antrenamentului. De exemplu, puteți încerca un Tabata V-up de patru minute de 20 de secunde de lucru și 10 secunde de odihnă.

Dacă vă întrebați câte ore ar trebui să petreceți la sală, s-ar putea să fiți surprinși să auziți că este nevoie de patru minute de exerciții cum să scăpați rapid abs izolare ab pe zi. Dacă mergeți cu acesta din urmă, amintiți-vă că întărirea adică strângerea miezului în timpul unei ghemuituri este esențială pentru protejarea spatelui inferior. Dacă secțiunea mijlocie este prea obosită după mișcarea de izolare pentru a rămâne angajată pentru ghemuitul din spate, odihniți-vă până când nu este.

Lucrați la mobilitatea dvs. Mobilitatea este capacitatea ta de a mișca un mușchi prin întreaga sa gamă de mișcare cu control, fără durere sau compensare. De exemplu, cineva care se poate rupe paralel într-o ghemuit are o mobilitate bună a șoldului și gleznei. Potrivit lui Luciani, mobilitatea îmbunătățită vă susține indirect eforturile de a deveni mai puternici - indiferent dacă aceste obiective de forță sunt în mod specific retrogradate în secțiunea dvs.

Cu cât mobilitatea dvs. Nu poți să te antrenezi acolo unde vrei să slăbești. Pentru a scăpa de grăsimea care vă împiedică visele sculptate să se împlinească, trebuie să vărsați grăsimea din cap până în picioare. Vestea bună este că probabil cum să scăpați rapid abs folosiți deja instrumente de creștere a mobilității pentru a vă recupera de la antrenamentele dvs.

Dar dacă nu ați fost, nu este necesar să utilizați instrumente de recuperare.

15 Fitnes ideas | exerciții fizice, exerciții, slăbește

Îmbunătățirea mobilității poate fi la fel de ușoară ca încălzirea timp de 15 minute înainte de a vă antrena, potrivit Luciani. Dacă sunteți cu adevărat serioși în ceea ce privește îmbunătățirea mobilității, s-ar putea să vă gândiți să vă înscrieți în programe de stimulare a mobilității, cum ar fi RomWod, Movement Vault sau The Ready State.

cum să scăpați rapid abs

Faceți cardio Cardio-dependenți, ascultați: încorporarea exercițiilor compuse în rutina de antrenament este cel mai rapid mod de a obține abs - nu ore nesfârșite pe bandă de alergat, așa cum suspectează mulți căutători de ab. Totuși, Luciani spune că munca aerobă este un ingredient important în călătoria cu șase pachete.

Sau, mai precis, antrenament la intervale de intensitate mare sau HIIT - gândiți-vă: 20 de secunde pornit, 10 secunde oprit sau 45 secunde pornit, 15 secunde oprit. Conform unei revizuiri din iunie în British Journal of Sports Medicine, antrenamentul la intervale de intensitate ridicată a oferit reduceri cu 28,5 la sută mai mari ale masei absolute totale de grăsime decât antrenamentul continuu de intensitate moderată, cum ar fi alergarea.

În căutarea unui HIIT sau a unui antrenament pe care îl poți face acasă? Faceți 50 de genuflexiuni pentru a apăsa deasupra cu un rucsac în loc de o bară. Sau, încercați acest antrenament HIIT de 20 de minute la domiciliu pentru a arunca grăsimea din burtă.

Puteți, de asemenea, să încercați CrossFit Open Workout Opțiunile sunt nesfârșite. Și asta este valabil dacă obiectivul tău este să obții abs. Puteți obține mai multă mișcare în ziua dvs. De fapt, potrivit unui studiu din septembrie din BMC Sănătate Publică, urmând un program de exerciții de mers pe jos și respectând un obiectiv zilnic de Combinând o rutină de antrenament cu o activitate zilnică suplimentară, vă puteți îmbunătăți compoziția corpului și reduceți total grăsimea viscerală.

Iată cum arată în practică: dacă aveți un câine, plimbați-l în loc să angajați un umblător! Sigur, aceste hacks nu vor oferi același grad de beneficii pentru sănătatea inimii ca și antrenamentele de intensitate ridicată, dar sunt bune pentru sănătatea dumneavoastră în general și vă ajută să vă sprijiniți călătoria către abdominale mai puternice și mai cizelate.

Lectură conexă 8 moduri creative de a te mișca mai mult când ești blocat acasă 6. Tăiați carbohidrații rafinați Ceea ce ați auzit este adevărat: abdomenele cu șase pachete necesită la fel de multă dăruire în bucătărie ca în sala de gimnastică. Dieta ta joacă un rol important în obținerea abs. Primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să reduceți aportul de carbohidrați rafinați, ceea ce înseamnă limitarea pâinii albe, a pastelor albe, a orezului alb, a covrigi, a gogoșilor și a altor alimente procesate, spune antrenorul personal certificat și dieteticianul înregistrat Charlotte Martin, RDN, CPT, proprietarul În formă de Charlotte.

Ca urmare, acestea determină mâncăruri subțire și scăderea nivelului de zahăr din sânge și insulină și nu ne fac să ne simțim plini atât de mult, spune ea. Acest lucru poate provoca pofte și poate cum să scăpați rapid abs la supraalimentare.

cum să scăpați rapid abs

Pentru a vă ajuta să înțelegeți de ce contează acest lucru, comparați o felie de pâine prăjită albă cu o felie de cereale integrale. Chiar dacă aceste pâini au exact aceleași cantități de calorii, spune Martin din cauza lipsei de fibre din pâinea prăjită albă, ți-ar fi foame după ce ai mâncat-o mai repede decât ai face dacă ai opta pentru felia de cereale integrale.

Creșterea și scăderea nivelului de insulină după ce ați consumat pâine prăjită albă poate duce la consumul mai multor calorii totale pe zi, ceea ce funcționează împotriva obiectivului dvs. Câți carbohidrați mănânci cu adevărat? Obțineți o imagine mai clară a aportului rafinat de carbohidrați înregistrându-vă mesele în aplicația MyPlate. Descărcați acum pentru a afla cum să vă umpleți farfuria cu alimente sănătoase, bogate în nutrienți astăzi!

De aceea, ea recomandă o dietă care să protejeze proteinele pentru persoanele care caută abs cu 6 pachete.

Echipamente pentru abs bams

Proteinele au, de asemenea, cel mai mare efect termic dintre toate alimentele, spune ea, ceea ce înseamnă că organismul folosește mai multe calorii pentru a digera proteinele decât carbohidrații sau grăsimile. Gata cu cămara sau distribuitoarele automate pe tot parcursul zilei. Cu toate acestea, și sursa proteinei joacă un rol important, așa cum sugerează studiul. Alegerea surselor slabe de proteine, cum ar fi pieptul de pui, somonul, carnea de vită hrănită cu iarbă, ouăle, fasolea, leguminoasele și lactatele cu conținut scăzut de grăsimi, vor plăti mai mult decât carnea procesată, cum ar fi cârnații și slănina, precum și bucățile grase de carne de vită.

Pentru a afla exact câtă proteină aveți nevoie, urmați această formulă de la Colegiul American de Medicină Sportivă: Împărțiți-vă greutatea în kilograme cu 2,2 pentru a o converti în kilograme, apoi înmulțiți numărul respectiv cu 1,2 și apoi cu 1,7 pentru a determina optimul gama cum să scăpați rapid abs proteine.

Trei până la patru porții pe zi de alimente bogate în proteine, precum păsările de curte, carnea de vită hrănită cu iarbă, produsele lactate, leguminoasele, semințele și nucile vă vor ajuta să atingeți cu ușurință aceste nevoi. S-ar putea să vă întrebați: Dar grăsimea? Martin spune că grăsimile sănătoase, cum ar fi uleiul de măsline, avocado, nuci și brânză, pot face parte absolut dintr-o dietă pentru persoanele care caută ab. Rămâi hidratat În timp ce beți multă apă este o recomandare bună pentru oricine dorește să combată ceața mentală, iritarea și pielea foarte uscată ahem, toată lumeade asemenea, trebuie să vă umpleți aportul de H2O sfaturi privind pierderea în greutate corpului după antrenamentele transpirate, spune Martin.

Consumul de apă te poate ajuta, de asemenea, să arzi mai multe calorii și grăsimi. Conform unui mic studiu din decembrie din Arhivele științei medicale la femeile cu obezitate, apa potabilă poate sprijini termogeneza - procesul prin care corpul dumneavoastră suferă pentru a degaja căldură - prin creșterea cheltuielilor de energie.

Nu am mancat NIMIC 5 ZILE !! ( Water Fasting ) - Vlog 853

Termogeneza activează, de asemenea, grăsimea brună pentru a vă ajuta să mențineți temperatura corpului, un proces care crește arderea caloriilor, potrivit Clinicii Mayo. Un alt motiv pentru a rămâne hidratat este să compensezi sentimentele de foame. Data viitoare când îți este foame după ce tocmai ai mâncat, Martin îți sugerează să bei un pahar cu apă.

Dacă stomacul încă mai mormăiește 20 de minute mai târziu, atunci aruncați-vă. Nivelează-ți practicile de stres Nu este o surpriză mare faptul că, atunci când ești stresat, ai tendința să te îngrași și să te lipi de grăsimea din burtă. Privarea de somn și alimentația emoțională din cauza stresului vă pot determina să vă umpleți alimentele procesate încărcate cu zahăr și grăsimi nesănătoase.

  1. CUM SĂ OBȚINEȚI ABS: SFATURI ȘI EXERCIȚII DE îNCERCAT - SĂNĂTATE -
  2. 8 moduri de a obține abs mari - fără greșeli - Pierdere În Greutate
  3. Vlcc taxe de pierdere în greutate mumbai
  4. Iunie 18, Minute Pentru A Citi: 8 După cum ați observat, abs-ul criminal nu se întâmplă peste noapte - din păcate.
  5. Cel mai bun pentru arderea grăsimilor
  6. Pierdere În Greutate | Iunie
  7. Politica De Confidențialitate Cum să obțineți șase pachete de abs fără a face greșeli sau ședințe Aici împărtășim modalități ușoare de a pierde în greutate și de a obține un stomac tonifiat fără a suferi prin exerciții abdominale dureroase.

Conform unei revizuiri din octombrie în Recenzii privind obezitatea, somnul redus sau o perturbare a ritmului circadian, cum ar fi mâncarea târziu în noapte pentru a rămâne treaz, vă poate predispune la o sănătate metabolică slabă și la exerciții fizice și obiceiuri alimentare nesănătoase.

Când reduceți stresul în viața dvs. De aceea, Luciani spune că orice obiectiv de fitness ar trebui să fie însoțit de o re-dedicare practicilor dvs. S-ar putea să vă întrebați: "Pot obține abs într-o zi?

După cum ați putea ghici, nu există o cronologie garantată pentru cât timp este necesar să sculptați și să prezentați abs vizibile, spune Martin.

Abl antrenament abs. ABS Bums - o nouă direcție în versiunea veche. Set de bază de exerciții abs

Acest lucru se datorează faptului că, pe lângă nivelul dvs. Amintiți-vă: Chiar dacă nu vedeți abs vizibile încă! Lectură conexă Iată toate modificările pe care le puteți aștepta în primele 3 luni ale unei diete sănătoase Încercați acest antrenament de 5 minute Sunteți gata pentru un antrenament rapid și distractiv?

Efectuați exercițiile ab de mai jos timp de trei runde. Puteți aborda cu ușurință aceste mișcări până la sfârșitul oricărui antrenament pentru un arzător ab suplimentar. Mutați 1: V-Up Rep.

Luați o inhalație mare, apoi expirați, cuplați nucleul și ridicați atât trunchiul, cât și picioarele direct de la sol și ajungeți la degetele de la picioare. Corpul tău va semăna cu un V. Coborâți spatele în jos cu control, menținându-vă nucleul strâns și picioarele drepte. Bacsis Dacă nu reușiți să faceți un V-up complet, puteți modifica cu tuck-up-uri atrăgând genunchii spre piept în timp ce vă ridicați trunchiul de la sol, terminând cu brațele de părțile laterale ale genunchilor.

Mutați 2: Țineți gol Timp în cum să scăpați rapid abs 30 sec Intinde-te pe spate cu bratele intinse deasupra capului si picioarele drepte. Folosind nucleul, ridicați capul, omoplații și picioarele de pe sol. Ține-ți bicepsul de urechi și apasă în mod activ spatele scăzut în pământ pentru a te asigura că îți angajezi abdomenul pe tot parcursul exercițiului.

Țineți această poziție și nu uitați să respirați. Mutați 3: Alpinist de munte Rep. Țineți palmele sub umeri și spatele într-o poziție neutră.

Mai multe despre acest subiect