Cum să vizați pierderea în greutate în brațe, Cum să câștigi grăsime pe brațe

Cum să arzi grăsime și pierderea în greutate Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Instrumente De Fixare Cum să câștigi grăsime pe brațe Pentru unii oameni, creșterea în greutate poate fi dificilă.

cum să vizați pierderea în greutate în brațe

S-ar putea să vă faceți griji că greutatea redusă a corpului vă afectează sănătatea sau s-ar putea să doriți doar să vă schimbați aspectul.

Poate fi deosebit de greu să încerci să te îngrași într-o anumită zonă a corpului tău. Schimbându-vă rutina de exerciții și dieta, puteți începe să vă schimbați brațele. Pași Metodă unu din 3: Țintind mușchii brațului unu Tonifică-ți tricepsul. Poate fi dificil să îngrășezi grăsime într-o anumită zonă a corpului tău.

Este mult mai ușor să te îngrași sub formă de mușchi. Tonificarea brațelor este o modalitate excelentă de a le mări dimensiunea. Există multe exerciții eficiente care vă vor viza mușchii brațului. Tricepsul ar trebui să fie un obiectiv principal.

Învață să faci o împingere triunghiulară. Triunghiul diferă de un push-up tradițional, deoarece mâinile tale sunt direct sub piept, în loc să fie întinse.

Formați un triunghi cu cele două mâini atingând vârfurile degetelor arătătoare împreună. Extindeți degetele mari și atingeți punctele degetelor mari împreună.

Coborâți-vă aproape la sol și faceți o rezervă. Ca și în cazul flotărilor tradiționale, utilizați nucleul pentru a vă stabiliza corpul. Veți primi bonus de muncă în timp ce vă lucrați tricepsul.

Puteți face aceste flotări de la genunchi la început și puteți lucra până la o scândură completă. Dacă lucrați de la genunchi, încercați să începeți cu 10 repetări. Construiți treptat la seturi. Dacă lucrați de la scândură, începeți prin a încerca să completați 5 repetări. Reducerile tricepiene sunt, de asemenea, foarte eficiente.

Cum să vizați pierderea în greutate către grăsimea încăpățânată a burții - Laboratoare transparente

Pentru a efectua retrageri, țineți-vă brațul la un unghi de 90 de grade în lateral. Extindeți brațul înapoi, îndreptându-l. Puteți utiliza greutăți ușoare în timp ce efectuați această mișcare.

Faceți 12 repetări, apoi schimbați partea. Construind mușchii în triceps, brațele tale vor apărea mai tonifiate și mai bine conturate. Pentru a crește dimensiunea brațelor, trebuie să vizați mai mulți mușchi diferiți. Familiarizați-vă cu fiecare dintre diferiții mușchi ai brațului.

În plus față de tricepsul, care este partea din spate a brațelor, bicepsii sunt foarte importanți - sunt chiar deasupra cotului interior. Buclele sunt una dintre cele mai eficiente modalități de a-ți viza bicepsul. Pur și simplu ondulați brațele spre umeri, apoi extindeți. Folosirea unor greutăți mai grele va construi mușchi mai mari. Greutățile ușoare vă vor tonifica și prelungi mușchii brațului.

Începeți cu 12 repetări pe fiecare parte. Construirea mușchilor bicepului va crește dimensiunea generală a brațelor. Asigurați-vă că evitați impulsul. Aceasta înseamnă că nu ar trebui să vă balansați brațele în timp ce faceți bucle.

În schimb, mergeți încet și concentrați-vă pe rezistența la mișcare pe drumul în sus și în jos. Pentru a vă modela în mod eficient brațele, va trebui, de asemenea, să vizați mușchii umerilor. Încercați să faceți apăsări. Ține-ți brațele în unghiuri de 90 de grade de umeri, în fața ta. Picioarele ar trebui să fie cum să vizați pierderea în greutate în brațe lățimea umerilor și genunchii ușor îndoiți.

cum să vizați pierderea în greutate în brațe

Apoi apăsați un braț în sus, ținând o greutate. Arme alternative. Respirați în timp ce ridicați brațul și inspirați pe măsură ce îl coborâți, concentrându-vă pe menținerea coatelor în apropierea corpului.

Începeți făcând repetări pe fiecare parte.

15 alimente care contribuie la arderea grăsimilor

Puteți începe cu greutăți ușoare, cum ar fi 5 lbs. Crearea unor mușchi mai mari ai umerilor va face ca brațele să pară mai mari și mai definite.

Bacsis Excesul de greutate în stomac variază de la greutatea coapselor, șoldurilor și brațelor. Datorită apropierii sale de organele majore, grăsimea stomacului - care se numește visceral - îți crește riscul de colesterol ridicat, boli de inimă și diabet de tip 2.

Dacă pare copleșitor să încercați să aflați cum să vizați anumite grupe musculare, ar trebui să luați în considerare să lucrați cu un antrenor personal. Un antrenor poate crea un program de exerciții personalizat pentru a se potrivi obiectivelor dvs. Vă poate ajuta să găsiți cele mai bune exerciții pentru a adăuga greutate brațelor și vă poate învăța cum să faceți fiecare mișcare în mod corespunzător.

cum să vizați pierderea în greutate în brațe

Întrebați sala dvs. În acest fel, vă puteți asigura că vă place antrenorul și că veți găsi programul util. Dacă nu sunteți interesat de un antrenament individual, încercați o sesiune de grup mic.

Acestea sunt cum să vizați pierderea în greutate în brațe o opțiune mai puțin costisitoare. Fie că alegeți să lucrați cu un antrenor sau pe cont propriu, consecvența este esențială pentru a vă îngrășa în brațe. Ar trebui să planificați să faceți antrenament de forță de 2 până la 4 ori pe săptămână.

Dacă ridicați greutăți mari, ședințele dvs. Mușchii dvs. Cantitatea de greutate pe care o ridicați depinde de dimensiunea și nivelul de fitness.

Cum să arzi grăsime și pierderea în greutate, 15 alimente care contribuie la arderea grăsimilor Din fericire, putem învăța de la oamenii de succes.

Depinde și de obiectivele tale și de rezultatele pe care le cauți. Dacă faceți parte dintr-o sală de sport, rugați unul dintre membrii personalului să facă câteva recomandări pentru tipul dumneavoastră de corp. Publicitate Metodă 2 din 3: Mănâncă pentru creșterea în greutate unu Creșteți consumul de calorii.

cum să vizați pierderea în greutate în brațe

Pentru a ingrasa în orice parte a corpului, trebuie să luați mai multe calorii. De asemenea, doriți să vă asigurați că luați caloriile potrivite. Luați o abordare sănătoasă atunci când încercați să vă îngrași.

Luați măsurătorile pentru a urmări pierderea în greutate

Nu-l folosiți ca o scuză pentru a umple obiecte grele de calorii, cum ar fi prăjiturile și dulciurile. Nu veți vedea tipul de rezultate dorite și veți risca probleme de sănătate. Încercați să vă măriți numărul de calorii consumând alimente sănătoase. Consumați legume cu amidon, cum ar fi cartofi, porumb și mazăre.

cum să vizați pierderea în greutate în brațe

Acestea au un număr mai mare de calorii decât alte legume, dar sunt încă pline de nutrienți. Adăugați mai multe grăsimi în dieta dumneavoastră. Grăsimea conține nouă calorii pe gram.

Puteți adăuga ulei de măsline, unt sau ulei de cocos la mese pentru a adăuga mai multă grăsime la ele. Uleiul de măsline în special este o grăsime sănătoasă. Conține aproximativ de calorii pe porție.

Încercați să amestecați ceva în orice mâncați - fulgi de ovăz, supă, sos de salată - pentru a vă crește aportul de calorii pentru acea masă. Citiți etichete. De exemplu, mâncați brânză de vaci obișnuită, mai degrabă decât versiunea ușoară. Când încercați să vă îngrășați, poate fi dificil să obțineți toate caloriile de care aveți nevoie din doar trei mese zilnice.

Cum să arzi grăsime și pierderea în greutate Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Încercați să mâncați cinci mini-mese pe tot parcursul zilei. În funcție de alegerile dvs. Adăugați gustări sănătoase. Căutați alimente bogate în calorii, dar cu un volum redus. Nucile sunt o opțiune excelentă, deoarece conțin multe fibre și proteine. Încercați să păstrați o pungă de migdale la îndemână.

Încercați să adăugați gustări care conțin și grăsimi și carbohidrați sănătoși. Hummus și crackers multi-grain sunt un gustos de încercat.

Mâncarea a cinci mese pe zi, plus gustări, poate adăuga o mulțime de mâncare. Smoothies sunt o alternativă bună atunci când aveți nevoie de o schimbare.

Faceți-vă smoothie-uri cu lapte integral sau iaurt și câteva fructe proaspete. Încercați să adăugați niște spanac la smoothie-urile dvs. Este o modalitate excelentă de a strecura mai multe legume și substanțe nutritive în dieta ta. Evitați să umpleți băuturi, cum ar fi băuturile răcoritoare. Lichidele îți vor face stomacul să se simtă plin, dar nu vor adăuga calorii în dieta ta.

Dacă sunteți subponderal chiar și doar în brațe este o idee bună să discutați cu medicul dumneavoastră. A fi subponderal poate fi un indicator al unei probleme de sănătate care stau la baza.

Pagina principala Cum să vizați în mod specific pierderea în greutate către grăsimea încăpățânată a burții Suntem în spațiul de sănătate și fitness de mult timp. Dacă asta e ceva cu care te lupți, nu ești singur. La Transparent Labs, suntem cunoscuți și ne angajăm să oferim formulări susținute de știință, dar ne angajăm, de asemenea, să oferim educație care este, de asemenea, înrădăcinată în știință cu afirmații dovedibile.

De asemenea, este o idee bună să discutați cu medicul dumneavoastră înainte de a pierderea în greutate bristol ct orice tip de program de creștere în greutate. Medicul dumneavoastră vă poate servi drept resursă excelentă.

Cereți-i o sesizare către un dietetician înregistrat.

Probleme Frecvente

Un dietetician înregistrat vă va ajuta să vă dați seama de alimentele potrivite pentru a vă ajuta să vă îngrășați într-un mod sănătos. Publicitate Metodă 3 din 3: Având o atitudine sănătoasă unu Rămâi pozitiv. Când te lupți să faci schimbări sănătoase corpului tău, poate fi frustrant dacă nu vezi rezultate rapide. Încearcă să păstrezi o atitudine pozitivă și nu renunța. Medicii spun că există de fapt putere în gândirea pozitivă.

Mai multe despre acest subiect