Dumbbell leagă pierderea de grăsime

Dieta pentru a mări fesele - Confecție

Dumbbell-urile pot fi pliate și neintenționate. Acestea din urmă au o greutate specificată. Pliabile sunt un rând și un set de clătite. Dacă intenționați să vă angajați în antrenament de forță și să măriți treptat sarcina, cumpărați excursii pliabile: ele ocupă puțin spațiu și vă permit să ridicați greutatea pentru fiecare exercițiu.

Dumbbells pliabile Puteți cumpăra și neîndepliniți, dar luați mai multe scale pentru exerciții la diferite grupuri musculare.

Pentru umeri, biceps și triceps au nevoie de gantere ușoare până la 5 kg. Pentru gheare, stivuirea și alte exerciții pe grupele musculare mari, cochilii sunt potriviți cu o greutate de cel puțin kg.

Lovitură liberă pe picioarele îndreptate.

Ele sunt luminoase și plăcute la atingere, dar prea ușoară pentru formare de putere Și potrivite numai pentru sesiuni din exerciții aerobice.

Dumbbells pentru fitness Prin urmare, chiar dacă sunteți un nou venit complet, nu luați astfel de gantere pentru antrenamentul de forță. În cazuri extreme, puteți continua întotdeauna sticlă de plastic Nisip sau apă și obțineți același 1,5 kg. Ce exerciții de a efectua Există multe exerciții cu gantere, nu are sens să enumeră totul.

Cele 30 de exerciții pentru interiorul coapsei + planul lecțiilor pregătite

Lifehaker a ales cele mai populare și le-a împărțit în grupuri musculare. Pentru a face antrenament pe tot corpul, este suficient să alegeți exerciții din fiecare grup.

Efectuați exerciții în abordări de ori. Greutatea separată, astfel încât acestea din urmă în abordare să fie dificilă, dar echipamentul nu a vorbit. Dacă aveți prea multe gantere ușoare pentru a încărca bine mușchii de 12 ori, creșteți numărul de repetări în abordare. La sfârșitul dumbbell leagă pierderea de grăsime în mușchi ar trebui să apară oboseală. Ce exerciții cu bicepsul pompei de gantere Luați gantere și păstrați-vă mâinile cu palmele în corp.

Îndoiți coatele și aduceți ganterele la umeri, transformând în același timp încheietura mâinii. În partea de sus a punctului palmei trebuie rotit în organism. Restul corpului nu participă: nu există nici un jerks, leagăn și alte mișcări suplimentare. Sta pe bancă înclinatăApăsați corpul în spate, piciorul - la podea.

Mâinile cu dumbbells le coboară liber atârnate de-a lungul corpului. Din această poziție, ridicați ganterele la nivelul umerilor și înapoi. Întotdeauna reveniți poziția inițială Pentru a lucra în întreaga gamă. Stați pe bancă, răspândiți picioarele la cusut, potriviți la podea. Luați Dumbbell B. Nu puneți cotul pe picior: va elimina sarcina de la biceps și va lipsi exercitarea semnificației.

Mâna stângă ameliorează genunchiul stâng. Rulați ganterele. Întoarceți-vă mâna în poziția inițială și repetați.

pierderea în greutate nrl alina eremia a slabit

Ce exerciții cu gantere Pompă Pompe Triceps Mănâncă într-un genunchi și palmă. Dumbbell ia o altă mână. În primul rând, îndoiți-l în cot într-un unghi drept, apoi implicați-vă, reveniți la poziția inițială și repetați. Deplasați numai antebrațul, nu schimbați poziția corpului până la sfârșitul exercițiului. Acest exercițiu este similar cu cel precedent, efectuat numai fără sprijin. Înclinați cazul, urmăriți spatele inferior. Umerii omite și lăsați mâinile în coate să formeze un colț drept.

Ieșiți-vă de pe mâini cu gantere, reveniți la poziția inițială și repetați. Nu modificați poziția locuinței la sfârșitul exercițiului. Clipește ganterele cu ambele mâini și ridicați-l deasupra capului.

Îndoiți membrele în coate, coborând cochilia în spatele spatelui, ridicați-o înapoi și repetați. Umerii nu se mișcă: numai antebrațele funcționează. Ce exerciții cu gantere se toarnă umeri Ridicați ganterele la nivelul umărului, implementați pieptul, răsuciți lamele. Acum coborâți umerii. Bolnav de gantere și lupta puțin în spatele capului. Le coborâți în poziția inițială și repetați.

Ridicați-vă mâinile cu gantere la lateral la nivelul umărului, coborâți și repetați. Ușor de flexiune membre în coate. Înclinați carcasa la paralel cu podeaua, îndoiți ușor picioarele în genunchi. Împărțiți mâinile cu gantere la lateral la nivelul umărului și întoarceți-vă înapoi.

Efectuați mișcarea fără probleme, fără jerks. Ce exerciții cu dumbbells se toarnă înapoi Lie burta de pe banca înclinată, mâinile cu gantere mai mici. Strângeți pumnii cu greutate la centură, răsuciți lamele și coborâți umerii. Întoarceți-vă mâinile la domiciliu și repetați.

Tractul de gantere la centura din panta Ascultați o bancă stângă stângă și genunchiului, îndreptați piciorul drept, împingeți spre podea, trageți mâna cu o gantere în jos.

Strângeți greutatea la centură și înapoi înapoi. Dumbbell leagă pierderea de grăsime ridicați umărul, nu hubby. Nu modificați poziția carcasei în timpul exercițiului.

Vedeți la podea în fața acestuia, astfel încât gâtul să fie pe aceeași linie cu spatele. Înclinați spatele la paralel cu podeaua sau ușor deasupra, păstrați ganterele în mâinile alungite.

Coborâți și îndreptați-vă umerii, strângeți greutatea la centură, aduceți lamele, apoi coborâți înapoi. Ce exerciții cu sânii pompei de gantere Stați pe bancă, potriviți la podea. Îndoiți-vă mâinile în coate în unghi drept, plasați-vă umerii paralel cu podea sau ușor de mai jos.

cum să pierdeți în greutate și să arate sănătoși țintă slăbire

Încheieturile păstrează calea ca și cum ar fi. Bolnavul de gantere sus, în același timp, transformând mâinile cu palme unul față de celălalt și le conectează.

Cele mai eficiente suplimente de slabit, raspunsul a fost...

În partea de sus a punctului trebuie să se întâlnească pumnii. Coborâți mâinile la domiciliu și repetați. Stați pe bancă, potriviți la podea.

cât de repede pot pierde brațul arde fast fast denise austin

Cupluri cu dumbbells deasupra dvs. Coturi ușoare de îndoire pentru a proteja articulația.

Cum să pierdeți rapid greutatea în coapse și fese cu un antrenament eficient

Două mâini dumbbell leagă pierderea de grăsime domiciliu și repetați. Îndoiți-vă mâinile la coate în unghi drept, întoarceți palma spre corp. Îndreptați-vă mâinile, dar nu până la sfârșit: la punctul extrem, lăsați-i ușor îndoiți pentru a proteja articulația. Returnați antebrațele la poziția inițială și repetați.

Ce exerciții cu gantere pompează șoldurile și fesele Stați pe podea lângă bancă, tăceți spatele cu spatele, îndoiți picioarele. Ridicați pelvisul, fără a vă rupe oprirea. Puneți mâinile cu gantere pe șolduri. Îndreptați-vă musculare jaggeddați pelvisul până la șoldurile paralele cu podeaua.

burpeii arde burta gras am slabit cu apa si lamaie

Sursă la poziția inițială și repetați. Stați drept, păstrați ganterele în mâinile alungite, palmele ar trebui să fie implementate în corp. Îndoiți ușor picioarele în genunchi, înclinați cu o spate dreaptă, scoateți pelvisul înapoi și coborâți cochilii până la mijlocul piciorului.

Dispune de gantere aproape de picioarele tale. Ține-ți spatele neted. Reveniți la poziția inițială și repetați. Luați gantere în mâinile voastre, faceți o frică înainte și atingeți podeaua cu genunchi în spatele picioarelor mele.

Formare cu o dumbbell. Exerciții cu gantere la domiciliu

Urmăriți-vă să fiți membrele inferioare Ei au fost îndoiți sub unghi drept, iar genunchiul se ridică în față nu a ieșit pentru șosete. Puteți efectua atacuri în sau în loc. Această opțiune exercită pompele nu numai șoldurile, ci și umerii și mușchii scoarței. Nu trebuie să luați imediat o dumbbell greu: verificați mai întâi simțul echilibrului dvs.

Ridicați coaja de deasupra capului, trageți mâna a doua în lateral. Efectuați atacuri în mișcare în jurul sălii. La finalizarea unei abordări, repetați-o cu dumbelul în cealaltă mână.

Dieta pentru a mări fesele

Puneți picioarele pe lățimea umerilor, extindeți degetele de oprire în lateral. Păstrați ganterele peste umeri. Faceți o ghemuită la șoldurile paralele cu podea sau mai jos. Păstrați spatele drept, iar tocurile sunt presate pe podea.

Pompați presa laterală la domiciliu. Instruim corect mușchiul de presă

Îndreptați și repetați. Acest exercițiu implică simultan mai multe grupuri musculare: șoldurile, fesele, mușchii coaja, umerii și tricepsul. Este foarte potrivit pentru intervalul intens și instruirea circulară. Puneți picioarele pe lățimea umerilor, extindeți șosetele în lateral. Păstrați ganterele de lângă umeri.

Secretele Unui Abdomen 6 Patratele

Faceți o ghemuită, bun arzător de grăsime pentru coapsa interioară și fără oprirea mișcării, scoateți cochilii de sus, doar le copleșind în spatele capului.

Nu apăsați, iar dușul de gumă: dumbbell leagă pierderea de grăsime ridicarea inerției pentru a stoarce gantere.

Prin urmare, nu întrerupeți între gheare și apăsați. Un alt exercițiu cu participarea mai multor grupuri musculare.

SOS grăsimea din jurul taliei!

Mahi Dumbbells va folosi mușchii șoldului și a spatelui, se vor întări centură scapulară. Puneți picioarele pe lățimea umerilor, extindeți ușor șosetele în lateral. Luați ambele mâini într-o singură dumbbell, înclinați spatele, îndoiți genunchii și scoateți pelvisul înapoi.

Mai multe despre acest subiect