Grasimi polinesaturate rău pentru pierderea în greutate, Grasimi nesaturate pentru pierderea in greutate: alimente bune pentru organism

Grăsimile polinesaturate pierd în greutate. Grasimi polinesaturate Pagina 3

Cu toate acestea, este incorect să concluzionăm de aici că grăsimile omega-3 sunt bune și grăsimile omega-6 sunt rele.

Care grăsimi vă dăunează și care sunt benefice? Grăsimile polinesaturate pierd în greutate Grasimi saturate - depozitate în stare solidă la temperatura camerei.

Menținerea sănătății optime necesită un echilibru konjac revocabile în greutate grăsimile omega-3 și omega-6 din organism. Este corect să spunem că un surplus mare de omega-6 are încă efecte mai grave asupra sănătății.

În general, deficiențele omega-6 sunt adesea exprimate în manifestări cutanate: pielea uscată, îngroșată, lipsită de flacără și creștere afectată. De asemenea posibil: erupții cutanate precum eczema, căderea părului, degenerarea ficatului, rinichii, infecții frecvente, vindecare slabă a rănilor, infertilitate 3. Deficitul de Omega-3 are simptome clinice mai puțin vizibile, inclusiv dezvoltarea anormală a sistemului nervos, funcționarea vizuală anormală grasimi polinesaturate rău pentru pierderea în greutate neuropatie periferică.

După cum s-a menționat mai sus, dieta celor mai moderni oameni conține prea mult omega-6 și prea puțin PUFA omega Un exces în țesuturile acidului arahidonic AA din familia PUFA omega-6 joacă un rol negativ în dezvoltarea proceselor inflamatorii și în creșterea înclinației la anumite boli.

Sunt ovăz rău pentru pierderea de grăsime. Instalează Javascript

Mai jos este o listă parțială a bolilor care pot fi prevenite sau îmbunătățite prin adăugarea de PUFA omega-3 la dietă. Bolile sunt listate în ordinea scăderii puterii dovezilor: boli coronariene și accident vascular cerebral; Deficit de PUFA la început dezvoltarea retinei și creierului ; boli autoimune de exemplu, lupus și nefropatie ; Boala Crohn boală inflamatorie a intestinului ; cancer de sân, colon și prostată; tensiune arterială ușor ridicată; poliartrita reumatoida 4.

Alte surse menționează, de asemenea, astmul bronșic, diabetul de tip 2, boala renală, colita ulceroasă, boala pulmonară obstructivă cronică 15 ; pacienți bolnavi critici, cu leziuni pulmonare, eczeme, deficit de atenție - hiperactivitate la copii, dislexie, rinită alergică, depresie, inclusiv depresie postpartum și chiar schizofrenie și unele alte boli mintale.

Rezultatele acizilor omega nu sunt bine stabilite pentru toate aceste boli, iar studiul este în desfășurare.

Grasimile omega in formula sugarului Adăugarea PUFA cu lanț lung la formula pentru sugari este acum de mare interes. Diverse studii au arătat că alăptarea în copilărie timpurie este asociată cu o dezvoltare cognitivă mai avansată la sfârșitul copilăriei; că funcția retinei și a creierului se maturizează mai repede la bebelușii alăptați; coeficientul de inteligență este mai mare la copiii hrăniți cu lapte matern uman.

Este foarte probabil ca aceste diferențe să fie responsabile pentru diferența dintre cantitatea de PUFA cu lanț lung primite la început, deși nu poate fi exclus faptul că există și alți factori necunoscuți pentru știință. Uleiul de soia a fost adăugat amestecurilor moderne raportul dintre AL și ALA este grasimi polinesaturate rău pentru pierderea în greutate 7: 1ceea ce a îmbunătățit semnificativ statutul omega Anterior, amestecurile se făceau doar cu uleiuri de porumb și nucă de cocos, care sunt bogate în omega-6 și conțin cantități minore de omega Și este necesar să adăugați acizi arahidoni și docosahexaenoici în amestec?

grasimi polinesaturate rău pentru pierderea în greutate

Există două momente critice în dezvoltarea unui copil atunci când are nevoie de omega LCPUFA - în timpul dezvoltării fetale și după naștere, până la finalizarea dezvoltării biochimice a retinei și creierului 4. Dacă o femeie însărcinată nu consumă suficiente grăsimi omega-3 cu alimente, corpul ei se retrage.

Dieta este absolut contraindicată la copii și adolescenți din cauza posibilității tulburărilor metabolice. Mulți nutriționiști nu acceptă acest sistem din cauza lipsei totale de fructe și legume și a riscului de creștere a nivelului de colesterol.

Deosebit de ridicate sunt cerințele pentru prezența DHA și AA în corpul unei femei însărcinate în al treilea trimestru de sarcină, când creierul fetal crește rapid. În timpul sarcinii, concentrația de LCPUFA omega-3 în plasma sanguină a mamei se schimbă puțin, dar în perioada postpartum se înregistrează o scădere treptată, independent de alăptare, uneori pe termen lung 5. Nivelurile de DHA plasmatice ale mamei pot continua să scadă cu fiecare sarcină succesivă. Bebelușii cu termen complet se nasc cu aproximativ 1.

În acest timp, oamenii artificiali acumulează în creier doar aproximativ jumătate din DHA-ul acumulat la bebelușii alăptați și, în același timp, pierd rezervele de DHA în organism. Până în prezent, nu există dovezi că oamenii artificiali pot converti ALA în DHA în cantități suficiente în perioada fragedății Multe studii au ajuns la concluzia că în perioada fragedă până la aproximativ 6 luni DHA ar trebui să fie considerat un element esențial alături de LA și ALA.

Formulele hrănite pentru sugari care nu sunt îmbogățite cu PUFA cu lanț lung au proporții mai mici de DHA precum și AA în plasmă, celule roșii din sânge și creier decât cele hrănite cu lapte matern.

grasimi polinesaturate rău pentru pierderea în greutate

Bebelușii hrăniți cu formule fortificate nu obțin aceeași cantitate de DHA în organism ca cei hrăniți cu lapte matern, cu toate acestea, în comparație cu persoanele artificiale pe formule obișnuite, starea DHA este mult îmbunătățită.

Este posibil ca aceste cantități de DHA acumulate de oameni artificiali să fie suficiente pentru dezvoltarea lor optimă. Se știe că LCPUFA deja depuse sunt păstrate în retină și creier cu o putere de invidiat, chiar dacă dieta este ulterior săracă în grăsimi omega Cantitatea de DHA din lapte depinde de dieta mamei.

Atunci când surse de grăsimi omega-3 sunt introduse în dieta mamei, concentrația de DHA în laptele mamei și sângele copilului crește.

  1. Sunt ovăz rău pentru pierderea de grăsime, 10 cele mai bune suplimente de slabire
  2. 2 pierderea de grăsime corporală
  3. Pot friptura când pierd greutatea Grăsimi saturate zilnic pentru a pierde în greutate Ion Pelin.
  4. Cati grame de grasime pe zi Cât de multă grăsime pe zi este necesară pentru a pierde în greutate?
  5. Ierburi care ard grăsime în mod natural

Un efect pozitiv semnificativ al adăugării de DHA și AA în amestecul asupra dezvoltării sugarilor a fost stabilit pentru sugarii prematuri în special în funcționarea vederii. Deoarece cea mai mare acumulare de DHA de către făt are loc în al treilea trimestru de sarcină, copiii prematuri se nasc cu o lipsă mare de DHA în creier și corp.

În mod natural, aceștia răspund cel mai mult la adăugarea lipsei de DHA la dieta lor. Cu toate acestea, nu există răspunsuri cu privire la siguranța și necesitatea adăugării de AA și DHA la formula pentru sugarii la termen. Studii diferite au rezultate diferite care sunt greu de comparat.

Grasimi polinesaturate pentru o mai buna sanatate si pierdere in greutate

Proiectarea diferită a studiilor, alegerea diferitelor amestecuri, adăugarea de cantități diferite de diferite PUFA omega-3, uneori însoțite de adăugarea de AA omega-6alteori nu, teste diferite utilizate de cercetători nu permit interpretarea fără ambiguitate a rezultatelor acestor studii. Până în prezent, nu au fost dezvoltate teste standardizate fiabile pentru a evalua impactul suplimentării PUFA cu lanț lung asupra dezvoltării copilului.

Pentru a complica lucrurile în continuare, unele studii arată că adăugarea prea multă de omega-3 DHA și ALA la amestec poate duce la conversia insuficientă a acizilor omega-6 datorită creșterii simultane a EPA omega-3care concurează cu AA omega-6care poate duce la o creștere mai lentă, dezvoltarea ulterioară a vorbirii, modificări ale dezvoltării sistemului nervos într-o direcție pozitivă sau negativă. Adăugarea simultană a acidului arahidonic AA la amestec ar trebui să neutralizeze acest efect grasimi polinesaturate rău pentru pierderea în greutate.

Concluzie: până când există o măsurare specifică a rezultatelor adăugării de PUFA la alimentația sugarilor de exemplu, acuitatea vizuală, puncte pentru compararea dezvoltării cognitive, indice de sensibilitate la insulină, creștere în raport cu concentrația diferitelor PUFA în sânge, trebuie să vă concentrați pe compoziția laptelui matern al mamelor sănătoase inclusiv pește în mesele lor, ca model de recomandare dietetică pentru bebeluși.

În Europa, formula pe piață pentru sugari fortificată cu AA și DHA în cantități similare cu cele găsite în laptele matern uman a apărut deja pe piață. Amestecurile fortificate nu sunt încă disponibile în SUA. Conținut de grăsimi Omega în alimente Grasimile Omega din alimente Principalele surse de grăsimi omega-3 sunt uleiul vegetal și de pește.

grasimi polinesaturate rău pentru pierderea în greutate

Alte surse includ nuci, semințe, legume, unele fructe, gălbenuș de ou, păsări de curte și carne: aceste surse contribuie la cantități mici de omega-3 la dietă. Uleiul de semințe de in conține ALA cantități deosebit de mari, dar nu este un ulei consumat în mod obișnuit. Macrou, hering și somon macrou, hering și somon sunt izolate de peștele gras care conține cantități mari de EPA și DHA. Conținutul de grăsime poate varia în funcție de tipul de pește, diferite tipuri de somon, de exemplu, conțin cantități diferite de grăsime.

Alte tipuri de pești mai puțin grași conțin cantități mult mai mici de grăsimi omega Dintre produsele de origine animală fortificate cu omega-3 PUFA, doar ouă omega-3 sunt disponibile în prezent pe piață.

Grăsimi saturate zilnic pentru a pierde în greutate

Tabelul 4. Conținutul PUFA omega-3 în unele produse marine. Grăsimea saturată ne omoară cu adevărat?

Alimente cu lipide, carbohidrati si proteine sanatoase autovehicule-rutiere.

Untul și untura nu sunt la fel de dăunătoare cum se crede în mod obișnuit. Se crede că consumul de alimente grase este cel mai bine menținut la minimum, pentru că, în cel mai bun caz, va duce la creșterea în greutate, și în cel mai rău caz - la moarte din cauza bolilor cardiovasculare VCC. Cu toate acestea, în ultimii cinci ani, au apărut numeroase studii care resping această credință.

Grasimile saturate sunt justificate treptat, dupa multi ani nu mai sunt considerate daunatoare. Să încercăm să aflăm câtă grăsime saturată poți mânca fără a dăuna sănătății tale.

Grăsimile polinesaturate pierd în greutate

Dar înainte de a trece la datele de cercetare, să înțelegem cum diferă acizii grași. Cât diferă acizii grași În organism, grăsimile trigliceridele sunt defalcate în acizi grași cu o structură diferită. Dacă există legături unice între atomii de carbon, atunci acizii grași sunt saturați, dacă există o legătură dublă, monosaturată, dacă există mai mult de o dublă legătură, polinesaturată.

Este vorba despre acizi grași nesaturați, cu o structură modificată, în care legăturile cu atomii de hidrogen sunt pe părțile opuse ale lanțului de legătura atomilor de carbon. Un tip de grăsime poate conține acizi grași diferiți: grăsimi saturate, nesaturate și trans. Dacă în produs predomină acizii grași saturați, acesta rămâne de obicei solid la temperatura camerei: untură, unt cu excepția grăsimii de pește și pui.

Și dacă conține mai multe nesaturate, produsul devine lichid cu excepția untului de palmier, nucă de cocos și unt de cacao.

Grăsimile polinesaturate pierd în greutate. Grasimi polinesaturate Pagina 3

Dar în uleiurile vegetale care au trecut prin hidrogenare - adăugarea hidrogenului la dubla legătură a acizilor grași nesaturați - există o mulțime de grăsimi trans. De exemplu, de grame de margarină tare conțin 14,5 grame de grăsimi trans din cantitatea totală de acizi grași, iar de grame de unt conțin doar 7 grame.

Surse principale de grăsimi trans - surse, riscuri pentru sănătate și abordare alternativă - O revizuire a grăsimilor trans în dietă: plăcinte, biscuiți, biscuiti, margarină, cartofi prăjiți, chipsuri și floricele.

  • Grasimi polinesaturate pentru o mai buna sanatate si pierdere in greutate - Ceai
  • Cum să evitați alimentele care sunt rele pentru inima voastră Nu-ti mai fa griji cu privire la grasimi cristianbudau.
  • Grăsime polinesaturată rău pentru pierderea în greutate, Sfaturi pentru pierderea în greutate ndtv
  • Grasimi nesaturate pentru pierderea in greutate: alimente bune pentru organism - Ceai

Grăsimile trans nu se formează în uleiuri vegetale la prăjire. Pentru ca uleiul vegetal nehidrogenat să formeze grăsimi trans, acesta trebuie utilizat de mai multe ori. Grăsimile saturate nu sunt atât de rele Cercetare Revizuirea orientărilor privind grăsimile alimentare? Limitarea grăsimii totale nu îmbunătățește sănătatea publică.

Drept urmare, nu există un rău sănătății.

grasimi polinesaturate rău pentru pierderea în greutate

Și acesta nu este singurul studiu care justifică grăsimile saturate. O revizuire a Asocierii dintre acizii grași saturați din dietă și boli cardiace ischemice depinde de tipul și sursa de acizi grași din Investigația europeană prospectivă în cohorta nutrițională Cancer și Nutriție-Olanda din Olanda a arătat că un aport mare de grăsimi saturate nu crește riscul de boli coronariene. O analiză a acizilor grași saturați din dietă și a riscului de boli coronariene la o populație olandeză de vârstă mijlocie și vârstnică a preferințelor dietetice daneze a arătat, de asemenea, că aportul de grăsimi saturate nu a fost asociat cu riscul de BCV.

Într-un studiu recent norvegian, grăsimea saturată ar putea fi bună pentru dvs. Ca urmare, participanții au pierdut în greutate și grăsime corporală, au scăzut tensiunea arterială, trigliceridele și nivelul glicemiei.

Majoritatea oamenilor sănătoși tolerează cantități mari de grăsimi saturate, atât timp cât provine de la alimente de bună calitate, iar caloriile totale sunt în limita normală. Ele pot oferi chiar beneficii pentru sănătate. Ottar Nygård, director de studiu, profesor și cardiolog Ar trebui să schimbați grăsimi saturate pentru grăsimi nesaturate? Beneficiile grăsimilor polinesaturate au fost dovedite de numeroase studii: reduc riscul de BCV prin acizii grași polinesaturați și efectele lor asupra bolilor cardiovasculare, protejează părul de uscăciune și fragilitate, iar pielea de îmbătrânire, furnizează acizi grași Omega o actualizare care subliniază utilizarea clinică a viziunii bune și a nevoilor pentru creier.

Există mai multe studii care susțin beneficiile înlocuirii grăsimilor polinesaturate cu grăsimi saturate. Cu toate acestea, chiar și ghidurile alimentare stricte nu sunt sfătuite să înlocuiască complet grăsimile saturate cu grăsimile polinesaturate.

Grasimi nesaturate pentru pierderea in greutate: alimente bune pentru organism

Mai mult, unii acizi saturați au dovedit efecte benefice. De exemplu, acidul butanoic, care se găsește în unt, brânză și smântână, este un metabolit major al bacteriilor intestinale, o sursă cheie de energie pentru celulele epiteliale intestinale și are, de asemenea, efecte antiinflamatorii ale butiratului de sodiu asupra monocitelor umane: inhibarea puternică a IL și în sus -reglarea efectului anti-inflamator al producției de IL Câtă grăsime poți mânca fără a dăuna sănătății?

Să rezumăm toate cele de mai sus. Grăsimile saturate nu sunt rele pentru sănătatea dvs. Adăugați mai multe grăsimi polinesaturate în dieta dvs. Evitați grăsimile trans, care se găsesc în exces în mâncare și chipsuri, depozitați produse coapte, fursecuri, biscuite și margarină.

Atenție la margarină, citiți cu atenție ambalajul, pentru a nu-l cumpăra în loc de unt.

Mai multe despre acest subiect