In cat timp slabesti daca alergi

in cat timp slabesti daca alergi

Concluzie Cat trebuie sa slabesti alergand? Este esential sa o iei treptat, sa cresti intensitatea si distanta parcursa pe masura ce organismul se obisnuieste cu efortul fizic, motiv pentru care, daca esti incepator in ale alergarii, poti urma programul de aici.

De asemenea, este esential sa realizezi faptul ca alergand o data pe saptamana 3 ture in jurul blocului nu vei slabi, insa nu trebuie sa tragi concluzia ca alergatul este o metoda ineficienta de a obtine silueta dorita, deoarece aceasta este modalitatea sigura de a renunta. Pentru a slabi sanatos, nu trebuie sa pierzi mai mult de ½ -1 kg pe saptamana prin alergare SI cu ajutorul unei diete corecte.

Daca te bazezi doar pe sport sau doar pe dieta, nu vei obtine rezultatele sperate, cel putin nu pe termen lung, motiv pentru care este ideal sa combini miscarea cu scaderea aportului caloric, dar cu masura! O persoana cu o greutate de aproximativ 72 kilograme arde calorii in 45 minute de alergat, conform Livestrong.

Alergarea ajută la siluetă! Dar cât trebuie să alergi pentru a slăbi?

Insa care este aportul caloric corect din care trebuie sa scadem pentru a slabi sanatos? In orice caz, indiferent de efortul fizic depus zilnic, o femeie nu trebuie sa consume mai putin de calorii, iar un barbat — nu mai putin de calorii pe zi. Daca esti la inceput, ar trebui sa alergi de ori pe saptamana, dar nu distante mari sau cu o intensitate crescuta, pentru a te obisnui si a creste rezistenta organismului tau. De asemenea, asigura-te ca respecti aceste 10 reguli pentru a alerga corect si a obosi mai greu.

Alergatul in scopul slabirii Pentru a slabi, vei avea nevoie sa creezi un deficit caloric substantial. Majoritatea expertilor recomanda sa ai in vedere un deficit caloric de de calorii pentru a slabi aproximativ 1 kg pe saptamana. Poti obtine acest deficit consumand mai putine calorii sau arzand mai multe calorii cu ajutorul activitatii fizice, asa cum este si alergatul. Poti, de asemenea, sa imbini cele doua metode in asa fel incat sa iti atingi targetul. Dieta sanatoasa Persoanele care alearga au nevoi nutritionale speciale, dar principiile de baza ale alimentatiei sanatoase raman aceleasi si in cazul lor.

Incearca sa consumi portii mai mici de alimente in cat timp slabesti daca alergi in grasimi si cu aport caloric mare si opteaza pentru mai multe cereale integrale, fructe si legume. O greseala comuna legata de alimentatia celor care alearga este aceea ca supra-compenseaza pentru caloriile arse consumand un numar mai mare de calorii, obtinute din cantitati mai mari de mancare si bauturi.

Cum te ajuta alergatul sa slabesti cu doar 30 minute libere

Unii dintre cei care alearga in mod obisnuit constata ca ajung sa se ingrase sau ajung intr-un punct de platou cu slabirea, in ciuda faptului ca se antreneaza in mod regulat.

Primul pas pentru a-ti atinge obiectivul este sa stii cat de mult mananci. Foloseste un calculator pentu a sti exact cate calorii ai nevoie sa consumi pentru a slabi.

Un mod de a preveni mancatul in exces sau mancatul lipsit de ratiune este sa scrii intr-un jurnal tot ce mananci timp de cateva saptamani. Analiza celor scrise in jurnalul alimentar te va ajuta sa vezi unde ai nevoie de imbunatatiri in dieta pe care o tii. Si, pentru ca stii ca va trebui sa o treci in jurnal, te vei gandi de doua ori inainte de manca o gogoasa glazurata cu ciocolata, in cat timp slabesti daca alergi astfel sa respecti dieta mai strict.

Alergatorii simt adesea o senzatie de foame, astfel incat e bine sa incerci sa iti planifici gustarile si mesele, pentru a evita sa exagerezi. Iata mai jos cateva ponturi care sa te ajute sa iti mentii dieta in linie dreapta. Prefera mesele mai mici. Imparte caloriile in cinci sau sase mese mai mici, in loc de obisnuitele trei mese.

In acest fel vei putea sa iti stabilizezi metabolismul si nivelul de energie si sa preintampini accesele de foame care te pot face sa mananci in exces. Atentie la caloriile lichide.

Desi alergi mult, nu ai nevoie sa bei constant bauturi pentru sportivi pentru a te hidrata. Acelasi lucru este valabil si pentru sucuri de fructe, cafea si apa minerala. Apa plata este suficienta pentru a te mentine hidratat! Redu carbohidratii. Daca depasesti aceasta cantitate — sau daca esti in interval, dar totusi nu poti elimina kilogramele in plus — redu usor carbohidratii si inlocuieste-i cu proteina slaba. Alergatul in scop sportiv Alergarea este un mod simplu de a arde calorii intr-o perioada relativ scurta de timp.

Numarul de calorii pe care le arzi in timp ce alergi variaza in functie de dimensiuni, de ritm si de durata alergarii.

Cand sa alergi ca sa slabesti Cum, cand si cat sa alergi ca sa slabesti Dar, asa cum ne-am obisnuit, lucrurile sunt mai usoare in teorie decat in practica. Pentru a avea rezultate maxime in urma antrenamentelor tale de alergare, trebuie sa stii cum, cand si cat sa alergi ca sa slabesti mai mult si mai repede. Inainte de toate, exista o convingere din ce in ce mai raspandita, conform careia antrenamentele, inclusiv alergatul, nu sunt o arma eficienta in lupta cu kilogramele in plus. La baza acestei convingeri exista o serie de studii de profil care au constatat ca femeile si barbatii supraponderali nu au slabit semnificativ urmand un plan de antrenament regulat.

Dar ca regula foarte generala, multi alergatori de dimensiuni medii estimeaza ca ard aproximativ de calorii la 1. Persoanele care slabesc cu succes si reusesc apoi sa tina la distanta kilogramele in plus ard aproximativ de calorii pe saptamana prin miscarea fizica bine planificata, potrivit statisticilor Registrului National pentru Controlul Greutatii.

in cat timp slabesti daca alergi direcții de pierdere în greutate

Presupunand o medie de de calorii la 1. Este important de notat ca aceasta cifra este mai mult decat parcurge un alergator obisnuit intr-o saptamana, iar pentru un alergator incepato este foarte mult… Ar trebui sa cresti treptat numarul de kilometri si sa ajungi la un numar care functioneaza in cazul tau, pentru ca supra-antrenarea te expune riscurilor de accidentare.

Daca alergarea este singura ta forma de exercitiu pentru slabire, este posibil sa atingi acest obiectiv. Nu iti face griji cu privire la ritm sau la intensitatea alergarii, concentreaza-te doar pe atingerea numarului de kilometri cu ajutorul unui program saptamanal regulat. Planifica-ti turele de alergare in avans si programeaza-le ca pe orice eveniment important. Vei ajunge, astfel, sa arzi caloriile de care ai nevoie pentru a elimina din kilogramele in plus prin alergare.

Antrenamentele de alergare Tipul de antrenamente de alergare pe care le faci poate juca un rol in ceea ce priveste durata de timp necesara pentru a slabi.

Arderea de carbohidrati versus arderea de grasimi Cand faci sport, procentul de carbohidrati si grasimi pe care corpul tau le foloseste ca si combustibil se poate schimba in functie de viteza, de durata si de intensitatea antrenamentului. Alergare la intensitate mare — corpul se bazeaza mai mult pe carbohidrati, pur si simplu pentru ca sunt o sursa mai rapida de energie.

Ele confera organismului impulsul de energie de care are nevoie atunci cand lanseaza un sprint. E ca si cum ai pune un chibrit langa o bucata de hartie: arde mai repede si mai intens, dar se termina repede.

Alergare la intensitate mai redusa — cu aceste in cat timp slabesti daca alergi de alergare mai lungi, de intensitate mai scazuta, corpul tau trece rapid de la carbohidrati la grasimi.

Desi grasimile nu sunt o sursa imediata de combustibil, ele sunt mai sustenabile. Astfel, arderea grasimilor se aseamana mai degraba cu o lumanare: arde un timp mai indelungat si cu un ritm mai constant.

Cum Să Slăbești 5 kg - Garantat! în numai 5 minute

La aceasta viteza, nu vei face un sprint complet, dar vei face un efort suficient de intens incat sa in cat timp slabesti daca alergi poti purta o conversatie. Alternativ, poti face antrenamente pe intervale, in care sa alternezi intre antrenamente de intensitate mare si antrenamente de intensitate scazuta. Pe masura ce devii mai fit, poti extinde durata de timp a intervalelor, precum si numarul de repetari. Desigur, nu ar trebui sa alergi in acest ritm tot timpul.

Dupa o activitate extenuanta de orice tip, trebuie sa ii dai corpului tau o sansa de a se recupera si de a se reconstrui. Este rezonabil sa te stabilesti la unul sau doua antrenamente de intensitate mare pe saptamana. In celelalte zile ale saptamanii, fa ture mai lungi de alergare, mai putin intense. Acestea vor parea mai sustenabile, astfel incat poti face mai multi kilometri si poti arde mai multe calorii.

In cele din urma, pentru a alunga plictiseala si a construi forta, poti incerca sa faci antrenamente pe dealuri sau alergare la banda, in interior. Antrenamentul de forta O parte importanta a antrenamentului de alergare nu implica de fapt niciun fel de alergare. Alergatorii care slabesc si isi mentin greutatea obtinuta fac din antrenamentul de forta o parte a rutinei lor obisnuite. Masa musculara slaba te va ajuta sa arzi mai multe calorii intr-o zi, per ansamblu, chiar si atunci cand te odihnesti.

Antrenamentul de forta te ajuta, de asemenea, si sa previi accidentarile, astfel ca vei in cat timp slabesti daca alergi sa iti mentii angajamentul fata de sport, tinand accidentarile la distanta.

Incearca sa faci in fiecare saptamana antrenamente de rezistenta sau antrenamente cu greutati. Rezerva-ti timp in rutina ta obisnuita de antrenament pentru sedinte de de minute de antrenament de forta in fiecare saptamana.

Nu trebuie sa ridici greutati foarte mari pentru a conta.

Daca alergi in fiecare zi slabesti, cât de mult trebuie să alergi?

Exercitiile simple cu greutatea corporala pot fi si ele eficiente. Cum sa incepi Daca diferitele tipuri de antrenamente si stiluri de alergare ti se par complicate, nu iti face griji. Nu este necesar sa faci toata planificarea pe cont propriu. Exista suficiente planuri de antrenament disponibile online. Ia in calcul oricare dintre aceste programe sau combina cateva dintre ele in concordanta cu programul si necesitatile pe care le ai.

Intrebari si greseli obisnuite Este important sa iti mentii asteptarile sub control atunci cand folosesti alergarea ca subpresivul cu apetitul subțire pentru slabit. Daca nu dai jos kilogramele in plus atat de rapid pe cat te-ai astepta, probabil ca exista un motiv serios.

Iata mai jos cateva dintre intebarile puse adesea de alergatori, dar si miturile cele mai obisnuite care pot crea o stare de confuzie. Trebuie sa mananci dupa fiecare tura de alergare? Simplul fapt ca faci sport iti va creste apetitul, iar corpul tau va cere mai multe calorii. Daca nu esti atent si mananci prea mult sau alimentele nepotrivite, poti ajunge sa iti depasesti cererile ce tin de energie. Studiile sugereaza ca muschii sunt cei mai receptivi la refacerea depozitelor de glicogen in primele 30 de minute dupa sport.

Teoria spune ca daca mananci suficient de rapid dupa o tura lunga de alergare sau dupa un antrenament intens, poti minimiza febra musculara. Opteaza pentru o gustare imediat dupa alergare, precum un pahar de lapte cu ciocolata, o banana si un iart, sau un smoothie post-alergare. Ai grija, insa, la cantitate! La pranz, concentreaza-te pe alimente bogate in fibre si proteine, care te pot ajuta sa te simti satul si satisfacut.

in cat timp slabesti daca alergi o curățare vă face să pierdeți în greutate

De ce nu slabesc? Un ritm sigur si rezonabil pentru slabit este de aproximativ 0.

in cat timp slabesti daca alergi pierderea în greutate vip

Daca alergi constant si adaugi antrenament de forta poti slabi, dar probabil ca vei pune si masa musculara in acelasi timp. Un corp din ce in ce mai fit, mai puternic, mai slab, si o modificare in minus pe cantar. Exista insa si situatii in care greutatea indicata de cantar va creste, caz in care va trebui sa in cat timp slabesti daca alergi o metoda diferita de a-ti urmari progresul.

Masoara-ti procentajul de greutate corporala sau observa pur si simplu diferentele legate de modul in care iti vin hainele. Ar trebui sa postesc? Poti arde grasimi mai repede daca esti intr-o stare de post, pur si simplu pentru ca vei avea mai putini carbohidrati in sistem. Dar asta nu inseamna ca ar trebui sa faci sport pe stomacul gol. Mai mult, alergatul pe stomacul gol te poate duce la antrenamente mai scurte si mai putin eficiente.

In schimb, incepe-ti dimineata cu o gustare de calorii, plina cu proteine si carbohidrati. In acest fel vei avea suficient combustibil pentru un antrenament, iar dupa ce inchei antrenamentul poate functiona chiar ca un in cat timp slabesti daca alergi de apetit.

Pot sa alerg mai putin si sa obtin rezultate? Constanta este cheia oricarui program de slabire pierderea în greutate 4 sigură in cat timp slabesti daca alergi, mai ales unul care implica alergare.

Alergarea este un sport intens.

  1. Dieta y caries dental pdf
  2. Now nows pierdere în greutate

Este adevarat ca poate fi prea intens pentru a alerga in fiecare zi, sau chiar si la doua zile, dar daca faci sport ocazional nu te vei bucura de beneficii.

Incearca sa imbini alergarea cu alte activitati precum antrenamentul cu greutati, vaslitul, bicicleta sau drumetiile.

Incearca sa faci o forma de activitate fizica in majoritatea zilelor saptamanii. Potrivit Colegiului American de Medicina Sportiva, persoanele care slabesc cel mai eficient fac de minute de exercitiu moderat pe saptamana.

Momentul zilei conteaza? Exista o oarecare controversa cu privire la cel mai bun moment al zilei pentru a face sport. Potrivit cercetarilor, beneficiile miscarii fizice sunt maximizate in intervalele de timp in care temperatura corpului este la cel mai inalt nivel. Pentru majoritatea persoanelor, asta inseamna undeva intre orele Cu toate acestea, cel mai bun moment pentru antrenament este atunci cand te simti cel mai motivat.

Programeaza-ti turele de alergare intr-un moment in care stii ca le poti duce la bun sfarsit.

Distribuiți pe Twitter fot. Alergatul timp de 30 de minute, va arde aproximativ de calorii. Pentru comparație, yoga arde aproximativ de calorii în 30 de minute de exercițiu.

Multi experti recomanda alergarea dimineata pentru ca exista o probabilitate mai mica de a te intrerupe sau de a amana din cauza altor activitati care ar putea interveni. Insa antrenamentele de dimineata nu functioneaza pentru toata lumea. Daca nu esti sigur, incearca sa experimentezi cu diferite orare, pentru a vedea care functioneaza cel mai bine in cazul tau. Alergarea imi va reduce grasimea de pe abdomen?

Slabirea punctuala nu va aparea in urma alergarii sau cu orice alt tip specific de sport. O zona foarte comuna de ingrijorare pentru unii alergatori este grasimea de pe abdomen. Celor mai multi dintre noi nu ne place cum arata grasimea de pe abdomen, insa grasimea din aceasta zona ar trebui sa fie un motiv de ingrijorare in primul rand din motive de sanatate.

Grasimea de pe abdomen nu este localizata doar sub piele, ci si in interiorul organismului, in jurul organelor vitale. Se numeste grasime viscerala si cu cat ai mai multa, cu atat exista mai multe riscuri de a dezvolta boli grave, precum diabet de tip 2, boli de inima, tensiune arteriala crescuta, un nivel ridicat al colesterolului si probleme de respiratie.

in cat timp slabesti daca alergi slimming girdle

Pentru femei, o talie de sub 90 de cm te ajuta sa reduci riscul aparitiei unor probleme serioase de sanatate asociate cu grasimea viscerala.

Pentru barbati, talia target este sub de centimetri. Vestea buna este ca studiile arata ca exercitiul aerobic de intensitate moderata spre mare, asa cum este alergarea, te poate ajuta sa reduci grasimea viscerala, chiar si fara sa iti schimbi dieta.

Cu toate acestea, combinarea exercitiului aerobic cu o dieta sanatoasa cu continut caloric redus este cea mai eficienta atat pentru slabirea generala si pentru slabirea viscerala, desi exercitiile par a fi mai eficiente decat dieta cand vine vorba despre grasimea viscerala. Mai multe ponturi pentru eliminarea kilogramelor in plus Iata mai jos cateva ponturi pentru a slabi combinand un program de alergare cu o dieta sanatoasa, saraca in calorii.

Fa schimbari mici in dieta. Concentreaza-te pe schimbari mici in dieta, in cat timp slabesti daca alergi eliminarea sucurilor consumate in mod regulat si adaugarea unei cantitati mai mari de fructe si legume. Evita alimentele procesate. Ingredientele din alimentele ambalate si gustari sunt adesea pline de grasimi trans, zahar si sare adaugata, toate acestea facand dificila slabirea. Ai grija la controlul portiilor. Ai grija la dimensiunile portiilor, mai ales dupa alergare, cand e posibil sa te simti tentat sa mananci ceva mai mult, datorita tuturor caloriilor pe care le-ai ars in timpul alergarii.

Ai grija sa ai pregatite acasa gustari echilibrate, a cate de calorii, in asa fel incat sa ai la indemana optiuni sanatoase si sa nu fii tentat sa exagerezi. Cand mananci in oras imparte mancarea cu altcineva sau mananca jumatate din portie si ia acasa restul. Verifica etichetele cu datele despre nutritie.

Doar pentru ca o mancare este saraca in grasimi nu inseamna ca nu are un continut mare de carbohidrati sau de zahar. Uneori se adauga zahar pentru a compensa pierderea aromei data de grasime.

Mai multe despre acest subiect