Țintă macrocomenzile de a pierde în greutate

7 dintre cele mai bune aplicații gratuite de pierdere în greutate

Găsiți celelalte două părți aici: Partea 1: Trebuie să vă numărați macrocomenzile? Partea 2: Mănâncăm cu țintă macrocomenzile de a pierde în greutate mai mult grăsime? L-am testat pe mine timp de aproximativ o lună, cu rezultate mai mult decât interesante! Într-adevăr, deși nu am pierdut toată grăsimea pe care aș vrea să o pierd din nou, corpul meu consideră deja că a atins o anumită greutate sănătoasă.

Drept urmare, fiecare lire sau centimetru suplimentar de talie pe care vreau să-l pierd arde rata de grăsime să depun un efort MARE acum.

Să fiu foarte specific și foarte strict. Și mai ales nu este foarte rău frustrat. Totuși, cu această abordare, într-o lună, am reușit să slăbesc mai mult de 3 kilograme, și mai ales 4 cm de circumferință a taliei! Stai așa, îți explic totul. Desigur, faptul că funcționează țintă macrocomenzile de a pierde în greutate mine NU face din aceasta o abordare universală!

Se va repeta de miliarde de ori, dacă este necesar, fiecare persoană este diferită și fiecare persoană are propria abordare optimă. Nu vedeți această metodă ca un panaceu, cu siguranță nu este. Vedeți-l mai degrabă ca o abordare pentru a testa potențial pentru a vă cunoaște mai bine.

Care este acel nume ciudat? Și totuși, în viața reală, este super simplu. Dacă ne citiți regulat, acum ar trebui să-l cunoașteți pe Dr. Ted Naiman. Dacă nu, oprește totul, ia-ți 30 de minute și mergi să-l întâlnești aici, promit, merită.

Și, deși această teorie nu este cu siguranță universală, există încă o cantitate destul de mare de studii care să confirme că este valabilă!

Adăugați proporții de carbohidrați ketogeni, o doză bună de post intermitent și presto, avem totul la dispoziție pentru a începe o perioadă bună de pierdere a grăsimilor. În practică, cum funcționează? În practică, calculul macro-urilor este într-adevăr simplificat. Scopul este de a mâncați pentru greutatea sănătoasă!

Prin urmare, vom calcula, într-un mod ușor diferit, macro-urile corespunzătoare greutății formei sale și ne vom lipi de ele. Dacă nu aveți nicio idee despre greutatea ideală, această simplă aproximare vă poate ajuta: luați înălțimea, în cm și scădeți pentru bărbați și pentru femei. Aceasta este o aproximare reală, realitatea este mult mai complexă decât asta, dar este suficient de MARE pentru a începe.

Cum să începeți urmărirea macro-urilor

Deci, nu-l luați ca pe un cuvânt evanghelic și folosiți-vă și bunul simț! Acum am configurat un calculator pentru a cunoaște rapid greutatea de referință și macro-urile dvs. Sunt un om care măsoară 1m80, greutatea mea sănătoasă este, prin urmare, de 75 kg. După ce ai cifra de proteine, o poți folosi pentru a calcula celelalte macrocomenzi.

Pentru carbohidrați, rămânem pe o abordare ketogenică. Deci nu mai mult de 20 până la 30g. Lucruri suplimentare de știut Există câteva nuanțe mici de înțeles pentru a pune acest lucru în practică atunci. Pe de altă parte, pentru lipide, chiar dacă este maxim, este important, de asemenea, să nu mergeți MULTE mai jos pentru a vă oferi corpului elementele esențiale de care are nevoie pentru a funcționa corect și pentru a vă menține în mișcare. MINIM 1.

Dacă refacem cifrele luând în considerare aceste adăugiri, obținem, așadar, pentru cazul meu: Proteine: g minimum, apoi până la sațietate.

țintă macrocomenzile de a pierde în greutate eco slim kroof preț w aptece

Carbohidrați: 0 - 20g Grăsime: 90 - g În plus, lucrând în astfel de furci, vă permite să obțineți o flexibilitate mult mai mare în organizarea zilelor voastre. Tânărul intermitent 16 - cum să ardeți grăsimea pe burta inferioară împarte ziua în două perioade succesive: 1 perioadă de 4 p.

Numărarea macro-urilor pentru scăderea în greutate

Poate că nu pare evident așa, dar în practică este foarte simplu. De exemplu, pot decide să nu mai mănânc la ora 20 seara și să încep să mănânc din nou la ora 12 a doua zi ceea ce mă face efectiv la ora 16, fără să mănâncpână cel târziu la ora 20, din nou ceea ce este bine.

Evident, aceste ore sunt doar exemple. Dacă doriți să mutați fereastra de alimentare la altă oră, de exemplu, dacă preferați să mâncați dimineața, funcționează la fel de bine.

În acest caz, cel mai important lucru va fi să nu vă forțați ȘI să continuați să respectați aceleași rapoarte.

țintă macrocomenzile de a pierde în greutate pierde programul de grăsime corporală

Dacă ajungeți la plenitudine înainte de cota dvs. Exemplu: Evelyne are o greutate sănătoasă de 60 de kilograme și, prin urmare, ar trebui să urmărească g de proteine, 20g de carbohidrați și g de lipide. Dar astăzi nu-i mai este foame și tocmai a ajuns la 90g de proteine. Acesta este unul dintre avantajele acestei formule, facilitând recalcularea în acele zile înfometate. Am reușit să încep să slăbesc din nou, în cantități satisfăcătoare și mai ales în grăsimi.

Și toate acestea relativ ușor. Dar rezultatele nu sunt totul. Să vorbim puțin despre sentimentul general. Niciodată nu m-am forțat să mănânc, dar de multe ori aș fi putut uita dacă nu aș avea o masă planificată.

Dar au fost și zile în care aveam pofte uriașe. Și vom reveni la asta.

6 motive pentru a număra macro-urile care depășesc pierderea în greutate - Emily Field RD

Dar, în general, rareori îmi era foame. A fost într-adevăr relaxant la acel nivel, mai ales pentru mine, care încă mai pot mânca puțin mai normal.

țintă macrocomenzile de a pierde în greutate varia arde burta grasime

Prin urmare, promisiunea a fost mai mult decât respectată. Ceea ce face zilele cu adevărat mai ușor de planificat și deschide ușa către mai multă varietate. Uneori am crescut proteinele cu mult peste g și uneori am scăzut lipidele până la 80g.

Și da, 80 este sub minimul meu pentru cei care urmează. Dar nu suntem aproape de 10g, mai ales când știm că toate informațiile nutriționale, inclusiv cele de calitate, cum ar fi tabelul ciqual pe care îl recomandăm adesea, sunt doar aproximări. De asemenea, zilele următoare erau adesea zile în care eram ceva mai puțin piersic.

țintă macrocomenzile de a pierde în greutate modalități simple de a pierde grăsime la domiciliu

Așadar, chiar nu recomand să cobor sub nivelul minim, chiar dacă așa am făcut-o. Aceasta este și ceea ce te sacrifici pentru știință și pentru cititori: p Pe scurt, a fost foarte confortabil să-mi pot adapta zilele la dorințele și nevoile mele ale zilei, mai degrabă decât să urmez aceleași macrocomenzi exacte tot timpul, indiferent de modul în care mă simt. De exemplu, carnea slabă a revenit la meniu mai mult decât apreciată nu în mod sistematic, dar de multe ori mi-a permis să ajung la proteinele mele fără a umfla prea mult grăsimea.

țintă macrocomenzile de a pierde în greutate cum să pierzi grăsimea buricului două săptămâni

De asemenea, a fost puțin trist să renunț la cafeaua mea grasă. Este o mică plăcere aproape zilnic pentru mine. Dar asta a determinat-o pe Elodie să-mi ofere Keto Frappucino, care este un deliciu absolut și a scos frustrarea.

Chiar dacă am făcut-o doar țintă macrocomenzile de a pierde în greutate jumătate, dacă nu cu un sfert, din cantitatea de cremă de cocos indicată în rețetă.

7 dintre cele mai bune aplicații gratuite de pierdere în greutate | Tombouctou

Macrocomenzile sunt calculate pe baza greutății dvs. Nu este niciodată nevoie să le recalculați, de fapt, atâta timp cât nu vizați un fizic extraordinar, extrem de muscular. Și într-o lume în care majoritatea oamenilor nu se gândesc să își recalculeze macro-urile pe măsură ce slăbesc, acesta este un adevărat plus.

  1. Vsg pierdere în greutate 4 luni
  2. Pierderea în greutate de sănătate a soarelui
  3. Cura de slabire rapida 10 kg intr- o saptamana

În cele din urmă a fost foarte interesant de observat că, atâta timp cât am rămas la nivelul unghiilor carbohidrați și lipide, faptul de a depăși sau chiar exploda numărul proteinelor nu părea să aibă niciun impact special și nu mă împiedica să slăbesc.

S-a spus de multă vreme că nu ar trebui să-ți fie frică să treci puțin peste proteinele tale. Dar acest lucru era la un nivel cu totul nou. Și acesta este un subiect pe care va trebui să îl explorăm. Și, deși acest mod de numărare este mai flexibil, totuși necesită multă spontaneitate din mâncare. Și când locuiți cu un Elodie care face întotdeauna noi rețete gustoase pline de grăsimi bune, acest lucru necesită și o cantitate bună de autocontrol.

Mai multe despre acest subiect