Jet lag cauzează pierderea în greutate, Cum exercițiul poate ajuta cu Jet Lag

CUM SĂ ÎMBUNĂTĂȚIȚI SOMNUL DUPĂ JET LAG - TULBURĂRI DE SOMN

Cumpărați aspectul Găsiți că funcționați pe tot parcursul săptămânii, dar, sâmbătă, ați putea dormi fericit toată ziua?

succesul pierderii în greutate și medspa

Întrebându-vă De ce sunt atât de obosit? Dacă ești prins în acest ciclu perpetuu, poate fi destul de deprimant; nu ar trebui să te descurci la locul de muncă atât de mult încât să nu poți profita la maximum de timpul tău de nefuncționare. Ce fel de echilibru dintre viață și viață este acela?

rezultatele băuturii de ardere a grăsimilor

Un pui de somn ocazional este un lucru, dar a te simți atât de obosit încât nu poți face față socializării este cu totul altceva. Deci, care este răspunsul?

Este aceasta o situație de urgență? Călătoria aeriană prin țară sau pe plan internațional poate aduce un efect asupra corpului tău - în special dacă traversezi mai multe zone orare. Jet lag și crampe musculare sunt ambele nuanțe comune după călătoria cu avionul. Din fericire, aceste simptome nu sunt de obicei grave.

Pentru a afla de ce mulți dintre noi ar putea dormi tot weekendul, am apelat la expertul în somn Neil Stanley, MD și medicul nostru rezident, Jane Leonard, MD, pentru detaliile lor despre motivul pentru care suntem atât de obosiți vin sâmbătă.

Continuați să derulați pentru a afla cum să introduceți energia necesară în weekend. Jet Jet social: Cum îți strică sănătatea Se pare că această oboseală excesivă la sfârșit de săptămână se reduce la jet lag-ul social, un sentiment de somnolență asemănător călătoriei dintr-un fus orar în altul, dar cauzat în întregime de stilul nostru de viață - luptăm dimineața devreme și noaptea târziu de luni până vineri, doar pentru a ne prăbuși și arde vin sâmbătă.

  1. Alabama pierdere în greutate
  2. Dht arde grăsimea
  3. Table subțire 3g accelerator de pierdere în greutate
  4. Câtă pierdere în greutate în 4 luni

De fapt, potrivit unui studiu publicat în Dormi, poate fi de-a dreptul periculos. Cercetătorul Universității din Arizona Sierra Forbush și echipa ei au analizat tiparele de somn ale de adulți și au descoperit că cei care experimentează o oră de jet lag social se culcă la miezul nopții și se trezesc la 8 dimineața la sfârșit de săptămână și la 11 p.

De asemenea, a fost legată de starea de spirit mai proastă și oboseala crescută.

  • Iată adevărul despre caca și sănătatea ta.
  • Exercitarea după ce ajungeți - S-ar putea să constatați că cele mai grave simptome ale jetului de întârziere se întâmplă după 2 sau 3 zile de la sosire.
  • Dorra slimming station 18
  • Super 7 review burner fat

Trebuie să acordați prioritate somnului. De ce ai vrea să pierzi o zi adormită?

The Takeaway Dacă ați fost vreodată într-un zbor lung, este posibil să fiți prea familiarizați cu simptomele jet lag. Somnolența, iritabilitatea, indigestia, greața și chiar dezorientarea pot apărea atunci când ajungeți la destinație. Jet lag-ul este cauzat de ceasul intern al corpului sau ritmul circadian care nu este sincronizat temporar cu ora de destinație locală după o modificare a fusurilor orare. Cu cât traversezi mai multe fusuri orare, cu atât îți poate lua mai mult timp pentru a te recupera complet de la jet lag.

Pare o nebunie; nu câștigați mai mult timp rămânând treaz târziu în săptămână, ci vă limitați doar weekendurile. Deci, cum adormiți în timpul săptămânii?

Fresh articles

Se pare că trebuie să fie o decizie conștientă pentru a merge la culcare. Colega mea, Hannah McGhee, are o geantă cu toate elementele esențiale de noapte - o mască de somn, ceață, cremă de mâini și o carte - și stabilește o alarmă nocturnă recurentă în fiecare noapte pentru a semnaliza că este timpul să opriți toate dispozitivele, trageți scoate-i geanta și începe procesul de a te întoarce la culcare.

Acest fenomen este obișnuit atunci când călătoriți pe calea aerului, traversând diferite fusuri orare. Jet lag este un sindrom complex în care sunt implicate multe variabile biologice, ecologice, climatice Cauza principală, care determină apariția ei, constă în lipsa sincronizării ritmurilor circadiene cu care organismul este obișnuit și noile alternanțe de lumină și întuneric tipice destinației. În cazul în care călătoria implică trecerea a cel puțin două fusuri orare, primele simptome ale decalajului Jet începe, de obicei, într-una sau două zile de la plecare. Principalele simptome ale Jet lag pot fi: senzație de zi oboseală și oboseală în timpul zilei ; pierderea poftei de mâncare; senzație de stare generală de rău generală: greață, cefalee, durere musculară; tulburări de somn, legate de un dezechilibru al secreției de melatonină: somnolență excesivă, insomnie, dificultate de a adormi; reducerea performanțelor fizice și mentale: dificultăți în concentrarea sau desfășurarea activităților normale, reducerea sau alterarea stării de spirit, iritabilitatea, nervozitatea; modificări ale funcției gastro-intestinale: probleme cu digestia, stomac supărat, constipație sau diaree.

Și este o metodă aprobată de medic. De asemenea, ea recomandă magneziu, care vine într-un spray corporal și vă poate ajuta să dormiți noaptea.

dieta 2 settimane

De cât somn ai nevoie? Cei mai mulți dintre noi avem între șapte și nouă ore. Te simți treaz, jet lag cauzează pierderea în greutate și concentrat asupra sarcinilor tale?

Melatonina

Dacă ești somnoros în timpul zilei, atunci nu ai dormit suficient. De ce ai trece prin viață căzând un pic meh?

Simt că vin vineri nevoie vin? Și ceea ce este mai bizar este că persoanele cu unele dintre cele mai proaste igiene ale somnului tind să fie cele cu hârtie - cele mai sănătoase stiluri de viață.

Jet Jet social: Cum îți strică sănătatea

La sfârșitul zilei, se reduce la dorința de a acorda prioritate somnului, realizând că este o parte esențială a puzzle-ului wellness. Înlocuiți-vă timpul de ecranare cu aceste necesități de frumusețe pe timp de noapte Editorii Byrdie nu pot amâna fără. Cumpărați aspectul.

Mai multe despre acest subiect