Kj o zi pentru a pierde în greutate. Cum se poate pierde rapid in greutate

kj o zi pentru a pierde în greutate

Mulți dintre noi mănâncă prea mult și nu sunt suficient de activi. De aceea, aproape două treimi din populația adultă din Anglia este supraponderală sau obeză.

kj o zi pentru a pierde în greutate

Aflați cât de mult ar trebui să mâncați și cum să reduceți caloriile. Cât de mult ar trebui să mănânci?

kj o zi pentru a pierde în greutate

Cât mănânci? Când mâncăm și bem mai multe calorii decât consumăm, corpul nostru stochează excesul ca grăsime corporală.

8 răspunsuri

Dacă acest lucru continuă, în timp, putem deveni supraponderali și putem deveni obezi. A fi supraponderal sau obez poate crește riscul de diabet de tip 2, boli de inimă, accident vascular cerebral și unele tipuri de cancer.

Mulți adulți trebuie să slăbească și, pentru a face acest lucru, trebuie să mănânce și să bea mai puține calorii.

kj o zi pentru a pierde în greutate

Combinarea acestor schimbări cu activitatea fizică crescută este cea mai bună modalitate de a obține o greutate mai sănătoasă. Corpurile noastre au nevoie de energie pentru a ne menține în viață și pentru ca organele noastre să funcționeze normal.

Cantitatea de care trebuie să mănânci pentru ca organismul tău să facă acest lucru depinde de o serie de factori, inclusiv dimensiunea, vârsta, sexul și cât de activ fizic ești.

Reduceți-vă caloriile

Pentru a menține o greutate stabilă, energia pe care o introducem în corpul nostru trebuie să fie aceeași cu energia pe care o consumăm prin funcțiile normale ale corpului și activitatea fizică.

O parte importantă a unei diete sănătoase este consumul unei cantități corecte de calorii; echilibrând energia pe care o pui în corpul tău cu energia pe care o folosești.

Ca un ghid, bărbații au nevoie de aproximativ 2. Dacă trebuie să slăbești, urmărește să slăbești aproximativ 0, kg lb pe săptămână până când ajungi la o greutate sănătoasă pentru înălțimea ta. Ar trebui să puteți pierde această cantitate dacă mâncați și beți cu kcal mai puțin pe zi decât aveți nevoie. Puteți afla dacă sunteți o greutate sănătoasă utilizând calculatorul IMC. Dacă sunteți supraponderal, calculatorul de greutate sănătos vă va oferi o gamă personalizată de calorii sugerată.

Dacă ești foarte activ din punct de vedere fizic din cauza slujbei tale sau faci mult exercițiu, este posibil să ai nevoie de mai multe calorii pentru a menține o greutate sănătoasă. Dacă faceți foarte puțină activitate fizică - de exemplu, sunteți legat de casă - sau dacă sunteți supraponderal sau obez, este posibil să aveți nevoie de mai puține calorii.

O dietă sănătoasă nu înseamnă doar să mănânci cantitatea potrivită. De asemenea, înseamnă să mănânci o gamă largă de alimente pentru a te asigura că primești toți nutrienții de care ai nevoie.

Puteți mânca în continuare mai puțin atunci când urmați o dietă echilibrată.

întrebări similare

Aflați mai multe despre o dietă echilibrată în Ghidul Eatwell. Cei mai mulți dintre noi mănâncă și beau mai mult decât avem nevoie și adesea credem că suntem mai activi decât suntem de fapt. Se estimează că adultul mediu are cu mai multe calorii decât are nevoie în fiecare zi. Acest lucru s-ar putea să nu sune prea mult, dar în timp va provoca o creștere semnificativă în greutate.

Calorii și echilibru energetic

Alimentele și băuturile bogate în grăsimi sau zahăr pot conține o mulțime de calorii, iar consumul sau consumul acestora des sau în cantități mari pot face mai ușor să ai mai multe calorii decât ai nevoie.

Dacă sunteți supraponderal sau obez, gândiți-vă de unde provin caloriile în plus și modificați dieta pentru a reduce numărul de calorii pe care le consumați.

kj o zi pentru a pierde în greutate

Cum poți mânca mai puțin Puteți reduce numărul de kj o zi pentru a pierde în greutate pe care le consumați făcând alegeri mai sănătoase atunci când vine vorba de mâncare și băutură. Nu sunt doar alimente: și băuturile pot avea un conținut ridicat de calorii. Pentru a consuma mai puține calorii, ar trebui să alegeți băuturi cu conținut scăzut de grăsimi și zahăr sau să aveți cantități mai mici de băuturi bogate în calorii mai rar.

Nu uitați că și alcoolul poate avea un conținut ridicat de calorii. Pe lângă alegerea alimentelor și băuturilor cu conținut scăzut de grăsimi și zaharuri, gândiți-vă și la reducerea dimensiunii porțiilor.

Cât de kj pe zi când pierzi în greutate

Cercetările sugerează că avem tendința de a mânca mai mult atunci când suntem serviți mai mult, chiar și atunci când nu avem nevoie de calorii suplimentare.

Când vă serviți mâncare acasă, rezistați să vă umpleți farfuria pierderea în greutate a planului gândiți-vă dacă ți-e foame cu adevărat înainte de a avea un ajutor suplimentar.

  • Cum să abordăm pe cineva despre pierderea în greutate
  • De câte calorii trebuie să arzi pentru a pierde 1 kg? - Ulei
  • Cât kj pe zi pentru scăderea în greutate; Stil de viata sanatos
  • Cât de kj pe zi când pierzi în greutate Confidențialitate și module cookie Acest site folosește cookie-uri.
  • Câte calorii consumi în medie pe zi?
  • Cum se poate pierde rapid in greutate

Când mâncați afară, evitați supradimensionarea sau alegerea porțiilor mari de alimente sau băuturi. Cunoașterea conținutului caloric al diferitelor alimente și băuturi poate fi utilă atunci când vine vorba de realizarea sau menținerea unei greutăți sănătoase.

Ghidul caloriilor: cum calculezi necesarul caloric

Ne poate ajuta să urmărim cantitatea de energie pe care o punem în corpul nostru și să ne asigurăm că nu mâncăm prea mult. Conținutul caloric al multor alimente și băuturi se află pe ambalaj ca parte a etichetei nutriționale. Puteți privi cifra de calorii pentru a evalua modul în care un anumit aliment sau băutură se potrivește cu aportul zilnic. Verificatorul de calorii de pe această pagină vă poate spune câte calorii sunt într-o mare varietate de alimente și băuturi.

Aflați mai multe în Înțelegerea caloriilor.

Arderea caloriilor Cantitatea de energie dintr-un produs alimentar sau băutură este măsurată în calorii. Când mâncăm și bem mai multe calorii decât consumăm, corpul nostru stochează excesul ca grăsime corporală. Dacă acest lucru continuă în timp, ne putem îngrășa. Ca un ghid, un bărbat mediu are nevoie de aproximativ 2. Pentru o femeie medie, această cifră este de aproximativ 2.

Aceste sfaturi vă pot ajuta să începeți: Schimbați băuturile gazoase cu zahăr pentru versiunile dietetice cu calorii scăzute sau deloc. Chiar mai bine, schimbați câteva băuturi răcoritoare pentru apă spumante cu o felie de lămâie. Înlocuiți tigaia cu grătar atunci când gătiți carne - nu este nevoie să adăugați ulei.

Schimbați sosuri cremoase sau brânzeturi pentru sosuri de roșii sau legume pe pastele sau preparatele din carne și pește. Alegeți cereale integrale, inclusiv pâine integrală și integrală sau cereale integrale pentru micul dejun.

Alimentele integrale conțin mai multe fibre și alți nutrienți. De asemenea, digerăm alimentele integrale mai lent, astfel încât acestea să ne ajute să ne simțim mai plini pentru mai mult timp.

Arde 100 de grame de grăsime

Schimbați o prăjitură sau biscuiți cu un coc de coacăze sau cu o pâine de malț - simplă sau cu unt cu conținut redus de grăsimi. Citiți etichetele alimentelor: vă pot ajuta să alegeți alimente cu un conținut mai scăzut de calorii, precum și mai scăzut în grăsimi saturate și zaharuri.

Alcoolul este, de asemenea, bogat în calorii, astfel încât reducerea ar putea să vă ajute să vă controlați greutatea. Nu kj o zi pentru a pierde în greutate să combinați consumul de mai puține calorii cu mai multă activitate fizică pentru a pierde în greutate treptat și pentru a vă ajuta să vă mențineți.

Câte calorii trebuie să consumăm?

Mai multe sfaturi de alimentație sănătoasă Dacă în prezent mâncați prea mult, modificarea unei diete sănătoase și echilibrate vă va ajuta, de asemenea, să reduceți numărul de calorii pe care le consumați și beți, precum și să vă asigurați că obțineți toți nutrienții de care aveți nevoie. Puteți afla despre alimentele pe care trebuie să le consumăm pentru o dietă echilibrată în Ghidul Eatwell. Citiți despre pașii pe care îi puteți face către o dietă sănătoasă în Opt sfaturi pentru o alimentație sănătoasă.

Obțineți sfaturi despre reducerea grăsimilor saturate în Mâncați mai puține grăsimi saturate. Obțineți sfaturi despre reducerea zahărului în Cum ne afectează zahărul din dieta noastră sănătatea.

În misiunea de ardere a caloriilor ce depășesc limita admisă, mișcarea, efortul fizic de orice fel sunt esențiale. Când vorbim despre efort fizic, ne referim și la toate activitățile de peste zi care ne consumă energia.

Obțineți sfaturi pentru scăderea în greutate în Începeți să slăbiți și în planul de slăbire de 12 săptămâni.

Mai multe despre acest subiect