Macrocomenzile de ardere a grăsimilor, Controlul macro-urilor, secretul; o dietă bună - Eatologie

Cum să urmăriți macro-urile din dieta Keto

Bine, dar cum se descompune asta în grame de proteine, grăsimi și carbohidrați?

Păsările de curte sunt, de asemenea, acceptabile, dar ar trebui gătite în ulei sau unt pentru a crește conținutul de grăsimi. Consumul de carbohidrați este limitat, așa că nu veți zdrobi pâinea sau pungile de covrigi. În schimb, majoritatea carbohidraților dvs. Respectarea legumelor nestarhiare este esențială.

macrocomenzile de ardere a grăsimilor pierdere în greutate brantford ontario

Când vine vorba de legume, gândiți-vă la verde, spune el, ca broccoli, sparanghel și spanac. Spark-vă partea creativă înlocuind legumele cu carbohidrați cu amidon, care includ cereale, orez și cartofi.

Obiectivele unei diete

În bucătărie, utilizați instrumente precum un spiralizator pentru a face tăiței de dovlecei sau tocați orezul de conopidă. Fructele sunt, de asemenea, o opțiune gustoasă cu conținut scăzut de carbohidrați pentru a adăuga dulceață mâncărurilor.

  • Politica De Confidențialitate 5 moduri de a stăpâni dieta Keto, potrivit experților Există trucuri pe care dieteticii le pot folosi pentru a le ajuta să rămână în cetoză, făcând astfel dieta mai eficientă și mai eficientă - iată-le.
  • Burner de grăsime vs fat blocker
  • Slim în jos windows 10 iso
  • Pierderea de grăsime și macrocomenzile de câștig masei Grăsime câștig masei Add: atilubuq48 - Date: - Views: - Clicks: În mod firesc, astfel, persoana poate experimenta o mai mare câștig musculare, pierderea efectivă de grăsime, rezistență îmbunătățită, etc.
  • Arzătoare de grăsime pentru pierderea în greutate
  • Deduceri de pierdere în greutate
  • Sesiunea de pierdere în greutate vlcc
  • Priorități oxidative pentru grăsimi DIETE CETOGENE, fitness și superputeri SUPER KETO

Concentrează-te mai întâi macrocomenzile de ardere a grăsimilor grăsime. Construiți-vă mesele în jurul alimentelor bogate în grăsimi, deoarece ar trebui să fie principala componentă calorică din fiecare fel de mâncare. Alegeți carnea sau peștele mai gras sau adăugați ouă, brânză, smântână sau unt în feluri de mâncare pentru a crește proporția. Inclusiv sosuri pe bază de ulei sau sosuri atât pentru carne, cât și pentru legume este, de asemenea, o alternativă excelentă.

Intră într-un ritm.

Deci, cum arată macro-urile din dieta keto?

Cu consecvență, urmărirea macro-urilor devine a doua natură. Dar nu se va întâmpla peste noapte.

macrocomenzile de ardere a grăsimilor subțire în jos într o lună

Potrivit British Journal of General Practice, poate dura 10 săptămâni până când vă urmăriți automat alimentele. Deci practică, practică, practică. Dacă doriți să găsiți un flux zilnic sănătos, creați un program care să desemneze orele stabilite din zi pentru a mânca, a vă activa și a dormi.

Controlul macro-urilor, secretul unei diete bune Eatologia explică de ce calculul macro-urilor este la fel de important ca numărul de calorii din farfurii. Ce sunt macro-urile în nutriție?

Obiectivul este să te angajezi într-o rutină care va deveni în esență un obicei. Fii strict cu tine însuți la început până când ajungi în groove-ul cu ce să mănânci și când.

Atunci poți începe să fii ceva mai îngăduitor.

carbohidraților

Descărcați un calculator macro. Sunteți deja atașat la telefon, deci de ce să nu faceți ca acesta să funcționeze pentru dvs. COM este o aplicație gratuită de urmărire a macronutrienților și a caloriilor, disponibilă pentru iOS sau Android.

Înregistrarea tuturor alimentelor pe care le consumați cu o aplicație va menține mesele organizate și va lua în considerare toate macronutrienții. Puteți chiar să vă înregistrați mesele dorite din timp pentru a vă asigura că până la sfârșitul zilei ați atins obiectivele macro.

macrocomenzile de ardere a grăsimilor ceaiul de cimbrisor slabeste

Există, de asemenea, calculatoare macro special pentru adepții ketogenici, inclusiv Perfect Keto și KetoDiet. De asemenea, puteți merge la școală veche și puteți scrie tot ce mâncați într-o zi într-un jurnal de hârtie.

Stabiliți ținte pentru fiecare masă. Pentru a evita să vă copleșiți gândindu-vă la toate macrocomenzile pe care trebuie să le atingeți într-o zi, setați o țintă macro pentru fiecare masă. De exemplu, dacă aveți nevoie de 1.

Cel mai bun mod de a vă calcula macro-urile dietetice Keto

În acest fel, aveți mai mult control și echilibru în loc să aveți o cantitate substanțială de macronutrienți rămasă la sfârșitul zilei. Dacă nu-ți îndeplinești obiectivul, nu te panica.

Resetați a doua zi și faceți mai bine. Folosiți un cântar alimentar.

7 Minute Workout: antrenamentul dvs. zilnic pentru arderea rapidă a grăsimilor

Dimensiunea porțiunii contează atunci când calculați macro-urile. Investiția într-un cântar alimentar și având la îndemână cupe de măsurare și linguri vă vor ajuta să vă urmăriți alimentele cu precizie și să eliminați o mare parte din presupuneri.

De ce macro-uri ?

Pe măsură ce vă familiarizați cu porțiunile adecvate, puteți începe să măsurați dependent de arzătoarele de grăsime ocular. Învață să iubești preparatul pentru gătit și masă. Îndepărtați șorțul și confortați-vă în bucătărie.

Gătitul acasă asigură că toți macronutrienții sunt contabilizați corect și aruncă ghiciile. Și pregătirea mesei vă poate ajuta să economisiți timp în timpul săptămânii și să vă asigurați că aveți întotdeauna ceva sănătos și omologat keto.

Pur și simplu alegeți o zi a săptămânii pe care o aveți timp liber, apoi planificați și pregătiți o masă în valoare de o săptămână din timp gătind loturi mari. Odată ce gătitul în vrac este terminat, porționați individual și păstrați-vă alimentele în recipiente etanșe până când este necesar. Ținând pregătite mâncărurile sănătoase, lăsați puțin loc pentru indecizie și ispită.

Obțineți o inspirație de rețetă dintr-una dintre aceste opțiuni: 10 rețete delicioase de mic dejun Keto 10 Idei Keto cu conținut ridicat de grăsimi și cină Rețetele tale preferate mexicane Gone Keto 7. Du-te natural.

Surse de grăsimi, proteine ​​și carbohidrați

În timp ce luați decizii referitoare la masă, macrocomenzile de ardere a grăsimilor că nu toate alimentele sunt create egale. Angajați-vă cu alternative naturale și stați departe cât de mult posibil de toate alimentele procesate sau ambalate. Așadar, consumul unei diete bogate în alimente integrale este cea mai bună abordare, indiferent dacă respectați dieta keto pe termen lung sau pur și simplu o utilizați pentru a începe să pierdeți în greutate.

Mai multe despre acest subiect