Mâncăruri super ușor de scădere în greutate

mâncăruri super ușor de scădere în greutate

Rețete și gătit Cele mai bune 15 alimente pentru a mânca pentru a pierde rapid în greutate. Pentru a slăbi rapid și ușor, ar trebui să evitați în mod absolut să urmați o dietă periculoasă. Dar uneori este greu să știi ce alimente poți mânca pentru a slăbi în mod natural și sănătos.

Iată 15 alimente naturale care te ajută să slăbești rapid: 1. Produse lactate Iaurtul cu conținut scăzut de grăsimi, brânzeturile cu conținut scăzut de grăsimi și laptele sunt bogate în calciu. În plus, cercetătorii au descoperit că persoanele care încorporează mai mult calciu în dieta lor pierd de două ori mai mult în greutate decât cei care nu au suficient calciu.

În plus, consumatorii de calciu pierd de 5 ori mai multe grăsimi decât persoanele care nu primesc suficient calciu. Calciul este deosebit de eficient pentru pierderea în greutate, deoarece inhibă calcitriolul.

37 Slabit ideas in | diete, slăbit, slăbește

Calcitriolul este un hormon care, printre altele, te îngrașă. Prin urmare, mai mult calciu ne face să slăbim. Pe lângă capacitatea sa de a pierde în greutate, un cercetător de la Universitatea Laval a constatat, de asemenea, că calciul crește senzația de plenitudine.

Satietatea este sentimentul pe care îl simți atunci când nu mai e foame. Conform aceluiași studiu, femeile pierd în greutate de 6 ori mai mult atunci când au un aport crescut de calciu în țigaretă pierderea de grăsime lor.

Făină de ovăz Făina de ovăz are un conținut ridicat de amidon rezistent. Vezi 6 despre banane, pentru mai multe detalii despre modul în care funcționează amidonul rezistent pentru pierderea în greutate. În plus, fulgii de ovăz măresc sentimentele de plinătate, mai mult decât orice alte cereale. Cercetătorii de la Wake Forest Medical Center au descoperit că fulgii de ovăz au un conținut ridicat de fibre solubile - fibrele care reduc acumularea de grăsimi.

Diete de slăbit rapide. Cum scapi ușor de 10 kilograme

Fulgi de ovăz reglează, de asemenea, nivelul zahărului din sânge al organismului. Prin urmare, suprimă foamea și scade nivelul de insulină din sânge. Cu mai puțină insulină în sânge, corpul arde grăsimea în loc să o depoziteze merele și scorțișoara au același efect. Pentru a afla mai multe despre beneficiile ovăzului, consultați articolul nostru aici. Merele Merele au un conținut ridicat de pectină. Această fibră are mai multe proprietăți surprinzătoare.

mâncăruri super ușor de scădere în greutate

Pectina este un puternic inhibitor al apetitului. Conform unui studiu, prelungește sațietatea pe o perioadă lungă de timp: cu 1 până la 2 ore mai mult decât alte fibre.

Care sunt alimentele de evitat atunci când vrei să scazi în greutate?

În cele din urmă, pectina reglează nivelul zahărului din sânge - ceea ce previne supraalimentarea. De asemenea, previne mâncăruri super ușor de scădere în greutate grăsimilor.

Pe de altă parte, nivelul redus de insulină înseamnă că grăsimile sunt arse mai ușor. Alte alimente bogate în pectină includ caise, banane, varză, morcovi, păstăi, ceapă, piersici, portocale și grapefruit.

Pentru a afla mai multe despre beneficiile merelor, citiți articolul nostru aici. Guava Guava are un conținut ridicat de vitamina C. Beneficiile acestei vitamine sunt dovedite de un studiu de la Universitatea de Stat din Arizona.

Dacă nu primești suficientă vitamina C, îți va fi mult mai dificil să arzi grăsimile și să slăbești. Vitamina C reglează, de asemenea, nivelurile de cortizol. Acest lucru previne acumularea de grăsime - în special în zona stomacului. Următoarele alimente sunt, de asemenea, bogate în vitamina C: ardei gras galben, kale, kiwi, broccoli, căpșuni și papaya.

Broccoli Broccoli are un conținut ridicat de sulforafan. Oamenii de știință chinezi au descoperit că sulforafanul stimulează enzimele să ardă grăsimile.

Pagina principala 8 rețete ușor sănătoase de cină pentru pierderea în greutate - Fă un obicei curat să mănânci A lua o cină sănătoasă nu înseamnă să mănânci alimente fără gust. Când vă bucurați de mâncăruri delicioase, dar totuși sănătoase, pierderea în greutate trece fără stres și poate deveni cu adevărat parte a stilului dvs.

Acest compus se găsește în alte legume: în special, varză de Bruxelles, varză, conopidă, varză, rădăcină de broccoli, cohlrabi, muștar, nap, ridichi, rucola. Pentru a afla mai multe despre cum să păstrați broccoli, consultați sfatul nostru aici.

mâncăruri super ușor de scădere în greutate

Banane verzi și pătlagină Bananele și plantanele verzi au un conținut ridicat de amidon rezistentcum ar fi fulgi de ovăz. Acest amidon are particularitatea de a ajunge intact în intestinul gros, ceea ce îi conferă mai multe proprietăți benefice.

mâncăruri super ușor de scădere în greutate

Amidonul rezistent previne acumularea de grăsimi, potrivit cercetătorilor de la Universitatea din Colorado. Amidonul rezistent crește, de asemenea, sensibilitatea la insulină.

mâncăruri super ușor de scădere în greutate

Practic, înseamnă că există mai puțină insulină în corpul dumneavoastră. Drept urmare, grăsimea este arsă și nu depozitată. Un alt beneficiu al amidonului rezistent este că este un inhibitor eficient al apetitului. Vă menține plin și vă asigură că mâncați mai puțin pe perioade lungi de timp - ceea ce facilitează pierderea în greutate mai rapidă.

Amidonul rezistent se găsește în alte câteva alimente: fasole albă, cartofi, linte, fulgi de ovăz, orez fiert, mazăre și caju. Pentru a afla mai multe despre utilizările coajei de banane, consultați articolul nostru aici.

Carne de vită crescută la pășune Carnea de vită crescută cu pășuni are un conținut ridicat de acid linoleic conjugat. Acești acizi grași au particularitatea arderii grăsimilor. La fel ca carnea de pește, acidul linoleic conjugat reglează, de asemenea, nivelurile de leptină. Prin urmare, leptina are cea mai mare importanță în reglarea pierderii în greutate.

Alte alimente bogate în acid linoleic conjugat sunt carnea de la rumegătoarele crescute pe pășune: capre, oi și căprioare. Produsele lactate îl conțin, de asemenea. Nuci de Brazilia Nucile de Brazilia sunt bogate în seleniu. Seleniul ajută organismul să producă mai mulți hormoni tiroidieni. Acești hormoni sunt, la rândul lor, care vă vor oferi mai multă energie și vă vor accelera metabolismul. Alte alimente bogate în seleniu includ: cereale integrale, creveți, sardine, ton, semințe de floarea-soarelui, ouă și ceapă.

Scortisoara Scorțișoară facilitează pierderea în greutate afectând nivelul zahărului din sânge. Prin urmare, reduce foarte mult dorința de a mânca dulce. Așadar, nu ezitați să o stropiți pe alimentele preferate!

  1. Im 40 și trebuie să piardă în greutate
  2. Pierderea în greutate marocană

Cartofi fierți Dintre toate alimentele, cartofii au cel mai mare indice de sațietate. Mărul și banana au, de asemenea, indici mari de sațietate. Este un fapt, după ce ai mâncat un cartof, te simți sătul.

Dacă planificați fiecare masă în avans și aveți gustări alimentare, veți avea mai multe șanse să rămâneți în dietă. Utilizați acest formular pentru a vă programa mesele. Planificator de mese săptămânal de pierdere în greutate Utilizați formularul pentru a planifica când și ce veți mânca în fiecare zi. Planul de masă pe care l-ați ales mai sus va oferi ceea ce să mănânce, dar va trebui să decideți când să mâncați.

Prin urmare, mâncăm mai puțin. Iar când mănânci mai puțin sau când mănânci o cantitate rezonabilă de calorii, slăbești! Iată alte lucruri care au indici mari de sațietate: portocaliu, pește și floricele. Pentru a afla mai multe despre utilizările cartofilor, consultați articolul nostru aici. Peștele Toate varietățile de pește cod, somon, ton, sardine etc. Acest lucru se datorează faptului că peștii sunt bogați în leptină. Acest hormon digestiv reglează rezervele de grăsime ale corpului nostru.

De asemenea, controlează senzația de sațietate. Nu degeaba leptina provine din grecescul "leptos", care înseamnă "subțire"!

mâncăruri super ușor de scădere în greutate

Pentru a afla mai multe despre rețeta noastră de file de merluciu cu sos de lămâie, descoperiți sfatul nostru aici. Avocatul Potrivit unui studiu de la Universitatea Loma Linda din California, avocado reduce foamea timp de 5 ore. De aceea este un aliment eficient pentru scăderea în greutate. Când mănânci mai puține calorii, slăbești mai repede.

Dieta „Preferată”

Pentru a afla mai multe despre virtuțile avocado-ului, descoperiți articolul nostru aici. Nuci de pin Nucile de pin conțin acid pinolenic.

Ce să incluzi în meniu ca să pierzi în greutate 20 de alimente care te ajută să slăbești. Ce să incluzi în meniu ca să pierzi în greutate Atunci când îți dorești să slăbești, alegerea alimentelor pe care le consumi reprezintă un factor important.

Acest acid gras stimulează organismul să producă mai mulți hormoni care suprimă foamea: colecistokinina CCK și peptida-1 asemănătoare glucagonului GLP Pe de altă parte, dintre toate nucile, pinul are cel mai mare conținut de proteine.

Chili Ingredientul secret din ardeii iute este capsaicina.

mâncăruri super ușor de scădere în greutate

Cercetătorii de la Universitatea din Viena au descoperit că acest agent activ din ardeii iute stimulează un hormon care suprimă pofta de mâncare: serotonina. Incorporarea capsaicinei în dieta zilnică are mai multe beneficii. Capsaicina vă accelerează metabolismul bazal cu 50 până la de calorii.

Aceasta reprezintă o pierdere în greutate mâncăruri super ușor de scădere în greutate 2 până la 4,5 kg într-un an! Iată câteva soiuri de ardei umpluți cu capsaicină: boia, piper Espelette, piper Cayenne, piper ochi de pasăre etc. Cotlet de porc Cotletele de porc sunt extrem de bogate în proteine.

Potrivit unui studiu realizat de Universitatea Purdue, când dieta dvs. Prin urmare, nu trebuie neapărat să se mănânce cotlet de porc. În cele din urmă, la fel ca nucile de Brazilia, carnea de porc are un conținut ridicat de seleniu.

20 de alimente care te ajută să slăbești. Ce să incluzi în meniu ca să pierzi în greutate

Acolo îl ai, ai descoperit 15 alimente care te ajută să slăbești :- Randul tau Îi cunoști pe alții? Deci, împărtășiți-le cu noi în comentarii. Abia așteptăm să auzim de tine!

Iti place acest truc? Distribuiți-l prietenilor dvs. De asemenea, pentru a descoperi: Cele 14 alimente care vă accelerează metabolismul și pierderea în greutate. Mesaj de navigare.

Mai multe despre acest subiect