Pierde mai multă greutate în căldură sau rece

pierde mai multă greutate în căldură sau rece

Consumul de apă rece după un antrenament Consumul de apă rece după un antrenament vă va ajuta sau vă va face rău?

Câteva studii clinice pe această temă arată că consumul de apă rece după exerciții poate ajuta la scăderea temperaturii corpului de bază mai repede și s-ar putea să beți mai multă apă atunci când este rece. Bacsis Deși studiile clinice pe acest subiect sunt limitate, puținele studii disponibile indică faptul că exerciții fizici au tendința de a bea mai multă apă atunci când este rece, iar consumul de apă rece după un antrenament vă poate ajuta să scădeați temperatura de bază mai repede.

Dar, în majoritatea cazurilor, cel mai important lucru de făcut este să beți mai multă apă - la orice temperatură - când vă este sete. Importanța hidratării În primul rând, o notă despre importanța apei potabile, indiferent la ce temperatură este.

Navigare principală

Fiecare celulă, țesut și organ din corpul dvs. Cu toate acestea, este posibil să aveți nevoie de mai multă apă dacă transpirați mult, fie că este vorba de exerciții fizice sau pur și simplu din căldură și umiditate.

cum de a pierde sprintul în greutate mese sănătoase pentru a găti pentru pierderea în greutate

Deoarece nevoile de apă variază, pentru cei cum pot să pierd greutatea quora mulți oameni setea este cel mai bun ghid pentru a bea cât de mult. Ei spun că începeți prin a vă pierde mai multă greutate în căldură sau rece că sunteți hidratat corespunzător înainte de a vă exercita.

Meniu de navigare

În timpul antrenamentului, beți numai când vă este sete - și nu mai mult de de mililitri aproximativ 3,4 căni pe oră, cu excepția condițiilor de mediu extraordinare care ar putea afecta nevoia de apă. În timpul exercițiilor fizice prelungite, este posibil să aveți nevoie de electroliți suplimentari, care sunt mineralele care vă ajută corpul să folosească efectiv apa pe care o luați.

luxxe slimming pierderea în greutate biserica nashville

De ce există un plafon la aportul recomandat de apă? Într - un studiu mai vechi, dar notabil, publicat în numărul din aprilie al New England Journal of Medicine, Cercetătorii de la Harvard au descoperit că 13 la sută dintre alergătorii din maratonul din Boston aveau un anumit grad de hiponatremie, un dezechilibru al electroliților din cauza suprahidratării. Bacsis Apa poate fi utilă pentru pierderea în greutate.

scottish slimming ce procent de grăsime pentru a pierde în greutate

După cum sa menționat într-un studiu de peste Acest lucru este suficient pentru a traduce prin a pierde - sau a câștiga - mai mult de 2 kilograme de grăsime corporală pe lună. Consumul de apă rece după un antrenament Dar temperatura apei? Într-o analiză din mai publicată de Gatorade Sports Science Institute, cercetătorii au afirmat că consumul de băuturi reci înainte de efort, spre deosebire de timpul exercițiului, este mai eficient la scăderea temperaturii corpului.

Acest lucru vă poate ajuta să vă antrenați mai mult, fără a vă supraîncălzi, mai ales în condiții de căldură sau umiditate. Dar efectul este limitat.

tipuri de pierdere în greutate pierderea în greutate claritate mentală

Dacă bei prea multe lichide reci, corpul tău va tremura reflex, ceea ce te va încălzi din nou. Aceiași autori observă, de asemenea, că consumul de apă rece în timpul exercițiilor poate ajuta la scăderea temperaturii de bază și la reducerea lichidului pierdut prin transpirație.

Nu ar trebui să beți apă rece ca gheața după exerciții?

Ei speculează că consumul de apă rece după ce vă antrenați poate fi deosebit de eficient pentru a ajuta la scăderea temperaturii corpului. Ce puțină cercetare clinică există pe această temă pare să dovedească această concluzie, dar este nevoie de studii suplimentare. Acest lucru poate fi util în special pentru sportivii care poartă uniforme care îi împiedică să-și răcească bine corpul prin transpirație - de exemplu, hochei pe gheață și jucători de fotbal american - sau oricine are o perturbare fiziologică a capacității corpului de a transpira.

Dacă nu altceva, consumul de apă rece ar putea facilita hidratarea.

Dormitul la frig arde calorii

Într-un număr din al Jurnalul Internațional de Medicină Clinică și Experimentală, cercetătorii au evaluat un grup de șase subiecți sănătoși. Deși studiul a fost foarte mic, observă constatarea interesantă că, după o deshidratare ușoară prin exerciții fizice într-o cameră fierbinte și umedă, subiecții au băut spontan mult mai multă apă rece 16 grade Celsius sau 60 grade Fahrenheit decât apa caldă.

Următorul aport cel mai mare a fost de apă rece 5 grade Celsius, sau 41 grade Fahrenheit. Deci, dacă preferați să beți apă cu gheață după un antrenament decât să beți apă rece, sunteți într-o companie bună - și oricare dintre tipurile de apă vă poate face mai ușor să rămâneți hidratat.

Mai multe despre acest subiect