Pierdeți în greutate în buze. Pierdere În Greutate | Iunie

Cum să pierdeți rapid greutatea

Cum să începeți să pierdeți în greutate acum - 51 de moduri diferite

Motive pentru care nu pierdeți în greutate la o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați 17 motive pentru care nu pierdeți în greutate la o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați precum Keto, LCHF, Paleo și Atkins sunt cele mai populare diete pentru pierderea în greutate. Știința, celebritățile și guru-ul fitnessului jură pe aceste diete.

Buze mai subțiri din cauza pierderii în greutate? L-am căutat deja pe google, dar cu greu am primit informații: buzele se îngustează slăbind? Mulțumesc anticipat. Din propria mea experiență: mai întâi mi-am pierdut pleoapele căzute, gențile sub ochi, apoi am pierdut câțiva centimetri la nivelul taliei, apoi toată carnea fluturată a venit pe brațul superior, apoi am primit un pic de bust și apoi m-am întors la grăsimea din burtă. Nu puteți controla unde sunt crescute depozitele de grăsime, dar nici nu puteți controla unde sunt descompuse.

Dar nu aș fi surprins să știu dacă nu slăbești la o dietă săracă în carbohidrați. Este o problemă obișnuită cu care se confruntă dietele la un moment dat. Și de cele mai multe ori, ei nu înțeleg de ce se întâmplă acest lucru.

Acest articol înregistrează 17 motive pentru pierderea în greutate blocată la o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați și modalități de a începe să pierdeți flabul imediat. Motive pentru care nu pierdeți în greutate la o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați 1. Nu ai un scop realist Shutterstock Vrei să slăbești repede? Ei bine, de cele mai multe ori, asta nu funcționează. Trebuie să fii realist atunci când vine vorba de slăbit.

Pierderea treptată în greutate este sănătoasă, eficientă și durabilă în comparație cu pierderea rapidă în greutate. Deci, în loc să stabiliți un obiectiv nerealist, stabiliți un obiectiv realist. Scrieți în jurnalul dvs.

Obiectivele mai mici sunt mai realizabile și nu vă veți dezamăgi. Pierderea între 0,4 kg pe săptămână este realistă 1. Nu vă dați seama că pierdeți în greutate Uneori, cântarul nu este suficient pentru a ști dacă pierdeți în greutate. Trebuie să vă evaluați procentul de grăsime corporală, deoarece excesul de grăsime este ceea ce doriți să scăpați.

sushi pierde în greutate

Mai mult, o imagine corporală nesănătoasă vă poate face să simțiți că nu pierdeți în greutate, în pierdeți în greutate în buze ce, în realitate, ați pierdut flaconul și arătați tonifiat. Mănânci prea multe nuci Shutterstock Este ușor să te îmbraci cu nucile. Deoarece sunt mici, crocante, gustoase și o opțiune bună pentru o gustare, este ușor să treci peste bord cu nuci și să consumi multe dintre ele fără să te simți prea plin.

charlotte pierdere în greutate dvd

Așadar, țineți evidența cantității de nuci pe care o consumați pe zi. Nu reduceți suficient carbohidrații Ați putea presupune că consumați cantitatea corectă de carbohidrați, dar adevărul este că unii sunt mai sensibili la carbohidrați decât ceilalți.

suplimente de pierdere în greutate guru mann

Mai mult, fructele și legumele conțin, de asemenea, carbohidrați buni și pierdeți în greutate în buze să limitați consumul acestora pentru a preveni pierderea în greutate de la platou. Începeți consumând mai puțin de 50 de grame de carbohidrați pe zi, iar când pierderea în greutate se oprește din nou, reduceți-l la 20 de grame de carbohidrați pe zi.

Asigurați-vă că mâncați grăsimi sănătoase, proteine, carbohidrați buni și luați suplimente de vitamine și minerale. Consumați prea mult lactate Shutterstock Produsele lactate precum iaurtul, brânza, laptele și smântâna sunt bogate în proteine, care se transformă în glucoză printr-o cale metabolică cunoscută sub numele de gluconeogeneză.

La rândul său, acest lucru are ca rezultat o creștere a nivelului de insulină. Și când această creștere a insulinei continuă într-o perioadă, corpul devine rezistent la insulină și moleculele de glucoză rămân în sânge și nu sunt consumate de organism.

Acest lucru va împiedica în cele din urmă pierderea în greutate. Nu mențineți procentajul macro-urilor Când urmați o dietă săracă în carbohidrați, este foarte important să respectați procentul de macrocomenzi.

ecoslim en gouttes

Dietele precum Keto și HFLC sunt create într-un mod de a induce cetoza în organism și de a folosi grăsimea ca sursă de energie în loc de glucoză, pe care o obțineți din zahăr, carbohidrați și proteine.

Dacă nu aderați la raportul grăsime: carbohidrați: proteină, nu veți obține rezultatele dorite. Deci, respectați diagrama dietelor și vedeți cum se întâmplă un miracol! Nu aveți alimente nutritive Shutterstock Vă bazați pe bare și alimente prelucrate, cu conținut scăzut de carbohidrați, în mișcare? Apoi, este evident de ce nu slăbești. Consumați pierdeți în greutate în buze adevărate precum pește, nuci, ouă și legume pentru a vă oferi hrană corpului.

Consumul de alimente procesate cu conținut scăzut de carbohidrați va funcționa numai dacă îl ciclezi cu alimente reale.

Buze mai subțiri din cauza pierderii în greutate?

Înșeli de multe ori Ah! Multe persoane care fac dietă trișează prea des - unii o fac în mod conștient, iar alții fără să știe. Cel mai bun mod de a vă preveni să înșelați prea des este să notați ce mâncați pe parcursul zilei. Indiferent cât de mică este cantitatea, notarea ei vă va oferi o idee clară despre câte calorii în plus consumați. Încercați să utilizați o aplicație de urmărire a alimentelor sau pur și simplu să o scrieți într-un jurnal. Mănânci prea multe fructe Shutterstock Fructele sunt bune, dar conțin și zahăr din fructe.

17 motive pentru care nu pierdeți în greutate la o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați

Fructele precum mango, struguri și pepene verde au un indice glicemic ridicat și pot duce la o creștere a zahărului din sânge. Controlează-ți porțiunile atunci când vine vorba de consumul de fructe și alege fructe cu conținut scăzut de IG, precum măr, kiwi, grapefruit, portocală, afine și căpșuni atunci când urmezi o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați.

Urmezi orbește Diagrama cuiva a altcuiva Acesta este unul dintre cele mai frecvente motive pentru care nu slăbești.

foarte greu pentru mine să pierd în greutate

Dacă urmați o dietă care a funcționat pentru prietenul dvs. Tipul corpului dvs. Deci, discutați cu un dietetician înregistrat pentru a ști ce dietă cu conținut scăzut de carbohidrați să urmați și să personalizați raportul macro pentru a funcționa pentru dvs.

Nu exercitați suficient Dacă vrei să fii în formă, nu-ți poți permite să fii leneș. E timpul să colaborezi Garfield în tine. Dacă tocmai ați început să vă antrenați, începeți prin a vă exercita ore pe săptămână timp de 1 oră în fiecare zi. Pe măsură ce rezistența crește, faceți un amestec de cardio, HIIT și antrenament de forță timp de ore pe săptămână. Cu cât te antrenezi mai mult pentru a fi în formă, cu atât vei fi mai dependent de a te antrena și de a te menține în formă.

Stai de cele mai multe ori Și ai crezut că a te ridica în picioare este o pedeapsă la școală! De fapt, a sta mult timp este o pedeapsă pentru corpul tău. A fi inactiv sau a sta tot timpul birou, cafea, restaurante, călătorii etc. Încercați să vă deplasați la fiecare oră pentru a vă menține metabolismul activ și greutatea suplimentară.

Ești stresat Shutterstock Stresul este un ucigaș lent. Este otravă pentru corp și minte.

Slăbire rapidă - Este bine pentru tine?

Stresul duce la creșterea nivelului de cortizol, care, la rândul său, determină creșterea grăsimii din burtă, insomnie, inflamație, digestie necorespunzătoare etc. Trebuie să identificați factorii declanșatori ai stresului și să lucrați la ele. Ar trebui să rezervi cel puțin 20 de minute pe zi pentru tine. Nu dormi suficient A nu dormi suficient vă poate împiedica și pierderea în greutate.

Cum să pierdeți rapid greutatea

Crește nivelul de cortizol, care provoacă inflamație și duce la creșterea în greutate indusă de inflamație. Deci, ar trebui să dormi cel puțin 7 ore. De asemenea, du-te la culcare până laastfel încât să te trezești devreme, antrenament și să ia micul dejun cu conținut scăzut de carbohidrați înainte de a ieși. Consumați calorii invizibile Shutterstock Aditivii, conservanții și zahărul artificial sunt nocivi pentru sănătatea dumneavoastră.

Multe alimente ambalate cu conținut scăzut de carbohidrați conțin calorii invizibile și împiedică pierderea în greutate. Cel mai bine este să evitați toate alimentele ambalate și să optați în schimb pentru unele rețete de casă cu conținut scăzut de carbohidrați. Veți pierde în greutate, vă veți simți mai bine și veți economisi mulți bani. Te înfometezi Să te înfometezi nu este calea de a slăbi. Veți ajunge să câștigați în greutate în loc să o pierdeți. Mănâncă de ori pe zi și bea apă cu 20 de minute înainte de fiecare masă.

Sunteți sub tratament Shutterstock Există posibilitatea să nu pierdeți în greutate, deoarece luați medicamente care interferează cu dieta dvs. Ar trebui să discutați cu medicul dumneavoastră pentru a afla dacă acesta este cazul.

Solicitați-i să vă prescrie un alt medicament care nu va interfera cu planul curent de slăbire. Acestea sunt cele 17 motive pentru care nu reușiți să pierdeți flabul la o dietă săracă în carbohidrați.

Mult noroc! Articole interesante.

Mai multe despre acest subiect