Pierderea de grăsimi pe bază de grăsimi. Reguli de bază pentru pierderea de grăsimi Pierderea de grăsime simplă

pierderea de grăsimi pe bază de grăsimi

Importanța de grăsimi și de bază Bodybuilding Dieta Reguli pentru pierderea de grăsime by Cecile Bayeul, RN Share on Facebook Share on Twitter Învățați să pierdeți grasimi consumând grăsimi bune și respectând regulile corecte privind dieta Când majoritatea oamenilor încep o dietă de culturism, ei își spun că primul pas este să elimine toată grăsimea din dieta lor.

Chiar dacă eliminarea consumului de grăsimi pentru a pierde grăsime pare foarte logică, este o mare greșeală care vă va împiedica să vă atingeți obiectivele de culturism! Tipuri de grăsime Într-adevăr, există două tipuri de grăsimi: 1 Grasimi rau ca grasimile saturate care sunt bogate in colesterol si uleiuri parțial hidrogenate.

Mindset: baza pierderii de grăsime de succes

Corpul tau are nevoie de toate aceste grasimi bune pentru a functiona corect. Fara grasimi bune, organismul pur si simplu nu functioneaza in mod corespunzator, pierderea de grasimi se opreste si o varietate de probleme de sanatate poate aparea ca nu le luati. Cât de multe grăsimi aveți nevoie pentru o mai bună sănătate și pierdere de grăsimi?

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

Adăugați 2 lingurițe de ulei de măsline pe masă în legume sau în carnea dvs. Nu adăugați ulei la masă dacă mâncați un pește gras cum ar fi somonul care este bogat în grăsimi bune. Dacă nu vă place ulei de măsline sau pește uleios, mâncați carne la grătar și legume naturale, dar nu uitați să adăugați o altă sursă de grăsimi bune. Ceea ce puteți face în acest caz este de a consuma de grame de migdale sau nuci de două ori pe zi, cu orice masă.

Vă recomand să încercați cât mai mult posibil pentru a vă obține grăsimile bune din aceste surse naturale. Dacă aveți probleme cu consumul de grăsimi bune din alimente, vă recomandăm un supliment esențial de acizi grași ca Laba's EFA Lean, care conține o varietate de grăsimi bune. Vă sugerez o doză de 3 capsule în 2 dintre mesele fără grăsimi.

sfaturi pentru a ajuta la pierderea greutății mai repede dacă încercați să pierdeți în greutate

Acum că am acoperit mitul că pentru a pierde grăsime trebuie să încetați să mănâncați grăsimi, să vorbim despre felul de alimente pe care îl puteți mânca pentru a promova pierderea de grăsimi. Alimentele care promovează pierderea de grăsime Când începem o dietă, primul lucru pe care trebuie să-l facem este să alegeți corect alimentele.

Voi elimina toate confuzia cu privire la ceea ce mănânc detaliind exact ce alimente ajută la promovarea pierderii de grăsimi: Alegeți carbohidrații potriviți cum ar fi pastele de cereale integrale, orezul brun, fulgi de ovăz, cartofi, mazare, porumb și da, acestea sunt legume, dar în categoria carbohidraților amidonați.

Uitați carbohidrații procesați care vin din bomboane, prăjituri, pâine prelucrată, cereale și pâine, deoarece acestea vă vor îndulci. Evitați carnea de porc deoarece este bogată în grăsimi saturate și mâncăruri reconstituite, cum ar fi nuggeturile de pui, Cordon Bleu, carne de vită și alimente fast-food care conțin o mulțime de grăsimi.

Nu uitați să vă mâncați legumele. Poți avea un deșert, dar trebuie să fie unul sănătos. Concentrați-vă pe deserturi cu conținut scăzut de calorii, cum ar fi Jello Free Sugar și puteți avea, de asemenea, o bucată de fructe cu ea. Toate aceste fructe sunt bune pentru sănătate, dar ca toate fructele, ele conțin fructoză.

Astfel, pentru cea mai bună pierdere de grăsimi, nu mâncați mai mult de 2 fructe pe zi când sunteți pe o dietă cu pierdere de grăsime. Notă: Totok slimming perut o privire la articolul lui Hugo despre De ce fructele trebuie să fie limitate în timpul unei diete cu pierdere de grăsime?

Pentru grăsimile buneconcentrați-vă asupra obținerii acestora din următoarele surse: ulei de măsline extra virgin, migdale, nuci, alune. Eliminați untul, brânza și alte sosuri care vin deja pregătite deoarece conțin, de obicei, zaharuri și grăsimi greșite!

Pierderea de grăsime deblocată. TE-AR MAI PUTEA INTERESA

Punând-o pe toți împreună și creând o dietă echilibrată Cu toate aceste alegeri alimentare, acum este ușor să compun o masă echilibrată fără grăsimi proaste. Ce este o dieta echilibrata de culturism? Un om obișnuit are nevoie de până la de calorii pe zi. O femeie normală cu activitate medie care este formarea în greutate și care caută pierderea de grăsimi are nevoie de până la de calorii pe zi.

Iata cateva diete de culturism cu pierdere de grasime care respecta toate aceste principii: Eșantionarea pierderilor de grăsimi Dieta cu culturism Concluzie Acolo îl ai! Acum aveți o bază foarte bună pentru a vă program de slabit in 2 saptamani dieta și pentru a începe pe drumul spre pierderea de grăsimi.

Cauze Pierdere In Greutate, Pierderea de grăsime deblocată

Puterea este în tine! Despre autor Cecile Bayeul sa născut în Franța înîntr-o familie de pompieri.

pierdere în greutate broșură dieta snep pareri

Ea a vrut să devină un pompier și a trecut încercările dure de pompieri profesioniști, care includea diverse exerciții pierderea de grăsimi pe bază de grăsimi exigente. Cu toate acestea, ea a decis să păstreze un loc de muncă mai pașnic așa cum familia ei a vrut să o facăastfel încât ea a devenit o asistentă medicală.

Ca asistenta medicala inregistrata a ajuns sa studieze diverse protocoale de dieta pentru pacientii cu nevoi nutritionale speciale din cauza bolilor pierderea de grăsimi pe bază de grăsimi. În scopul de a scuti de stres de la locul de muncă și de a vindeca de la o anorexie cauzată de un divorț dificil ea a luat culturism naturale.

Prin culturism, ea a învățat să-și recâștige încrederea și să fie mulțumită de corpul ei. Pasiunea sa pentru fitness a condus-o să înceapă o pregătire personală nu doar pentru femei, ci și pentru bărbați. Învață că prin îmbarcare într-un program de fitness puteți obține orice organism pe care îl doriți; ceva care construiește credință în sine și dezvoltă priceperea valoroasă de stabilire a obiectivelor; lucruri care la sfârșitul zilei îmbunătățesc fiecare aspect al vieții tale!

Also see.

consumul de kilojoule pentru pierderea în greutate cornelia rednic a slabit 33 de kg

Mai multe despre acest subiect