Pierderea în greutate articole științifice

Cum să accelerezi pierderea în greutate?

Uitați-vă la imagini cu alimente sănătoase Mâncați mai multe alimente devreme în timpul zilei și mai puține seara târziu și noaptea Pe lângă cantitatea și calitatea caloriilor pe care le consumați, studiile de specialitate sugerează că momentele în care aportul caloric are loc reprezintă, de asemenea, un alt factor important pentru obținerea unui echilibru al greutății corporale.

Cum să fie o poveste de succes pentru pierderea în greutate

Un studiu efectuat în cu privire la obezitate a împărțit participanții în 2 grupuri, care au primit cantități egale de calorii. Singura diferență a fost că un grup a mâncat de calorii la micul dejun, la prânz și la cină, în timp ce celălalt grup a consumat de calorii la micul dejun, de calorii la prânz și de calorii la cină.

Cercetătorii au descoperit că după 12 săptămâni, grupul care a beneficiat de un mic dejun mai consistent, a înregistrat o scădere semnificativ mai mare în greutate, comparativ cu grupul care a servit o cină mult mai consistentă.

Aceste rezultate ale cercetării sugerează faptul că modificarea aportului de alimente în așa fel încât majoritatea caloriilor să fie consumate mai devreme în timpul zilei, în loc de seara târziu sau noaptea, ar putea contribui la pierderea în greutate.

Distribuiți în mod egal aportul de proteine Proteinele au fost și sunt în centrul atenției atunci când vine vorba de promovarea pierderii în greutate.

20 de recomandări bazate pe dovezi științifice cu privire la pierderea în greutate

Unul dintre motive este reprezentat de faptul că proteinele cresc sațietatea, ceea ce poate ajuta la reglarea poftei de mâncare pe parcursul zilei. O revizuire a cercetărilor, privind aportul de proteine, de la Universitatea Missouri-Columbia, a constatat că distribuirea aportului de proteine pe parcursul zilei poate fi, de asemenea, benefică pentru pierderea în greutate. În schimb, distribuirea în mod egal a aportului de proteine la fiecare masă poate fi utilă pierderea în greutate articole științifice pierderea în greutate.

Cercetătorii sugerează obținerea a aproximativ 30 de grame de proteine la fiecare masă. Acest lucru poate fi realizat fără utilizarea prafurilor de proteine și chiar din utilizarea surselor vegetariene.

  1. Pierderea în greutate sfaturi de grăsime de burta
  2. Ate tort își pierde greutatea
  3. Send email Abordarea mea în ceea ce privește pierderea în greutate vizează oferirea oamenilor de instrumente pentru a-și crea propriul succes.
  4. De ce vreau să pierd eseul în greutate
  5. Metabolife regiuni în greutate
  6. Metodă ușoară și eficientă de a pierde în greutate articole aferente

Mai mult, puteți să schimbați alimentele pe care le consumați în mod normal la cină și să începeți să le consumați la micul dejun! Mâncați o mână de nuci pe zi Consumul unui pumn de orice fel de nuci poate de fapt să vă ajute cu pierderea în greutate și cu menținerea greutății, conform unor studii de specialitate.

Pierdere destul de grasime

Nucile sunt bogate în calorii, deci poate părea intuitiv să nu le consumați dacă încercați să slăbiți. Pierderea în greutate articole științifice toate acestea, nu s-a demonstrat că aportul de aproximativ 30 grame în fiecare zi sau în majoritatea zilelor, poate crește riscul de creștere în greutate.

O analiză din și un studiu din sugerează faptul că aportul de nuci poate ajuta la reglarea greutății. De fapt, studiul dincare a inclus în analiză date de la peste 7. Eliminați sursele lichide de zahăr Unul dintre primii pași pentru pierderea în greutate, indiferent de programul pe care îl urmați, este să eliminați zahărul lichid din dieta dumneavoastră.

Băuturile zaharoase, cum ar fi sucurile acidulate, ceaiul îndulcit sau băuturile dulci pe bază de cafea pot crește nivelul zahărului din sânge, ceea ce poate crește riscul de creștere în greutate. Aceste băuturi sunt, de asemenea, considerate a fi calorii goale, deoarece nu oferă nici un fel de valoare nutrițională.

Bioenergetica I: Slăbire sănătoasă (PD)

Credeți că sucul este o alegere mai bună? Eliminarea oricărei băuturi îndulcite poate ajuta la echilibrarea pe termen lung a greutății corporale. Multe studii de specialitate sugerează faptul că există o legătură între băuturile care conțin zahăr și creșterea în greutate. De exemplu, un studiu dincu date de la peste De exemplu, este mai ușor să mâncați mai multe chipsuri atunci când mâncați direct din pungă, decât atunci când le serviți dintr-un bol.

O modalitate ușoară și eficientă de a slăbi

Prin urmare, vă va fi de ajutor să mâncați produsele alimentare porționate în farfurii, castroane sau orice alt tip de veselă, în loc să le mâncați direct din recipientul în care se află. Astfel, creierul dumneavoastră va înregistra mai eficient cât de mult mâncați și veți putea vizualiza dimensiunea porției pe care o serviți.

Folosiți farfurii mai mici Atunci când serviți produsele alimentare din farfurii de dimensiuni mai mici, este mult mai ușor să consumați mai puține alimente.

8 combinații alimentare care contribuie la pierderea în greutate

Dacă mâncați dintr-o farfurie sau un castron de dimensiuni mai mari, creierul dumneavoastră vă va semnala faptul că este în regulă să mâncați o porție mai mare de alimente. Modificarea acestui indiciu de mediu vă poate ajuta să reduceți în mod natural dimensiunea porției la mese. Obțineți mai multe fibre Un lucru pe care puteți încerca să îl obțineți mai mult și nu mai puțin, atunci când încercați să slăbiți, este fibra.

pierderea în greutate articole științifice

Majoritatea adulților deja nu obțin suficiente fibre, iar obținerea unor cantități mai mari de fibre nu numai că vă va aduce beneficii sănătății inimii și digestive, ci ar putea ajuta și la pierderea în greutate. O analiză din sugerează că există o legătură puternică din cercetare, conform căreia un aport ridicat de fibre poate ajuta la prevenirea obezității. Consumul de alimente mai fibroase, cum ar fi fructele, legumele, leguminoasele, nucile, semințele și cerealele integrale v-ar putea ajuta să pierdeți kilogramele în plus.

Potrivit cercetărilor Harvard Health, de la Facultatea de Medicină a Universității din Massachusetts, sugerăm că doar schimbarea aportului de fibre vă poate ajuta să pierdeți în greutate. Femeile ar trebui să urmărească obținerea a cel puțin 25 de grame de fibre pe zi, iar bărbații 38 de grame pe zi.

pierderea în greutate articole științifice

Mâncați încet Mănâncând prea repede, nu veți oferi corpului suficient timp pentru a semnaliza creierului atunci când este plin. În schimb, creierul va primi semnalul că stomacul este plin, abia când veți fi mâncat prea mult deja.

Acest model poate promova consumul excesiv de alimente.

pierderea în greutate articole științifice

În acest context, să mâncați mai încet vă poate ajuta să vă opriți atunci când sunteți plini și vă poate ajuta să reduceți aportul de alimente. Un studiu din a constatat că atunci când participanții la cercetare au mâncat încet, consumul de alimente a scăzut și sațietatea a crescut. În loc să mâncați cât de repede puteți, mai bine mâncați încet. Faceți pauze între mușcături, mestecați bine mâncarea și bucurați-vă de ceea ce mâncați.

Mâncați mai multe fructe în loc de suc Chiar dacă sucul de fructe se consideră a fi o porție de fructe, efectul sucului de fructe asupra corpului este diferit în comparație cu fructele întregi. Fructele întregi au fibre care pot ajuta la încetinirea digestiei și absorbției zahărului în sânge.

Potrivit Harvard Health, consumul de fructe întregi este asociat cu un risc mai mic de diabet de tip 2.

pierderea în greutate articole științifice

Cu toate acestea, consumul de suc de fructe a fost asociat cu un risc mai mare de diabet de tip 2. Beți mai multă apă pe parcursul zilei S-ar putea să aveți chef să mâncați ceva doar pentru că organismul dumneavoastră încearcă să obțină mai multe lichide.

Semnalul din organism pentru a obține mai multe lichide poate fi interpretat greșit în creier și confundat cu nevoia de mânca ceva. Consumul de apă suficientă pe parcursul zilei ar putea ajuta la scăderea dorinței de a mânca ceva.

Adevaruri despre pierderea in greutate

În plus, a obține suficientă apă pe parcursul zilei este important din multe alte motive de sănătate. Dacă doriți o gustare, beți un pahar cu apă și așteptați. Dacă încă vă este foame, serviți o gustare sănătoasă.

Consumul unui pahar cu apă înainte de masă vă poate ajuta să mâncați mai puțin în timpul mesei. Jumătate din farfurie trebuie să fie pierderea în greutate articole științifice cu fructe și legume Așa cum am menționat la numărul 7, obținerea de mai multe fibre în dietă poate ajuta la pierderea în greutate.

Cum puteți crește cu ușurință aportul de fibre?

pierderea în greutate articole științifice

Asigurați-vă că jumătate din farfurie este plină cu fructe și legume la orice masă din zi. Acest lucru nu numai că va crește aportul de fibre, dar vă va umple fără prea multe calorii. Consumul unei diete cu volum ridicat, dar cu un conținut scăzut de calorii, cum ar fi principiul dietei volumetrice, poate fi o abordare satisfăcătoare și nutritivă a pierderii în greutate.

Pierdere în greutate

Mâncați o bucată de fruct înainte de masă La fel cum este recomandat să beți un pahar cu apă înainte de masă, cercetările sugerează faptul că consumul unei bucăți de fruct înainte de masă vă poate ajuta să mâncați mai puțin, la fel cum poate ajuta cu pierderea în greutate.

Un studiu din a împărțit participanții supraponderali în una din cele trei categorii de aport alimentar înainte de masă de trei ori pe zi: un măr, o pară sau o prăjitură cu fulgi de ovăz. După 12 săptămâni, ambele grupuri cu fructe au slăbit, în timp ce grupul care servea înainte de masă o prăjitură nu a prezentat nici un fel de pierdere în greutate.

Mai multe despre acest subiect