Pierderea în greutate cu greutăți de gleznă, Cele mai bune 15 greutăți pentru gleznă

pierderea în greutate cu greutăți de gleznă
Știind de unde să începeți poate fi confuz, deoarece există multe produse și programe din care să alegeți. În timp ce exercițiile aerobice sunt cel mai bun mod de a arde calorii pentru a pierde acele kilograme în plus, utilizarea greutăților poate ajuta, de asemenea. Cu toate acestea, există câteva măsuri de precauție de luat în ceea ce privește greutatea gleznei și pierderea în greutate.

Veți găsi tot felul de dispozitive în care puteți să vă așezați, să stați, să trageți și să împingeți pentru a vă forma și pentru a vă forma corpul. Cu toate acestea, o pereche simplă de greutăți a gleznei este suficientă pentru a obține toate beneficiile pe care le căutați.

Odată ce știți cum să le utilizați, puteți să vă încorporați greutățile în toate tipurile de exerciții ale rutinei.

Care sunt liniile directoare pentru antrenamentul în condiții de siguranță în greutate? Utilizați un spotter pentru greutăți libere grele … întindeți întotdeauna înainte și după orice antrenament … Ascultați-vă corpul; nu toată durerea este bună … Cunoaște-ți limitările înainte de a încerca să le împingi … Inspecta-ți mașinile pentru a te asigura că toate bolțurile și altele asemenea sunt bine strânse … Nu mânca oamenii care sunt mai mari decât tine … Stai hidratat și bine hrănit … Utilizați numai echipament uscat și curat aduceți un prosop. Ce greutăți pe gleznă de dimensiuni ar trebui să obțineți pentru condiționarea majoretelor? Am cei 2 kilograme.

Tonificarea pierderea în greutate cu greutăți de gleznă modelarea picioarelor Prin ele însele, ascensoarele pentru picioare vă pot îmbunătăți flexibilitatea și mișcarea. Cu toate acestea, pentru o tonizare mai bună, trebuie să adăugați o anumită rezistență.

pierdere de grăsime ghrp 6

Acest lucru nu înseamnă că trebuie să transportați lucruri grele sau să vă dezvoltați mușchii într-un mod exagerat. Tot ce trebuie să faceți este să adăugați o greutate exercițiului pentru a vă antrena mușchii.

Cum să piardă în greutate folosind glezna greutăți

Colegiul American de Medicină Sportivă observă că mulți oameni, în special femeile, se concentrează pe efectuarea multor repetări și evitând adăugarea de greutate în plus. Cu toate acestea, pentru a deveni mai puternici, trebuie să-i exersați mușchii până se uzează.

luptând să piardă în greutate după un avort spontan

Dacă faceți acest lucru în mod corespunzător, adăugarea unor greutăți la picior și exercițiul glute vă va forma mușchii așa cum doriți, fără a vă provoca să arătați ca un culturist. Un avantaj suplimentar: mușchii ard mai multe calorii decât grăsimile, chiar și atunci când vă odihniți.

Greutățile gleznei pentru întărirea feselor

Un mușchi mai dezvoltat în picioare vă va îmbunătăți metabolismul și vă va ajuta să vă îndepliniți obiectivul de a pierde în greutate. Greutățile gleznelor sunt versatile Pentru a vă valorifica exercițiile, rutina dvs.

  • Pierderea în greutate în newport kentucky
  • Blocurile fierbinți ajută la pierderea în greutate
  • Sri lankan slimming ceai
  • 2 săptămâni 20 pierdere în greutate
  • Îngrijirea corpului centrul de slăbire noida
  • Cum să pierdeți drastic în greutate rapid

Efectuarea aceluiași exercițiu tot timpul va determina corpul dumneavoastră să se obișnuiască cu mișcarea și beneficiile nu vor fi aceleași. Dacă de obicei folosiți dispozitive sau benzi pentru a vă exercita picioarele, încercați să folosiți anumite greutăți la glezne pentru a efectua aceleași exerciții în diferite poziții.

  • Cromul arzătorului de grăsime
  • Dieta 7 zile abdomen
  • Pierderea maximă în greutate în 25 de zile
  • Încurajarea cuvintelor pentru provocarea privind pierderea în greutate
  • Filmul înfricoșător pierde în greutate
  • Pierderea în greutate retreat sydney

Puteți face exerciții de picioare în timp ce stați, ședinți, situându-vă pe spate, pe abdomen sau pe mâini și genunchi.

Un avertisment: evitați mersul cu greutăți ale gleznei. Nu plătește beneficii și poate fi dăunătoare, potrivit Universității din Kentucky. Purtați greutăți glezna în timp ce mersul pe jos poate pune o presiune prea mare asupra lor, genunchi și pe baza coapselor, și se poate desprinde alinierea corpului, toate acestea pot provoca dureri si deteriorarea articulațiilor.

Adăugați rezistență la antrenament abdominal Dacă rutina abdominală a devenit prea ușor, adăugați o pereche de gantere la gleznelor, care sunt foarte favorabile în special pentru a exercita abdomenul inferior, care este o zonă foarte dificil de exercitat.

Este plimbarea cu glezna greutăți sau rău?

In loc de a face genuflexiuni, greutățile glezna pus și exerciții pe bicicletă, sta-up-uri cu picioare în poziție verticală și genunchi la exerciții piept. Când utilizați greutățile gleznei în acest fel, vă mențineți mușchii abdominali contractați și păstrați pelvisul pe o înclinație constantă în timpul fiecărui exercițiu.

suplimente pentru slabit myprotein

Executați întotdeauna exercițiile într-o manieră lentă și controlată și evitați echilibrarea în timp ce efectuați mișcarea. Încercarea de a deplasa prea repede în timp ce folosiți greutățile poate provoca răniri.

Greutatea gleznei și pierderea în greutate

Masele de respirație mai puternice Greutățile gleznei pot ajuta la atenuarea astmului sau a altor probleme respiratorii atunci când se odihnesc pe piept. Respiratia cu greutatile pe piept este echivalentul exercitiilor fizice de exercitare a muschilor respiratori si poate ajuta la imbunatatirea si eficientizarea muschilor respiratori. Puteți utiliza greutățile pentru a efectua orice exercițiu de respirație pe care medicul sau terapeutul îl recomandă.

Meditatie pentru pierderea in greutate

Înainte de a încerca acest lucru, trebuie să vă adresați medicului dvs. Tutorial Video: Florin Uceanu - Beneficiile antrenamentului cu greutati. Ca Acest Lucru?

arde sănătatea bărbaților fast fast

Mai multe despre acest subiect