Pierderea în greutate folosind hiit. Accelerați pierderea în greutate datorită HIIT

PIERDEREA DE GRĂSIME DE LA CARDIO LUNG VS. HIIT - EXERCIȚII PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE - 2021

Linia de jos Banda de alergat este o mașină de exerciții aerobice extrem de populară. Pe lângă faptul că este un aparat cardio versatil, o bandă de alergat vă poate ajuta să pierdeți în greutate dacă acesta este obiectivul dvs. Pe lângă faptul că vă ajută să pierdeți în greutate, lucrul la o bandă de alergat are și alte beneficii.

De exemplu: Puteți folosi banda de alergat pe tot parcursul anului. Este posibil să vă urmăriți emisiunea TV preferată în timp ce vă exercitați. Banda de alergat are balustrade, ceea ce este ideal dacă vă recuperați după o accidentare.

  • Faceți ambele pentru beneficii maxime Atunci când decideți ce formă de cardio este ideală pentru pierderea în greutate, starea de echilibru sau HIIT, este o idee bună să începeți cu cercetarea.
  • Când e cel mai bine să te cântărești?
  • Cum să utilizați antrenamente de intensitate ridicată pentru pierderea în greutate by Malia Frey Share on Facebook Share on Twitter Un program HIIT arde grasimi mai repede pentru a vă ajuta să subțieți Exercițiile inteligente folosesc antrenamente de intensitate înaltă pentru pierderea în greutate.
  • Ce trebuie să ştii?
  • Pierderea în greutate din zona de scădere a zonei
  • Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate, Pierderea de grăsime 6 săptămâni

La fel ca în cazul oricărui antrenament cardio cu pompare a inimii, vă poate ajuta să reduceți riscul de boli de regenon pastile de slabit și alte boli cronice, să vă îmbunătățiți somnul, să vă stimulați starea de spirit și să îmbunătățiți funcția creierului. Bandele de alergat sunt disponibile în aproape fiecare sală de sport, făcându-l o opțiune accesibilă pentru toate nivelurile de fitness.

În plus, dacă preferați să vă antrenați acasă, benzile de alergat pot deveni cu ușurință și parte din sala de gimnastică de acasă. Să explorăm elementele de bază ale pierderii în greutate a benzii de alergat, împreună cu posibile planuri de antrenament și sfaturi. Antrenament la intervale de intensitate mare HIIT Antrenamentul la intervale de intensitate mare HIIT presupune alternarea seturilor de exerciții de intensitate mare și odihnă.

Potrivit unui studiu dinantrenamentele HIIT pot fi o modalitate eficientă de a reduce grăsimile corporale și de a arde calorii într-un timp mai scurt. Ideea este să lucrați din greu pentru perioade scurte și să vă odihniți între exploziile de intensitate ridicată ale exercițiului. Acest lucru pierderea în greutate folosind hiit o mulțime de calorii, ceea ce contribuie la pierderea în greutate.

În plus, după o rutină HIIT, corpul tău încearcă să revină la o stare normală de odihnă. Face acest lucru prin metabolizarea grăsimii corporale pentru energie.

Exercitarea și pierderea în greutate pentru femei

Mergeți la 2 mph timp de 5 minute pentru a vă încălzi. Mergeți cu viteza de la 3 la 4 mph timp de 60 de secunde. Repetați de 5 până la 10 ori.

pierderea în greutate folosind hiit

Mergeți la 2 mph timp de 5 minute pentru a vă răcori. Pentru un antrenament mai avansat, alternați între jogging și sprinting. De asemenea, puteți adăuga mai multe minute la fiecare set de intensitate ridicată.

8 Reguli ale antrenamentului pentru pierderea in greutate (Fat Loss Training)

În mod ideal, intervalele dvs. Găsiți-vă zona de ardere a grăsimilor În timpul unui antrenament cu bandă de alergat, exercițiile fizice la ritmul cardiac de ardere a grăsimilor vă pot ajuta să promovați pierderea în greutate.

Această zonă este locul în care arzi cele mai multe calorii pe minut. Pentru a vă găsi zona de ardere a grăsimilor, va trebui mai întâi să calculați ritmul cardiac maxim. Acesta este numărul maxim de ori în care inima ta poate bate în timpul unui minut de exercițiu.

Accelerați pierderea în greutate datorită HIIT

Ritmul cardiac maxim este de minus vârsta ta. Cu acest număr, veți pierderea în greutate folosind hiit cât de mult ar trebui să lucrați pentru a sprijini pierderea în greutate. Iată o modalitate de a face acest lucru: Purtați un monitor de ritm cardiac pe încheietura mâinii sau pe piept.

Puneți banda de alergat pe plat. Treceți la 4 mph timp de 1 minut. Rulați la mph sau până când intrați în zona de ardere a grăsimilor. Rulați timp de 15 până la 30 de minute la această frecvență cardiacă.

Depinde de diferiți factori, cum ar fi sexul, vârsta, nivelul de fitness și condițiile medicale.

pierderea în greutate folosind hiit

S-ar putea să intrați și în zona de ardere a grăsimilor la o viteză mai mică a benzii de rulare. Un antrenor personal vă poate ajuta să determinați viteza ideală și ritmul cardiac pentru o pierdere optimă în greutate. Ieși dintr-o rutină O altă strategie pentru pierderea în greutate a benzii de alergat este să vă schimbați rutina.

Făcând de fiecare dată un antrenament diferit, puteți: Reduceți riscul de rănire.

Pierdere în greutate de 30 de kilograme în 2 săptămâni

Repetarea aceluiași antrenament este stresant pentru articulații. Crește riscul de rănire excesivă, ceea ce vă poate împiedica. Evitați un platou de antrenament. Cu cât faci mai mult un anumit antrenament, cu atât vei vedea mai puține rezultate.

pierderea în greutate folosind hiit

Corpul tău trebuie să fie provocat să progreseze. Preveniți plictiseala. Este mai probabil să vă țineți de rutină dacă vă amestecați în mod regulat antrenamentul.

pierderea în greutate folosind hiit

Iată un exemplu de plan de antrenament, în care diferite antrenamente cu bandă de alergat sunt încorporate într-o rutină de exerciții echilibrate: Duminică: odihnă, plimbare pe îndelete sau yoga blândă Luni: rutina de rulare HIIT timp de 20 până la 30 de minute Marţi: alergare ușoară și antrenament de forță Miercuri: odihnă, plimbare pe îndelete sau yoga blândă Joi: alergare ușoară și antrenament de forță Vineri: rutina de rulare HIIT timp de 20 până la 30 de minute sâmbătă: antrenament de clasă barre sau greutate corporală 4.

Adăugați dealuri Pentru a face o rutină de alergat mai provocatoare, adăugați dealuri. Mersul rapid sau alergarea pe o pantă arde mai multe calorii, deoarece corpul tău trebuie să lucreze mai mult.

4 moduri de a pierde în greutate cu un antrenament de bandă de alergat

De asemenea, activează mai mulți mușchi, ceea ce contribuie la construirea unei mase musculare mai slabe. Acest lucru vă ajută să pierdeți în greutate, deoarece mușchii ard mai multe calorii decât grăsimile.

pierderea în greutate folosind hiit

Dacă doriți să faceți exerciții pe o înclinație, încercați această secvență de bandă de alergat: Puneți banda de alergat pe plat. Setați înclinația la 1 la sută. Treceți la o viteză de mph timp de 1 minut. În general, viteza medie de jogging este de 4 până la 6 mph.

PIERDEREA DE GRĂSIME DE LA CARDIO LUNG VS. HIIT - EXERCIȚII PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE - 2021

Puteți crește viteza sau puteți adăuga mai multe minute pentru a face acest antrenament mai greu. Beneficii dincolo de pierderea în greutate În plus față de pierderea în greutate, activitatea cardio, cum ar fi un antrenament cu bandă de alergat, oferă multe beneficii.

  • Exercitarea și pierderea în greutate pentru femei by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Dacă sunteți o femeie care încearcă să piardă în greutate și să se însoțească, trebuie să știți ceva: adesea durează mai mult ca femeile să piardă în greutate decât bărbații.
  • Cum sa slabesti sanatos, usor si fara dieta in - Veranda Mall Pierdere în greutate de 30 de kilograme în 2 săptămâni O pierdere în greutate sănătoasă este considerată de 1 până la 2 kilograme pe săptămână, astfel încât a pierde 5 kilograme în două săptămâni sau 2,5 kilograme pe săptămână este ceva mai ambițios.
  • Dacă ți s-ar oferi o metodă fără efect de yo-yo accelerați pierderea în greutate, Sunt sigur că ai fi gata să mergi pentru asta, corect?
  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid Pierderea de grăsime 6 săptămâni.
  • Vreau să pierd greutatea mai repede
  • PIERDEREA DE GRĂSIME DE LA CARDIO LUNG VS. HIIT - EXERCIȚII PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE -

Poate ajuta: îmbunătăți rezistența crește nivelul de colesterol HDL bun îmbunătăți memoria și cunoașterea promovează o piele mai sănătoasă întărește mușchii.

Mai multe despre acest subiect