Pierderea în greutate folosind tdee, Pierderea ușoară în greutate fără dietă. Cum să slăbești într-o săptămână fără să faci dietă acasă

De Ce Nu Slabesc? - Alex Gritts

Calculați caloriile de pierdere în greutate Taie-ți caloriile Alegeți un program de slăbire Luați în considerare metabolismul dvs.

BMR indică energia necesară organismului pentru a efectua metabolismul sau funcțiile de bază care susțin viața, inclusiv circulația, respirația, prelucrarea nutrienților, producția celulară, sinteza proteinelor, transportul ionic etc. Un număr de factori cum ar fi sexul, vârsta, și factorii genetici sunt implicați în determinarea BMR a unui individ. Singurul factor care poate fi schimbat aici este compoziția corpului pentru a stimula metabolismul.

Includeți activitatea fizică Cum funcționează cu adevărat pierderea în greutate - și cum să începeți De S. Lucrează în îngrijirea diabetului și este consultant medical pentru Livestrong. Mariam, MD SF. Mariam este un medic-antreprenor, scriitor și pasionat de sănătate care trăiește în Brooklyn, NY. A obținut diploma de medicină de la Școala de Medicină a Universității Duke și călătorește frecvent în Africa de Est, ca parte a proiectelor de asistență medicală și tehnologică.

Vizualizați munca Se pare că există întotdeauna o dietă fierbinte, nouă, care pretinde pierderea rapidă în greutate. În loc să adoptați cu ridicata orice dietă sau program, totuși, înțelegerea procesului real de slăbire vă va ajuta să proiectați un regim care funcționează cel mai bine pentru dvs.

Cum funcționează cu adevărat pierderea în greutate - și cum să începeți

Calculați caloriile de pierdere în greutate Nimănui nu-i place să numere caloriile, dar realitatea este că pierderea în greutate necesită conștientizarea echilibrului energiei care intră și iese din corp, care se măsoară în calorii. Pe scurt: trebuie să arzi mai multă energie decât consumi pentru a crea deficitul de energie necesar pentru pierderea în greutate. Mărimea acestui deficit depinde de cât de repede doriți să pierdeți în greutate, care, conform Centrelor pentru Controlul și Prevenirea Bolilor CDCar trebui să fie un proces treptat pentru a fi atât sigur cât și durabil pe termen lung.

Pierderea în greutate folosind tdee recomandă obiectivul de a pierde 1 până la 2 kilograme pe săptămână, lucru pe care majoritatea oamenilor îl pot realiza prin reducerea a aproximativ până la 1.

Scădeți acest deficit caloric din cheltuielile totale de energie zilnice TDEEcare, potrivit unui studiu publicat în februarie în Jurnalul Societății Internaționale de Nutriție Sportivă JISSNeste suma caloriilor utilizate de corpul dumneavoastră pentru funcțiile normale ale corpului, plus cheltuieli suplimentare de energie.

Sfaturi pentru pierderea în greutate într-o săptămână. Greutatea corporala si numarul de calorii

Puteți estima TDEE adăugând caloriile pe care corpul dvs. Cu toate acestea, poate fi mai convenabil să utilizați calculatorul de scădere în greutate furnizat de Institutul Național pentru Diabet și Boli Digestive și Rinichi.

pierderea în greutate folosind tdee fatburning wien

Dacă doriți să vă dați seama de RMR pe cont propriu, puteți utiliza formule precum ecuația Mifflin-St Jeor, de mai jos. Rețineți că ar trebui să vă măsurați greutatea în kilograme, înălțimea în centimetri și vârsta în ani, conform ACE.

De exemplu, dacă intenționați să pierdeți 2 kilograme pe săptămână și TDEE este de 2.

How To Calculate Maintenance Calories - TDEE Explained

Pierderea în greutate folosind tdee mai mult: Cum se calculează caloriile în alimentele de casă Taie-ți caloriile Apoi, începeți să reduceți caloriile în dieta dvs. Știați că păstrarea unui jurnal alimentar este una dintre cele mai eficiente modalități de gestionare a greutății?

Descărcați aplicația MyPlate pentru a urmări cu ușurință caloriile, a vă concentra și a vă atinge obiectivele! Cântărirea alimentelor cu o cantitate alimentară vă poate ajuta să vă asigurați că vă atingeți obiectivele zilnice calorice și nutriționale.

pierderea în greutate folosind tdee mega t burtă de grăsime

Înșelarea la diete este obișnuită, iar cântărirea dimensiunilor porțiunilor prestabilite este o modalitate de a limita această problemă. Alegeți un program de slăbire Odată ce v-ați stabilit obiectivele calorice zilnice și ați început să vă urmăriți caloriile, începeți să vă gândiți la un plan de dietă care să ia în considerare mai mult decât doar calorii.

Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați și cu conținut scăzut de grăsimi sunt printre cele mai populare și cele mai studiate.

  1. Pierdere în greutate kcal kg - Opțiuni cont
  2. Pierderea în greutate smart
  3. CUNOAȘTEREA TDEE ESTE IMPORTANTĂ PENTRU DIETĂ, IATĂ EXPLICAȚIA - BUNASTARE
  4. Pentru o dietă de succes, trebuie să știți și despre cheltuielile energetice zilnice totale sau despre ceea ce este adesea menționat prin acronim, TDEE.

Conform unei meta-analize publicate în Jurnalul Asociației Medicale Americane în septembrieatât dietele comerciale cu conținut scăzut de carbohidrați, cât și cele cu conținut scăzut de grăsimi sunt eficiente pentru pierderea în greutate.

Marea mâncare de luat masa?

Pierdere în greutate kcal kg, Calculați pierderea în greutate!

Persoanele care doresc să slăbească ar trebui să adopte dieta pe care o pot respecta cel mai bine. Avertizare Consultați-vă medicul înainte de a efectua modificări majore ale dietei sau regimului de exerciții fizice sau de a începe orice plan de slăbire, pentru a vă asigura că planul este sigur pe baza istoricului dumneavoastră de sănătate și a oricăror afecțiuni sau medicamente actuale. Citeste mai mult: Cum să găsiți cea mai bună dietă de slăbit pentru dvs.

Luați în considerare metabolismul dvs.

Cunoașterea TDEE esențial pentru pierderea în greutate

În plus față de aportul caloric, atât masa musculară, cât și metabolismul joacă un rol în determinarea ratei de slăbire. Potrivit Clinicii Mayo, metabolismul dvs.

  • Deschideți meniul Cum să numărați calorii pentru a pierde tabelul de greutate.
  • BMR indică energia necesară organismului pentru îndeplinirea metabolismului sau a funcțiilor de bază, de menținere a vieții, inclusiv circulația, respirația, procesarea nutrienților, producția de celule, sinteza proteinelor, transportul de ioni etc.
  • Cea mai bună pierdere în greutate spray 2021
  • Pierdere în greutate kcal kg, Calculați pierderea în greutate!
  • Pierde în greutate 70 lbs
  • Cuprins Introducere Există o iluzie de complexitate a pierderii în greutate perpetuată în mare parte de persoanele care își doresc baniidar este de fapt foarte simplă.
  • Dureri articulare după pierderea în greutate

Oamenii mai mari sau mai musculoși ard mai multe calorii în repaus. Bărbații ard mai multe calorii decât femeile, deoarece au tendința de a avea mai mult mușchi și mai puțină pierderea în greutate folosind tdee corporală. Persoanele în vârstă ard mai puține calorii, deoarece pierd progresiv masa musculară odată cu înaintarea în vârstă.

Pierderea în greutate 101

Cu toate acestea, povestea despre metabolism este mult mai complicată. Rata metabolică a unei persoane este, de asemenea, parțial determinată de structura genetică, controalele hormonale, compoziția dietei și factorii de mediu care afectează stilul de viață, somnul, activitatea fizică și stresul.

pierderea în greutate folosind tdee cum să pierdeți în greutate câștigată din antipsihotice

Conform studiului de revizuire JISSN, rata metabolică încetinește în mod adaptiv ca răspuns la pierderea în greutate. Această adaptare face dificilă pierderea în greutate pe termen lung, necesitând pierderea în greutate în mod incremental și evitarea deficitelor energetice extreme mai mari de 1.

Citeste mai mult: 10 sfaturi pentru a depăși un platou de slăbit Includeți activitatea fizică În timp ce o dietă sănătoasă dieta 8 ore un deficit de calorii sunt cheia pierderii în greutate, exercițiile fizice sunt, de asemenea, o componentă crucială.

Diferența dintre BMR și TDEE

Exercițiul aerob este cel mai eficient mod de a arde calorii. Aceasta include activități precum alergarea, ciclismul și înotul. Potrivit Clinicii Mayo, ar trebui să includeți cel puțin 30 de minute de activitate fizică în rutina zilnică.

Cu toate acestea, poate fi necesar să dedicați mai mult timp exercițiilor aerobice pentru a vă îndeplini obiectivul caloric zilnic.

IIFYM creează un calculator TDEE unic pentru pierderea în greutate pe site

Dacă nu aveți timp pentru o rutină de exerciții mai lungă, împărțiți antrenamentul în bucăți de 10 minute, răspândite pe parcursul zilei. Antrenamentul de forță, cum ar fi haltere, ar trebui să fie inclus cel puțin de două ori pe săptămână, potrivit Clinicii Mayo, deoarece masa musculară este esențială în creșterea ratei metabolice. Deoarece alergarea unui deficit caloric pentru pierderea în greutate nu numai că duce la pierderea de grăsime, dar poate duce și la pierderea mușchilor, exercițiile de antrenament moderat de forță în timpul regimurilor de slăbire pot ajuta la menținerea masei musculare și la prevenirea decelerării ratei metabolice a corpului.

Sunteți gata să slăbiți? Pregătește-te pentru succes cu mai multe de la Kickstart-ul nostru de pierdere în greutate de 30 de zile.

Mai multe despre acest subiect