Pierderea în greutate studii melbourne, Cât de important este micul dejun pentru a pierde în greutate?

Pierdere în Greutate - Afinitate Wellness Kinesiology Melbourne
Andone poate profita de aceasta ocazie pentru a-l convinge pe Marius Niculae sa se alature echipei campioane chiar din acest sezon. Un consum crescut de iaurt este asociat cu un risc mai mic de diabet de tip 2, arata mai multe studi. Ele interfereaza cu viata noastra de zi cu zi si fara tratament adecvat pot cauza probleme. Vineri: Bursele asiatice se prabusesc din nou, in asteptarea reuniunii G7.

Proiecta Cât de important este micul dejun pentru a pierde în greutate? Aceata ete noțiunea pe care experții în ănătate ne-au împărtășit-o de ani de zile. Dar -ar putea ă nu fie total Conţinut: Alți factori de sănătate de luat în considerare Singura modalitate de a slăbi este să începi ziua cu un mic dejun sănătos, nu?

pierderea în greutate studii melbourne stimulente pentru pierderea în greutate pentru cupluri

Aceasta pierderea în greutate studii melbourne noțiunea pe care experții în sănătate ne-au împărtășit-o de ani de zile. Dar s-ar putea să nu fie total corect.

Potrivit mai multor studii, omiterea micului dejun ar putea să nu fie atât de rea pentru dieta ta până la urmă. Deși studii anterioare au descoperit corelații între micul dejun și succesul pierderii în greutate, puține studii au pus cu adevărat această teorie la încercare în studiile clinice randomizate.

Studiile anterioare au cerut pur și simplu pacienților să raporteze obiceiurile lor alimentare și apoi au comparat aceste informații cu dosarele lor de sănătate.

pierderea în greutate studii melbourne ceai verde slabit

O echipă de cercetători de la Universitatea Monash din Melbourne, Australia a analizat 13 studii separate care au implicat fiecare participanți fie sărind, fie mâncând micul dejun. Perioada de timp pentru fiecare studiu a variat de la 24 de ore la 16 săptămâni. După revizuire, echipa a stabilit că persoanele care au luat micul dejun au consumat în medie de calorii în plus pe zi și au câștigat în medie o lire sterline la sfârșitul studiilor.

pierderea în greutate studii melbourne jill kimmel pierdere în greutate

Prin urmare, rezultatele nu sunt suficient de drastice pentru a încuraja oamenii într-un fel sau altul să mănânce sau să sară peste micul dejun. Însă un studiu explică în plus de ce consumul micului dejun este important din alte motive.

pierderea în greutate studii melbourne pierderea în greutate nou născută nou născută

Alți factori de sănătate de luat pierderea în greutate studii melbourne considerare În studiul de 16 săptămâni care a făcut parte din revizuirede participanți supraponderali și obezi au urmat diete care includeau fie mâncarea, fie sărirea micului dejun.

La sfârșitul celor 16 săptămâni, cercetătorii au comparat datele de sănătate din cele două grupuri și au constatat că persoanele care au luat micul dejun nu au pierdut mai mult în greutate decât persoanele care au sărit peste micul dejun.

In schimb, am folosit un studiu controlat, randomizat, amplu pentru a examina daca recomandarile de mic dejun au sau nu un efect cauzator asupra pierderii in greutate, cu schimbarea in greutate ca rezultatul nostru principal.

pierderea în greutate studii melbourne condiții legate de pierderea în greutate

Autorii au observat totuși că, în timp ce sărind peste micul dejun nu poate afecta pierderea în greutate, acesta poate afecta alte aspecte ale sănătății cuiva care ar trebui luate în considerare. Postul prelungit care apare atunci când dietele trec peste micul dejun duce la creșteri ale tensiunii arteriale diastolice și sistolice, concentrații sanguine de insulină, trigliceride, acizi grași liberi și colesterol LDL și la scăderi ale concentrațiilor sanguine de HDL-colesterol.

Așadar, în timp ce treceți micul dejun poate să nu vă împiedice succesul în scăderea în greutate, este posibil să nu fie totuși minunat pentru sănătatea dumneavoastră generală.

pierderea în greutate studii melbourne luxxe slimming

Dar dacă sunteți unul dintre acei oameni care pur și simplu nu se pot gândi la sufocarea mâncării la prima oră dimineața, este, de asemenea, o veste bună să știți că sărind peste micul dejun nu vă va afecta capacitatea de a respecta o dietă sănătoasă.

Ar Trebui Să Vedeți

Mai multe despre acest subiect