Poate bulionul osului te face să pierzi în greutate

10 beneficii pentru sănătate ale bulionului de oase pentru pierderea în greutate și multe altele

Este supa de pui de fapt sănătoasă? Consumul de bulion din pui, gâscă, miel, vacă și alte animale a devenit foarte popular în ultimii ani, deoarece bulionul poate ajuta la accelerarea vindecării, creșterea nivelului de energie, oprirea inflamației și susținerea sistemului imunitar.

t6 arzătoare de grăsime pierderea în greutate după îndepărtarea tumorii ovariene

Bulionul osos a fost, de asemenea, încorporat ca aliment sănătos în multe diete, cum ar fi dieta paleo și dieta de 21 de zile a bulionului osos al Dr. Kellyann, cu ideea că poate ajuta la scăderea în greutate. În timp ce bulionul de pui și alte bulionuri de oase pot face cu siguranță parte dintr-o dietă sănătoasă, nu ar trebui să folosiți bulion de pui ca înlocuitor de masă.

merk fat burner yang bagus pierderea în greutate alpină

Nu există suficiente calorii sau alți nutrienți în acest produs. Bacsis Bulionul de pui are de obicei între cinci și 20 de calorii pe porție de mililitri.

Pierdere în greutate

Dacă asta este tot ceea ce consumi, cu siguranță vei pierde în greutate, dar pierderea în greutate poate să nu fie sănătoasă. Bulion de pui și pierderea în greutate Orice dietă sănătoasă de bulion de pui nu va implica doar bulion de pui. Desigur, acest lucru depinde în cele din urmă dacă îți faci sau nu propriul bulion de pui.

Cu toate acestea, majoritatea oamenilor au nevoie de aproximativ 2. De asemenea, este puțin probabil să vă puteți consuma toate caloriile zilnice sau nutrienții zilnici recomandați doar din bulion de pui.

CELE MAI BUNE 20 DE MODURI DE A PIERDE GREUTATEA DUPĂ 50 DE ANI - FITNESS -

O dietă sănătoasă cu bulion de pui va include consumul de bulion de pui sau alte bulioane de animale în mod regulat. De obicei, veți integra bulionul în alimente precum smoothie-uri și supe sau îl veți bea singur. Desigur, dieta medie a bulionului de pui nu va permite să mâncați orice. Majoritatea planurilor de masă seamănă cu dietele paleo sau ketogene. Unele diete de bulion de oase, cum ar fi dieta de 21 de zile a bulionului osos al Dr. Kellyann, folosesc bulion de pui și alte bulioane de animale ca modalitate de a susține postul intermitent.

Dacă doriți să încorporați bulion de pui în dieta dvs. Folosiți bulion de pui pentru a face sosuri mai bogate, tocănițe și o varietate de alte alimente.

Puteți chiar să schimbați apa clocotită pentru a fierbe bulion de pui și să o folosiți pentru a găti alimente pe bază de cereale, cum ar fi cuscus, orez, paste sau quinoa.

  • Chiarul de pierdere în greutate memphis recenzii
  • Piuliță de slăbire pretoria
  • Clipuri pentru urechi pierdere în greutate
  • Din Comunitate Bună ziua, d-na doctor.
  • Eco slim ou le touver

Nutriție despre bulionul de pui Indiferent dacă bulionul de pui are sau nu valoare nutritivă, se reduce la produsul pe care l-ați ales. Dacă îți faci propriul bulion de pui, lucrurile pot fi puțin mai complicate. Mulți oameni care beau bulionuri cred că produsul lor ar trebui să fie asemănător consum: stoc clar, clarificat.

Pierderea în greutate pierdere osoasă Cum să slăbești când sunt foarte obezi

Cu toate acestea, bulionele de oase de casă sunt mai asemănătoare cu stocul de pui standard: sunt de obicei mai tulburi, mai intense și au mai mult colagen și gelatină de la gătirea lentă a măduvei osoase pe o perioadă mai lungă.

Bulionele de pui cumpărate comercial vor fi deseori undeva între consumé și un stoc de pui. Dacă căutați în mod special bulion de oase, căutați un produs care să se solidifice atunci când devine rece. În majoritatea bulionelor de pui cumpărate comercial, veți găsi probabil ingrediente precum stoc de pui organic, stoc de legume organice, pulberi de legume, condimente, sare și chiar zahăr. Spre deosebire de bulionul de pui produs de Imagina, acest produs nu are grăsimi sau carbohidrați.

Dacă îți faci propriul bulion de pui de casă, s-ar putea să ajungi cu ceva poate bulionul osului te face să pierzi în greutate seamănă nutrițional cu aceste produse. Cu toate acestea, sunt șanse să sfârșiți cu ceva complet diferit, cu excepția cazului în care v-ați făcut bulion de pui cu cuburi de bulion. Potrivit unui studiu din iulie din revista Food and Nutrition Research, bulionele osoase au fost considerate sănătoase de mai multe decenii.

Osteoporoza

Abia în ultimii ani s-au dovedit beneficiile asupra sănătății. Bulionul de pui vă poate ajuta să vă sprijiniți sistemul imunitar, contribuind la reducerea inflamației sau la creșterea producției de mucus atunci când aveți o infecție respiratorie.

Bulionurile osoase sunt din ce în ce mai recomandate persoanelor care încearcă să îmbunătățească starea de sănătate a axului intestin-creier sau celor cu sindrom intestinal și psihologic GAPS.

Problema principală cu bulionul de pui este că nu toate bulionele de pui sunt create egale. Luați în considerare cantitatea de sodiu pe care o conțin unele bulioane de pui.

Dacă beți mai multe porții de bulion de pui pe zi, ați satisface cu ușurință valoarea zilnică pentru sodiu după ce ați consumat puțin mai mult de 3 căni mililitri de Imaginați-vă un bulion de pui organic liber. American Heart Association recomandă să nu consumați mai mult de 2.

Scorul de dietă al sănătății: 3 din 5

Ar trebui să restricționați aportul de sodiu, deoarece vă poate afecta sănătatea cardiovasculară prin impactul asupra tensiunii arteriale.

Desigur, nu toate bulionele de pui sunt bogate în sodiu, așa că, dacă achiziționați un bulion de pui pre-pregătit, asigurați-vă că verificați conținutul nutrițional al acestuia.

Gătirea bulionului de pui acasă este o modalitate bună de a vă asigura că bulionul de oase nu are un conținut excesiv de sodiu. Este, de asemenea, o modalitate bună de a vă îmbogăți bulionul cu antioxidanți sănătoși, care au, de asemenea, o serie de beneficii pentru sănătate. Ca bulionul de oase, antioxidanți precum fenolici vă poate susține sistemul imunitar prin reducerea inflamației și a alergiilor. De asemenea, pot transmite o varietate de efecte cardioprotectoare.

pierdere în greutate dr topeka ks pierdere în greutate și wellness

Poate bulionul osului te face să pierzi în greutate termenul antioxidanți poate părea elegant, multe legume, ierburi și alte produse pe bază de plante conțin acești nutrienți. Puteți găsi antioxidanți într-o varietate de alimente, inclusiv: Ardei verde și roșu Verdele: spanac, salată verde, varză, endive, frunze de cartof dulce Ceapa, usturoiul, ghimbirul.

Mai multe despre acest subiect