Privind macrocomenzile de pierdere a grăsimilor

Urmăriți macrocomenzile - dar cum?

Periodizarea nutrițională pentru pierderea durabilă a grăsimilor Astăzi, vorbim despre unul dintre cele mai importante subiecte din cadrul coachingului nutrițional.

Are EGGS BAD For You? (Real Doctor Reveals The TRUTH)

Periodizarea nutrițională. Periodizarea nutrițională este un instrument pe care îl folosesc cu toți clienții mei online de nutriție pentru a-i ajuta să își atingă obiectivele privind pierderea de grăsime mușchi mai slabi, hormoni mai buni, un metabolism mai rapid, și cel mai important - faceți aceste rezultate durabil. Acesta este un subiect care mă pasionează pentru că am fost acolo.

Periodizarea nutrițională pentru pierderea durabilă a grăsimilor

Acum, pentru a fi clar, nu spun asta calorii in - calorii in afara alias echilibrul energetic nu contează - este cel mai important factor pentru pierderea de grăsime. Ceea ce spun: o abordare periodică a nutriției dvs.

Periodizarea nutrițională este esențială pentru a obține rezultate pe care le puteți susține și o mare parte din ceea ce fac clienții mei online diferit în cadrul nutriției lor.

procentajul de pierdere a grăsimilor pe săptămână pierde în greutate boxer

Dar să facem o copie de rezervă. Probabil că vă întrebați.

  • Pierderea de grăsime și macrocomenzile de câștig masei Grăsime câștig masei Add: atilubuq48 - Date: - Views: - Clicks: În mod firesc, astfel, persoana poate experimenta o mai mare câștig musculare, pierderea efectivă de grăsime, rezistență îmbunătățită, etc.
  • Cauze de pierdere în greutate neintenționată a vârstnicilor
  • Modesto ca pierdere în greutate dr
  • Pagina principala Urmăriți macrocomenzile - dar cum?

Fiecare bloc este axat pe crearea unei adaptări sau a unui rezultat diferit - dar toate blocurile se sincronizează pentru a vă împinge către un obiectiv specific la sfârșitul perioadei de timp de exemplu, ghemuit o anumită greutate, atingerea unui anumit procent de grăsime corporală. În condițiile de fitness, periodizarea este ceva pe care noi, ca antrenori, îl aplicăm pentru o mulțime de pot să pierd grăsimea în brațele mele. La instruire, aplic periodizarea programelor clientului.

Pe parcursul unui program de antrenament, ajustăm volumul, intensitatea, schimbăm mișcările, încorporăm diferite scheme de încărcare și preluăm.

Toate acestea vă permit să ajungeți efectiv la obiectivul dvs. Practic, periodizarea înseamnă să ai o strategie mai profundă decât. Puteți aplica cu adevărat periodizarea în orice domeniu al vieții voastre.

kate este că noi pierdem în greutate pierderea în greutate nrl

Cu toate acestea, cel mai important și cele mai neglijate zona pe care ar trebui să o aplicați periodizarea este cu siguranță nutriția dumneavoastră. Iată cum să aplicați conceptul de periodizare nutrițională pentru o estetică mai bună, o sănătate mai bună, hormoni mai buni, un metabolism mai rapid și rezultate mai durabile.

  1. Faceți cardio Pentru a fi rupt este nevoie de muncă și dedicație, o dietă atent planificată și multe ore în sala de gimnastică.
  2. Mens pierdere în greutate costum corporal
  3. 2 săptămâni lagăr de scădere în greutate
  4. Pierderea în greutate a planului
  5. Cele mai bune macrocomenzi pentru pierderea rapidă a grăsimilor
  6. Ma arzător de grăsime
  7. Pierderea de grăsimi pe tren e
  8. Ecoslim bolcom

Când un client nou începe antrenamentul nutrițional cu scopul de a pierde grăsimea, începe periodizarea nutrițională a acestuia inainte de ne concentrăm pe pierderea de grăsime, cu The Primer Phase un termen pe care l-am împrumutat de la Steve Hall. Acum, durata fazei de pregătire depinde de experiența clienților, stilul de viață, obiectivele exacte, și nutriția și istoricul antrenamentelor - deci acest lucru este foarte individualizat pentru client.

Flat Earth DocumentaryIunie Doar cât de important este să gestionați macro-grăsimile, carbohidrații și proteinele? Numărătoarea macrocomenzilor, macrocomenzile de urmărire, IIFYM - dacă se potrivește cu macrocomenzile. În ultimii ani, se pare că atenția noastră sa schimbat cel puțin oarecum de la calorii la macronutrienți, în special când vine vorba de scăderea în greutate.

Acestea fiind spuse, iată o prezentare generală largă a ce și De ce in spate Faza primară. În calitate de client nou, în general aveți nevoie de timp pentru a fi educat cu privire la alegerile alimentare adecvate pentru a vă alimenta corpul, cum să urmăriți cu precizie macro-urile, să gestionați factorii de stres, formarea și recuperarea vieții și cum să identificați și să schimbați comportamentele și obiceiurile care v-au reținut trecutul.

Acesta este fruct slab agățat că putem curăța imediat. Pentru un efort relativ mic, veți obține un loc mult mai bun mental și fizic. De asemenea, veți avea acum toată educația și o bună înțelegere a instrumentelor pe care le vom folosi în faza de pierdere a grăsimii.

Recuperarea multor hormoni privind macrocomenzile de pierdere a grăsimilor testosteronul, cortizolul și hormonul tiroidian, împreună cu metabolismul și recâștigarea masei slabe o mare parte a metabolismului poate dura de la 2 la 6 luni.

Realitatea este că, indiferent cât de disciplinat ai fi, la un moment dat în dieta ta te vei simți ca și cum ai fi "a eșuat" - fie că îți lipsești obiectivul caloric, fie că vezi progresul la un ritm mai lent decât ți-ai dori.

5 moduri de a stăpâni dieta Keto, potrivit experților

Faza inițială ne ajută să evităm acest lucru, educând clienții online cu privire la ideea de consistența asupra perfecțiunii, și învățându-vă să vă concentrați procesul, știind că acest lucru îi va conduce la rezultatele dorite.

Orice puteți face pentru a crea pierderea de grăsime este "în rezervorul de gaze metabolice". Când un client nou începe să își antreneze menținerea greutății pe calorii relativ ridicate și cardio scăzut, acesta are un rezervor de gaze metabolice foarte plin.

Cu toate acestea, dacă cineva începe să dieta nalep în căutarea pierderii de grăsime, dar deja mănâncă calorii extrem de scăzute și face tone de cardio, rezervorul este gol. Nu putem crea Marea pierderea de grăsime fără ca aceasta să fie foarte dăunătoare hormonilor, psihologiei, mușchilor slabi și sănătății clientului. Dacă acesta este cazul, tu nevoie cele mai bune opinii pentru pierderea în greutate petreceți ceva timp în faza de exemplu, concentrându-vă pe reumplerea rezervorului metabolic prin creșterea caloriilor și scăderea cardio inainte de începând o fază de pierdere a grăsimii.

Pierderea de grăsime și macrocomenzile de câștig masei

Dacă începeți o călătorie cu un rezervor de gaz gol, nu veți ajunge prea departe înainte ca lucrurile să se oprească. Este, de asemenea, o cantitate uriașă de stres, atât fizic, cât și psihologic - de aceea periodizarea este atât de importantă. Gândiți-vă la fazele de pierdere a grăsimii ca la instrumentul din cadrul antrenamentului nutrițional pe care îl folosim pentru a vă ajuta obține rezultatele dorite.

Gândiți-vă la exemple de faze, faze de întreținere, pauze de dietă și alimentări ca instrumentele pe care le folosim care vă ajută menţine rezultatele obținute împreună cu o sănătate mai optimă și cu hormoni și metabolism mai buni.

cel mai bun mod de a arde grăsimea brațului superior dr oz sfaturi de scădere în greutate 2021

Acum, lungimea și deci periodizare din fazele de pierdere a grăsimii depind de cantitatea de grăsime pe care doriți să o pierdeți. Pierderea mai lentă decât aceasta face adesea dificilă menținerea motivației clientului ridicată, deoarece schimbările săptămână în săptămână sunt abia vizibile. Acestea fiind spuse, mergând prea repede este, de asemenea, o idee proastă pentru majoritatea.

Iată cum să spuneți dacă ar trebui să vă urmăriți macrocomenzile

Acest lucru duce la performanțe mai bune de antrenament, recuperare, forță și mușchi. La rândul său, când vă atingeți obiectivele de pierdere a grăsimii, veți avea un corp care arată mai slab, se simte mai puternic și un metabolism mai rapid datorită creșterii mușchilor.

Dietele extreme pot modifica drastic mulți hormoni și starea generală de sănătate. Durata fazelor de pierdere a grăsimii: Cu recomandările de mai sus, putem concluziona. Aceasta este o abordare pe care o folosesc cu clienții mult mai des într-o fază de construcție decât într-o fază de pierdere a grăsimii. Periodizarea calorică în faza de pierdere a grăsimii ".

Periodizarea în cadrul periodizării?! Dar promit că acest lucru este important. Pentru a adăuga la toate adaptările fiziologice, regimul este foarte greu din punct de vedere psihologic.

Acum, deși periodizarea nutrițională în ansamblu este o parte foarte importantă a reglării acestor adaptări și a rămâne sănătos, periodizarea calorică în faza de pierdere a grăsimii este de asemenea importantă. Există câteva instrumente pe care le implementez în faza de pierdere a grăsimii unui client online pentru a le duce la sfârșitul fazei într-un loc mult mai bun din punct de vedere muscular, psihologic și hormonal - și anume refeeds și pauze de dieta.

Aceasta este o sursă importantă de combustibil pentru sesiunile de antrenament - deci o scădere poate afecta performanța antrenamentului, afectând la rândul său creșterea sau întreținerea musculară. Mai mulți hormoni care au un impact mare asupra metabolismului - în primul rând privind macrocomenzile de pierdere a grăsimilor și tiroida - sunt foarte receptivi la supraalimentarea cu carbohidrați.

Urmăriți macrocomenzile - dar cum?

Feeds-urile pot fi luate într-adevăr la discreția dvs. O reîncărcare de 1 zi este în mare parte doar un instrument de aderență - permite clienților nutriționali să lucreze în mai privind macrocomenzile de pierdere a grăsimilor alimente pe care și le doresc și poate crește performanța de antrenament. Pauzele de dietă au un efect mult mai mare asupra nivelului de hormoni și a metabolismului decât alimentările, datorită creșterii intervalului de timp majoritatea pauzelor de dietă ale clienților durează săptămâni.

emergen c pierdere în greutate tabăra de pierdere în greutate de 3 zile

Studiile au arătat rezultate mai pozitive pentru pierderea în greutate cu pauze de dietă intermitente, spre deosebire de dieta liniară. Pauzele de dietă sunt, de asemenea, o bună pauză fizică și mentală de stresul cronic al dietei.

Citiți Ce trebuie să faceți când pierderea grăsimii se oprește 6 strategii dovedite de nutriție pentru a afla mai multe metode de periodizare calorică pe care clienții nutriționali le folosesc în faza de pierdere a grăsimii pentru a optimiza antrenamentul, compoziția corpului și aderența.

Macrocomenzi optime pentru pierderea de grăsime cu mai puțină foame

Cel mai bun lucru de făcut este să încheiați faza de pierdere a grăsimii cât mai repede posibil, astfel încât să puteți readuce caloriile la întreținere. De vreme ce se reduce la calorii in-calorii, mai puțin timp într-un deficit creează o reducere mai lungă. În funcție de durata dietei, o pauză de dietă poate varia de la probabil nu este necesar la o idee foarte, foarte bună. Dacă intervalul dvs.

Cum să fii smuls în 90 de zile

Pe măsură ce vă apropiați de 6 luni de dietă, luarea unei pauze de dietă devine din ce în ce mai importantă pentru a vă permite să vedeți în continuare progresul și să evitați cât mai multă adaptare posibilă unele sunt inevitabile.

Pentru cei care se încadrează în intervalul de timp, în general, luarea unei pauze de dietă de săptămâni pentru fiecare săptămâni în faza de pierdere a grăsimii este o idee bună. Pauzele de dietă sunt categoric o idee bună aici. Ca mai sus, luarea unei pauze de săptămâni pentru fiecare săptămâni în faza de pierdere a grăsimilor este o idee bună. Pentru clienții care intră în această categorie, această cantitate de pierdere în greutate implică o schimbare dramatică a stilului de viață și a compoziției corpului.

Astfel, mai multe faze de întreținere mai multe despre aceasta mai jos sunt adesea încorporate în locul pauzelor dietetice.

Mai multe despre acest subiect