Probleme de sănătate care pot împiedica pierderea în greutate

probleme de sănătate care pot împiedica pierderea în greutate

probleme de sănătate care pot împiedica pierderea în greutate

Nerespectarea obiectivelor Dormind prea puțin - sau prea mult Uneori ne îngrășăm din motive surprinzătoare.

Unul din patru americani nu doarme suficient. Și poate că lipsa somnului contribuie la epidemia de obezitate. Zeci de studii au căutat o legătură între obezitatea copiilor și somn și majoritatea au găsit o asociere.

probleme de sănătate care pot împiedica pierderea în greutate

Nu se știe dacă a fi supraponderal face mai greu să dormi suficient sau să provoace obezitate. Alte studii au analizat adulții supraponderali. Aceste rezultate sugerează, de asemenea, o legătură între creșterea în greutate și obținerea mai mult de nouă ore sau mai puțin de cinci ore de somn.

Pierderea în greutate și nervozitatea: cum să faci față pierderii critice în greutate

S-ar putea reduce la hormoni. Hormonii legați de apetit și arderea caloriilor - leptină și grelină - sunt afectați de tiparele de somn. Din nou, oamenii care dorm mai puțin tind să se simtă epuizați, făcând antrenamentele mai puțin probabil.

  • Ce afectiuni ascunde pierderea involuntara in greutate
  • Adresa de e-mail a destinatarului X Pierderea involuntara in greutate nu este consecutiva unei diete de slabire si nici anorexiei, ci este consecinta anumitor boli la care ne vom referi in cele ce urmeaza.

Oricare ar fi cauza, este posibil să doriți să lucrați la igiena somnului dacă aveți probleme cu pierderea în greutate. Bazându-se prea mult pe apă Consumul de apă este bun pentru corpul tău. Dar a bea mai multă apă decât ai nevoie pentru a combate setea este adesea susținut ca un truc miraculos de slăbire - în special să bei opt pahare pe zi sau mai mult.

Cu toate acestea, există puține dovezi că acest lucru funcționează. Se pare că apa potabilă - indiferent dacă este rece ca gheața sau temperatura camerei - arde doar un număr mic de calorii. Așadar, să te bazezi pe acest sistem pentru a pierde kilograme nu te va duce prea departe. Pe de altă parte, oamenii mănâncă uneori când sunt de fapt sete. Deci, să-ți potolești setea înainte de a lua o mușcătură nu este o idee rea.

De asemenea, este mai bine să căutați un pahar cu apă decât o băutură sportivă, o sifon sau un latte cu caramel - orice băutură cu calorii vă va afecta dieta, dar cu apă nu este nevoie să vă faceți griji. Prea multe mese mici Poate că ați auzit că mâncând o mulțime de mese minuscule pe tot parcursul zilei vă face să vă simțiți plin fără calorii suplimentare. Dar nu există nici o dovadă științifică care să susțină probleme de sănătate care pot împiedica pierderea în greutate lucru.

Despre acest blog Problemele de sănătate care te împiedică să slăbești Există multe persoane care se plâng că se îngrașă deși nu mănâncă mare lucru sau că nu reușesc să slăbească indiferent ce ar face. Bineînțeles că, în foarte multe cazuri, acești oameni doar exagerează sau nu iau în calcul că nu întotdeauna este importantă doar cantitatea.

Nu numai că mesele mici și frecvente sunt impozitate pentru a le pregăti, dar pot de fapt să se întoarcă, determinându-vă să mâncați mai mult, deoarece poate fi greu să vă opriți după ce începeți să mâncați. Dacă doriți să vă alimentați corpul în acest fel, mergeți la el. Dar nu contează dacă dieta dvs. Cel mai important lucru este să mâncați o dietă echilibrată cu un număr adecvat de calorii.

  1. Problemele de sănătate care te împiedică să slăbești | pentru femei ocupate
  2. Marcajul se estompează după pierderea în greutate
  3. Cum să pierdeți în greutate rapid pentru balet

Bazându-se pe mesele restaurantului Dacă duceți o viață aglomerată sau pur și simplu nu sunteți un fan al gătitului acasă, vă puneți corpul la mila restaurantelor din care comandați. Există chiar dovezi că oamenii care mănâncă prânzul de la restaurante îi depășesc pe cei care pregătesc prânzul acasă în medie cu cinci kilograme. Luând loc - Toată ziua Sună ca tine? Te așezi în mașină la serviciu, apoi mergi la un birou unde stai cea mai mare parte a zilei.

Când ajungeți acasă, sunteți epuizat și doriți doar - puteți ghici? Stai jos, poate te uiți la televizor. Toate aceste ședințe înseamnă că corpul tău nu se mișcă la fel de mult ca ar trebui pentru cele mai bune rezultate de sănătate.

Studiile au arătat că persoanele care petrec mai mult timp așezate tind să cântărească mai mult.

Episodul 2: Cum ştiṭi dacă puteṭi rămâne însărcinate ?

Dar unele studii spun că a cântări mai mult îi determină pe oameni să stea mai des. Ceea ce o determină pe cealaltă este o afacere complicată, dar iată ceva bine cunoscut: atunci când stai, nu te plimbi, nu faci treburile casnice sau te ridici și te miști prea mult.

Tot acest timp care ar putea fi petrecut arzând încă câteva calorii prin activitate, iar fitness-ul este afectat prin luarea unui loc.

Pierderea în greutate și nervozitatea: cum să faci față pierderii critice în greutate Apatie Orice situație traumatică afectează funcționarea corpului.

Așadar, să sculezi mai mult timp în fiecare zi pentru a te mișca nu poate decât să ajute. Recompensarea exercițiului cu alimente Unii oameni își dau seama că, prin antrenament, pot justifica un ajutor suplimentar de paste la cină.

În cazul în prezinți o pierdere în greutate inexplicabilă, ritm cardiac accelerat și transpirații neobișnuite, sau alte simptome asociate, trebuie să-ți faci urgent programare la medicul de familie, mai ales dacă ai simptome severe. E important pentru stabilirea exactă a diagnosticului să descrii toate modificările survenite, pentru că multe simptome pot fi asociate și cu alte afecțiuni. Pentru că vizitele la medic sunt destul de scurte, ar fi bine să fii bine pregătit pentru întâlnirea cu medicul. Citește mai jos câteva informații care te pot ajuta în vizita la medic.

Totuși, este posibil să nu fie cazul. Avem tendința de a supraestima caloriile pe care le ardem atunci când ne antrenăm, iar tehnologia nu ne ajută. Asta se adaugă peste un an de exerciții! Ceasurile de fitness au prezentat probleme similare. Excesează alcoolul Băuturile alcoolice vă pot crește secțiunea medie mai mult decât vă dați seama. Pentru mulți americani, o băutură sau două pe zi este obișnuită.

  • Pierderea în greutate și nervozitatea: cum să faci față pierderii critice în greutate - Apatie
  • Acasă Sănătate Probleme medicale care te împiedică să slăbești?

Dar asta se poate adăuga cu adevărat. Cineva care bea două focuri de vodcă pe zi adaugă aproximativ 1. Iar vinul și berea adaugă și mai mult. Două pahare de vin pe săptămână adaugă aproape 1.

Pierderea în greutate: de ce nu pot pierde în greutate?

Deci, dacă sunteți gata să luați serios în considerare pierderea în greutate, vă recomandăm să puneți cana de bere pentru o vreme. Trecând la gustări când ești stresat Ai auzit de mâncare emoțională? Când ești stresat, mâncarea poate deveni o încercare de a umple un loc de muncă emoțional în viața ta. Asta înseamnă adesea gustarea fără minte a alimentelor bogate în calorii, care se împachetează pe kilograme.

Un studiu a făcut ca cercetătorii să examineze șuvițele de păr pentru a găsi hormonul stresului cortizol. Au descoperit o relație semnificativă între mărimea taliei și indicele mare de masă corporală IMC pentru participanții care au prezentat semne de stres pe termen lung.

Problemele de sănătate care te împiedică să slăbești

La toate acestea există o căptușeală argintie. Puteți ușura stresul fără a vă întinde garderoba. Exercițiile fizice pot fi o modalitate excelentă de a arde stresul, precum și de a pierde în greutate.

Și tehnicile de relaxare, cum ar fi meditația, yoga, respirația profundă și masajul pot aduce liniște în viața ta - nu sunt necesare calorii.

Nu planificați masa Mâncărurile pentru mâncare sunt tentante pentru orice adult ocupat, iar majoritatea dintre noi se încadrează în această categorie.

Când familia și serviciul vă ocupă tot timpul și atenția, consumul excesiv de alimente bogate în calorii este prea ușor. Ce este mai rău, mâncarea rapidă tinde să fie săracă în fibre, iar fibra este elementul nutritiv cheie care vă menține sătul mai mult timp, ceea ce înseamnă că veți dori să adăugați un burger de brânză sau un sifon la acea comandă doar pentru a vă simți mulțumiți.

Soluția este de a planifica în probleme de sănătate care pot împiedica pierderea în greutate. Începeți pregătind în prealabil mâncăruri de confort. Căutați opțiuni ușor de preparat, cu conținut ridicat de fibre, cum ar fi fasolea și salatele, care pot fi bătute imediat ce greva foamei. Pe măsură ce vă îmbunătățiți acest lucru, veți începe să vă vedeți talia scăzută, precum și costurile cu mâncarea.

Probleme cu tiroida Uneori creșterea în greutate este legată de o problemă de sănătate subiacentă cunoscută sub numele de hipotiroidism.

probleme de sănătate care pot împiedica pierderea în greutate

Hipotiroidismul apare atunci când glanda tiroidă produce prea puțin hormon tiroidian. Este mai frecvent la femei.

probleme de sănătate care pot împiedica pierderea în greutate

Simptomele hipotiroidismului pot fi subtile și pot include o frecvență cardiacă lentă, părul subțire, o față pufoasă, o voce răgușită, epuizare, depresie, dureri musculare și senzație de frig atunci când alții nu sunt. Vestea bună pentru cei care suferă de această afecțiune este că este tratabilă cu medicamente zilnice.

Deci, dacă aceste simptome vă par familiare și doriți să fiți verificat, discutați problema cu medicul dumneavoastră.

Un medic vă poate ajuta să verificați nivelul hormonilor tiroidieni și vă poate recomanda un tratament sau un specialist. Baby on the Way Femeile se îngrașă și trebuie să se îngrășeze atunci când sunt însărcinate. O femeie însărcinată sănătoasă se așteaptă să câștige aproximativ 25 până la 35 de kilograme. Dacă sunteți supraponderal sau obez, aceste numere ar trebui să fie mai mici. Dacă vă așteptați și găsiți că câștigați mai mult decât atât, există modalități de a vă menține corpul sub control.

Încercați să faceți o plimbare după mese. Există, de asemenea, o mulțime de exerciții sănătoase pentru mamele așteptate, deși există și unele care ar trebui evitate, așa că vorbiți despre asta cu medicul dumneavoastră înainte de a începe o nouă rutină. Medicamentele eliberate pe bază de rețetă pot cauza creșterea în greutate Uneori, medicamentele eliberate pe bază de prescripție medicală interferează cu unele aspecte ale sănătății dvs.

probleme de sănătate care pot împiedica pierderea în greutate

Steroizii pot sta în calea pierderii în greutate, deoarece vă pot împiedica metabolismul și vă pot face să vă simțiți mai înfometați. Antihistaminicele sunt un alt vinovat. Acestea determină creșterea poftei de mâncare. În timp ce unii antihistaminici pot fi mai responsabili pentru acest lucru decât alții, nu au existat studii probleme de sănătate care pot împiedica pierderea în greutate să arate comparații side-by-side între antihistaminice și foamete, așa că până când aceste studii nu vor fi efectuate, va trebui să aplicați încercări și erori dacă doriți pentru a evita foamea și a continua să vă mențineți febra fânului la distanță.

Menopauză și creștere în greutate Menopauza și schimbările hormonale pe care le aduce afectează corpurile femeilor în multe feluri. Și da, grăsimea corporală suplimentară este adesea una. Menopauza încetinește metabolismul, ceea ce înseamnă că femeile câștigă în plus încă 10 kilograme în medie în acest timp. De asemenea, îngrijorător, menopauza schimbă modul în care organismul își distribuie grăsimea.

Este mai probabil ca grăsimile să fie depozitate în jurul burticii în acest timp și acest lucru are consecințe asupra sănătății cardiovasculare și poate provoca probleme cu insulina. Menopauza înseamnă că ești sortit să te îngrași? Dieta și exercițiile fizice vă pot ajuta în continuare să slăbiți.

Un studiu a urmărit Cei de pe dietă au fost de trei ori mai susceptibili să piardă în greutate. Mai mult, au avut și bufeuri mai puțin frecvente. Alți cercetători au studiat mai mult de de femei în premenopauză și au redus aproximativ jumătate caloriile și le sporesc capacitatea fizică.

Aceste femei aveau talie mai mică în medie și erau mai susceptibile de a fi la sau sub greutatea lor inițială după cinci ani. Bazându-se pe ridicarea în greutate Nu este nimic în neregulă cu sculptarea corpului sau construirea mușchilor prin antrenament de rezistență.

Dar dacă strategia dvs. Există practic două tipuri de exerciții. Una dintre acestea este aerobă și include activități concepute pentru a-ți bate inima mai repede pe o perioadă mai lungă, cum ar fi mersul pe bicicletă, mersul pe jos, canotajul, joggingul și coarda de sărituri.

Aceste activități îți fac corpul să funcționeze mai bine în perioade probleme de sănătate care pot împiedica pierderea în greutate și includ ridicarea greutăților. Studiile tind să confirme că, pentru arderea grăsimilor, exercițiile aerobe sunt câștigătorul clar. Vă mențin ritmul cardiac ridicat pentru o durată mai lungă, ceea ce duce sticlă de pierdere în greutate mai multă energie arsă, ceea ce este egal cu pierderea în greutate.

Exercițiul anaerob ajută și el, dar nu la fel de mult. Deci, în timp ce ambele exerciții sunt bune pentru dvs. Și dacă faceți tot antrenamentul cu greutăți, pierdeți puterea de a arde grăsimile antrenamentelor cardiovasculare.

Bând calorii goale Nu beți caloriile! Este ușor să cădești obiceiul de a răsfoi sifon, suc, băutură energizantă, latte cu caramel sau băutură sportivă pe ici pe colo pe tot parcursul zilei.

Fiecare adaugă calorii, cu excepția cazului în care beți un soi fără calorii.

Pierdere în greutate

Și devine mai greu să arunci grăsime pe două fronturi. Prima problemă este foamea. Deși băuturile dulci cu zahăr adaugă calorii contului tău zilnic, ele nu pot să înmoaie foamea. Corpul tău abia le înregistrează ca alimente, așa că este ușor să bei mai multe fără să te simți plin.

Revista care te menține sănătos

Cealaltă problemă este că chiar și câteva băuturi îndulcite cu zahăr pe zi se adună rapid. Cercetările arată că 1 din 4 americani bea cel puțin de calorii în fiecare zi. Dacă adăugați asta în dieta dvs. Este echivalentul a peste 20 de kilograme de grăsime corporală.

Așadar, renunțarea la aceste băuturi din dietă vă poate ajuta să pierdeți în greutate pe parcursul unui an. Căderea falsului aliment sănătos Uneori, junk food se maschează ca ceva sănătos. Ce frustrant! Vă puteți salva frustrarea identificând acești falsificatori recenzii pentru pierderea în greutate dailyom alimente sănătoase. Sucuri și smoothie-uri: doar pentru că este făcut din fructe și legume nu îl face sănătos.

Aceste alimente aparent sănătoase iau unul dintre cele mai mari beneficii ale fructelor și legumelor - fibrele - și le îndepărtează, lăsând mult zahăr de cele mai multe ori. Sucurile verzi pot fi pariuri mai bune dacă aveți nevoie de soluția dvs. Smoothies poate conține, de asemenea, înghețată sau iaurt bogat în grăsimi, așa că verificați cu atenție lista ingredientelor.

probleme de sănătate care pot împiedica pierderea în greutate

Dar proteina medie sau granola are un conținut de zahăr în ea, ca o bomboană. Pâini cu grâu și grâu: Vedeți această pâine pe culoarul alimentar și vă amintiți vag ceva despre cerealele integrale.

La urma urmei, grâul este un bob, nu? Problema este că acestea nu sunt pâine integrală sănătoasă, cu excepția cazului în care ambalajul specifică acest lucru. Când aveți dubii, verificați informațiile nutriționale pentru conținutul de fibre. Pâinea integrală trebuie să aibă aproximativ grame de fibre pe felie, ceea ce o face o alternativă mai sănătoasă.

Acești factori de alimente sănătoase au adesea 1 gram sau mai puțin. Masă în fața televizorului Deși nu se împachetează în lire sterline, cu cât petreceți mai mult timp chowing în fața televizorului, cu atât este mai probabil să mâncați fără minte.

Este riscant pentru oricine dorește să-și schimbe obiceiurile alimentare să slăbească. Studiile arată că a mânca distras înseamnă, de obicei, a mânca mai mult.

Probleme medicale care te împiedică să slăbești?

Când vă distrageți atenția, aveți tendința de a uita ce ați mâncat și cât reduslim farmacia catena pret mâncat, ceea ce înseamnă că este mai probabil să mâncați mai mult mai târziu. Durează aproximativ 20 de minute până când stomacul îți spune creierul că ești plin, așa că încetinirea și savurarea mâncării te ajută să rămâi mulțumit cu mai puțin. Deci, în loc să ronțăiți în fața televizorului, încercați să mâncați fără distracție.

Luați mușcături mai mici, mestecând bine. Setați un cronometru timp de 20 de minute înainte de a vă întoarce pentru a doua parte.

Mai multe despre acest subiect