Program de slabit la sala femei

program de slabit la sala femei

Daca te vei organiza si vei tine cont de sfaturile specialistilor, vei avea rezultatele la care tintesti. Femeile care vor sa slabeasca si sa aiba un corp cat mai tonifiat, merg la sala pentru a face un antrenament full body sau pentru a lucra diverse grupe de muschi. Daca nu stii exact de unde sa incepi si ti-ar fi de ajutor un program antrenament pe 7 zile, in care sa ti se spuna exact ce sa faci, dar si ce sa mananci, iti vom vorbi despre asta in cele ce urmeaza.

Spre final, iti vom prezenta si cateva sfaturi generale, care sa iti fie de ajutor pentru a reusi, dar si ce beneficii iti aduce sportul.

program de slabit la sala femei

Program antrenament sala 7 zile Daca te intereseaza un program de slabit care sa duca la pierderea kilogramelor in plus in doar o saptamana, atunci acesta ar putea fi o varianta. Daca nu obisnuiesti sa faci prea multa miscare, e posibil sa ti se para dificil, insa, daca iti place sa faci exercitii fitness, sa mergi mult pe jos, sa alergi, sa mergi cu bicicleta etc.

Totodata, ceea ce urmeaza sa iti prezentam include si un plan alimentar care sa te ajute sa ai rezultate cat mai bune. Ziua 1 Cum te trezesti, ia-ti energia dintr-o sesiune usoara de cardio.

Aceasta ar trebui sa tina cam de minute. Te va ajuta sa iti activezi metabolismul. Totodata, daca nu preferi astfel de exercitii de sala, poti sa alergi, program de slabit la sala femei inoti sau sa te plimbi intr-un ritm ceva mai alert.

Ei bine, planificarea unui program de exercitii la sala nu este atat de dificila pe cat crezi. Atata timp cat iti fixezi un obiectiv realist si nu te abati de la regulile dictate de la inceput, vei reusi sa pierzi kilograme pe saptamana. Am pregatit pentru tine un program de antrenament fizic de 4 saptamani, structurat pe zile, zone ale corpului si tipuri de exercitii.

Daca mergi la sala de forta, iti recomandam sa faci antrenamente cu greutati. Poti sa faci asta folosind echipamentele din dotare sau greutatea propriului tau corp — genuflexiuni, flotari, ridicari etc.

  • ▷ Program De Slabit La Sala Pentru Incepatoare - Sfatul devas.ro
  • Pierderi de gestionare a pierderilor în greutate
  • Top 5 Antrenamente pentru Slabit - Cele mai Bune Programe
  • Rutină de antrenament | Program de exerciții pentru fete - Myprotein Blog
  • Program de exercitii la sala pentru fete si femei, Forme Fit Gym
  • Cum să pierdeți grăsimea în jurul părților dvs

In mod normal, ar trebui sa faci cate 3 serii de cate 8 repetari. In cazul in care obosesti si vezi ca iti e prea greu sa ajungi la 8, mai scade din greutate, daca ti-e mult prea simplu, mai creste. Referitor la hrana pe care ar trebui sa o ai in prima zi, ea trebuie sa cuprinda un mic dejun cu paine integrala prajita si oua, un pranz cu supa, dar fara paine si o cina cu salata si ceva proteine usoare ou, pui, curcan, peste.

Greutățile sunt prietenoase, folosiți-le

Poate o sa ti se para putin, insa, nu poti ajunge sa fii femeia fit, daca nu esti atenta si la alimentatie. Ziua 2 Ziua aceasta e dedicata unor antrenamente pe intervale. De exemplu, poti alege un antrenament de cardio si forta — 3 minute fandari, 3 minute pot să mănânc burgeri și să pierd greutatea, 3 minute flotari, 3 minute alergare, 3 minute tractiuni si 3 minute alergare.

program de slabit la sala femei

In functie de cat de bine te simti si de cat poti, alege sa faci intre 4 si 10 repetari. Poti sa mergi la sala de forta pentru un astfel de program de antrenament sau poti sa il faci acasa, din confortul locuintei.

In ceea ce priveste dieta, consuma aceeasi hrana ca in ziua precedenta. Ziua 3 Daca vrei sa faci antrenamente la sala, ziua de azi e pentru o sesiune mai lunga de cardio — cam 60 de minute.

program de slabit la sala femei

Poti alege sa mergi pe bicicleta, sa alergi sau sa mergi pe jos intr-un stil mai alert, mentinand ritmul cardiac. Legat de alimentatie, controleaza bine numarul de calorii. Consuma carbohidrati cu o ora inainte de a face un antrenament la sala, dar si dupa. Poti sa mananci o banana, o felie de paine neagra, portocale etc. Daca vrei un exemplu de meniu cu putine calorii, iata: dimineata — un pahar de lapte degresat sau iaurt si o felie de paine de secara, la pranz — supa de legume, 80 g carne slaba, la cina — peste alb, salata si un fruct.

Account Options

Ziua 4 Incepe aceasta zi cu un program de sala cardio. Il poti face chiar si acasa, timp de 30 de minute, pentru a-ti pune in miscare corpul. Dupa, pe parcursul zilei, va trebui sa faci un antrenament sala, incepatori sau pentru ce nivel esti tucu greutati.

Aici, trebuie sa faci cate 3 seturi de 8 repetari, iar recomandate sunt o serie de exercitii fitness pentru femei, precum: Deadlifts, Curls sau Pull Ups.

Pentru ca aceste exercitii sunt de ajutor cand vorbim de masa musculara la femei, alimentatia din aceasta zi e foarte importanta pentru recuperarea muschilor. Se recomandam mai multe proteine si mai putini carbohidrati. La micul dejun, de exemplu, poti manca doua oua fierte, o cana de lapte degresat si capsune, la pranz ti-ar prinde bine un piept de pui la gratar, cu o salata, un fruct si un ceai, iar la cina, poti incerca o salata de ton cu o felie de paine integrala.

Ziua 5 Astazi, ai nevoie de un program pentru sala ce include tot exercitii de cardio.

Sculpteaza-ti un Corp Tonifiat si Feminin Folosind cele mai Moderne Strategii de Antrenament Sala pentru Fete si Femei Fara sa alergi ore in sir pe banda, sa faci exercitii masculine pe zile si grupe sau sa tii dieta Salutare, Sunt Olivia de la Femeia Fit, iar inainte de toate vreau sa te intreb ceva: Mergi la sala, faci exercitii si tragi tare la aparate, dar nu slabesti si colacelul de pe burtica e tot acolo, chiar daca dai tot ce poti? Te chinui cu alergare, cardio si greutati mici…dar in oglinda vezi celulita pe picioare, solduri late, aripioare, un fund moale si lasat?

Alergi 30 de minute, faci un sprint de 1 minut, apoi minute de recuperare. Inainte de final, mai faci un sprint. In total, trebuie sa te antrenezi cam 45 de minute si cand termini, sa faci intinderi. In aceasta zi, poti sa repeti meniul din ziua precedenta sau sa alegi alte tipuri de alimente bogate in proteine si slabe in carbohidrati.

Ziua 6 Pentru aceasta zi, ai nevoie de un program de sala incepatori cu exercitii de Core Training. Ce inseamna asta? Ca e o zi mai lejera, in care poti eventual sa mergi la yoga, sa faci stretching sau abdomene in jur de Fa-ti programul in asa fel incat sa lucrezi macat 45 de minute.

Recomandat ar fi sa lucrezi cand partea de sus, cand cea de jos. Legat de meniul pe care il poti consuma in aceasta zi, o idee buna ar fi sa repeti program de slabit la sala femei pentru sala din prima zi.

Ziua 7 Ultima zi poate fi una mai libera. Nu trebuie sa mergi la sala pentru a urma un program slabit sala femei, ci poti sa te plimbi impreuna cu familia, sa te bucuri de tot felul de activitati program de slabit la sala femei te relaxeaza, sa mergi la SPA si asa mai departe.

program de slabit la sala femei

E bine ca si in aceasta ultima zi sa ai grija la ce anume mananci. Alege ca si in zilele precedente mancaruri cat mai bogate in proteine. Sfaturi generale pentru a pierde in greutate Fiecare femeie care incearca sa scape de kilogramele in plus urmeaza un program slabit sala femei sau un regim alimentar.

Oricine alege ceva anume, are incredere ca acel lucru va functiona. Vrem sa venim in ajutorul tau cu o serie de sfaturi care iti vor fi utile indiferent de ce program de sala alegi sau de ce dieta: Fa-ti un plan Orice reusita porneste cu un plan bine pus la punct. Trebuie sa stii inca de la inceput la ce rezultate vrei sa ajungi, pentru a-ti da seama daca ai nevoie de un program pentru a creste masa musculara in 4 saptamani, unul pentru a pierde din grasime etc.

Astfel, vei sti ce tipuri de exercitii va trebui sa faci si te vei organiza si pentru a-ti alege zilele in care vei merge la sala pentru un program de fitness.

O sănătate îmbunătățită rămâne obiectivul vostru principal

Fa o lista de cumparaturi Cand te intereseaza cum sa faci muschi, cum sa pierzi in greutate, cum sa te tonifici si asa mai departe, alimentatia joaca un rol foarte important.

Trebuie sa consumi o hrana cat mai calitativa. Cauta meniuri bogate in proteine si mai slabe in carbohidrati, fa-ti liste cu ingrediente pentru a sti exact ce ai de cumparat. Astfel, iti va veni mult mai simplu sa consumi si sa gatesti alimente.

Aranjarea Antrenamentelor pentru Slabire de-a Lungul Saptamanii

Bea multa apa Consumul de apa este deosebit de important. Nu conteaza daca alegi un program de sala de 4 zile, daca mergi zilnic sa faci sport sau daca reusesti doar o data pe saptamana. E bine sa consumi cel putin 2 litri de apa pe zi, pentru a vedea rezultatele dorite mai rapid. Apa curata organismul, il hidrateaza si activeaza metabolismul.

Program de exercitii la sala pentru femei

Nu te intinde in pat dupa ce mananci Acesta e un obicei prost pe care il au foarte multe persoane. El nu este benefic, deoarece va incetini metabolismul greutatea pierde distracție va da o stare de somnolenta. In plus, si digestia se va face mult mai greu.

Nu spune nimeni sa te ridici de la masa si sa treci la efectuarea exercitiilor din cadrul unui program de antrenament pentru masa muscular, insa, nici sa te bagi la somn nu e o varianta. Plimba-te putin si te vei simti apoi mult mai bine. Fa sport Ai multe grupe musculare care trebuie antrenate pentru a avea un corp de invidiat, si exercitiile dr pierderea în greutate din atlanta care le faci, te vor ajuta si sa scapi de kilogramele in plus.

Nu exista slabit sanatos fara sport. Acesta e motivul pentru care vedem mereu fete la sala, dar si baieti. Sportul e benefic pentru organism, iar rezultatele instalate in corp in urma practicarii lui vor fi unele de durata.

Mai multe despre acest subiect