Purtați o pungă de gunoi pentru a pierde în greutate. 10 sfaturi de pierdere în greutate Kardashian care ar putea funcționa efectiv

purtați o pungă de gunoi pentru a pierde în greutate

Avertizări Alăptarea nu este doar sănătoasă pentru bebelușul dvs. Dacă vrei să slăbești minus capsula de slabit timpul alăptării, trebuie să fii atent. Mâncând alimentele potrivite, făcând mișcare și având grijă de tine, îți poți gestiona pierderea în greutate după naștere.

Monitorizați sănătatea comunității dvs. aici

Alăptarea și îngrijirea unui bebeluș consumă mult timp, ceea ce face aproape imposibilă și pierderea în greutate. Dar, cu doar câteva ajustări ale rutinei zilnice, puteți găsi o dietă sigură și adecvată, care să funcționeze bine cu organizația și purtați o pungă de gunoi pentru a pierde în greutate bebelușului. Rețineți că corpul dumneavoastră are nevoie de câteva kilograme în plus în timp ce alăptați aproximativ 2 până la 4 kg.

Drept urmare, nu te vei ingrasa imediat inainte de sarcina pana nu incetezi sa purtați o pungă de gunoi pentru a pierde în greutate.

A calca Partea 1 din 4: Consumul de mese regulate și gustări sănătoase Încearcă să mănânci ceva la fiecare trei ore.

Acest lucru poate fi împotriva obiceiurilor tale, dar este important să mănânci regulat dacă vrei să slăbești. Dacă alăptați, nu trebuie să mâncați niciodată mai puțin de de calorii pe zi și majoritatea femeilor au nevoie chiar mai mult. Să te înfometezi nu este niciodată bun și chiar periculos atunci când îți revii de la naștere și îți alăptezi copilul.

purtați o pungă de gunoi pentru a pierde în greutate cum să pierdeți greutatea în termen de 7 zile

Consumul de prea puține calorii are, de asemenea, un efect contraproductiv asupra pierderii în greutate pe termen lung. Când alăptați, ardeți în jur de de calorii pe zi. S-a demonstrat că majoritatea femeilor își pierd greutatea corporală postpartum ca urmare, chiar și fără dietă. Trebuie să mănânci suficient pentru a absorbi suficiente calorii și să urmezi o dietă sănătoasă. Deși studiile nu arată o legătură clară între consumul de suficiente calorii în timpul alăptării și producția de lapte, consumul de prea puține calorii vă poate dăuna sănătății și poate contribui la oboseală.

Picioare subtiri - cum sa se ingroase? - Picior strâmb

Consumul de mese și gustări în mod regulat previne foamea și face mai ușor să controlați ceea ce mâncați. Dacă îți este prea foame, vei ajunge să optezi pentru produse alimentare ușoare și rapide în locul unei alternative sănătoase.

  1. Monitorizați sănătatea comunității dvs.
  2. Pierdere în greutate rolă rogers
  3. 6 modalități de a pierde în greutate în 30 de secunde sau mai puțin - Pierdere În Greutate
  4. Kourtney kardashian scădere în greutate, Top 10 băuturi pentru pierderea în greutate
  5. Pierde în greutate 8 luni
  6. 46 de ani trebuie să piardă în greutate
  7. Reteta slabit cu orez brun

Dacă nu luați suficiente calorii, corpul dvs. Acest lucru poate fi contraproductiv pentru pierderea în greutate. Păstrați la îndemână gustări sănătoase. Consumul de ceva gustos între mese, cum ar fi nuci, mere sau batoane de morcov, este o modalitate excelentă de a reduce foamea.

Mamele care alăptează, indiferent dacă lucrează acasă sau departe de casă, nu au prea mult timp liber. Prin urmare, este o idee bună să vă pregătiți gustările sănătoase în avans, dacă aveți timp liber. Păstrați la îndemână gustările sănătoase în timp ce vă alăptați copilul. Apoi stai liniștit o vreme, făcând din acesta momentul perfect pentru a ronțăi între ele.

Cum să deparazitați la pisici

Păstrați gustări care nu se strică, cum ar fi nuci și fructe uscate, în poșetă sau în punga pentru scutece sau în mașină, în deplasare. Spălați toate fructele și legumele.

purtați o pungă de gunoi pentru a pierde în greutate slimming body shaper tank top

Spălați produsele proaspete sub apă curentă chiar înainte de a le mânca, tăia sau găti. Nu este nevoie să utilizați săpun sau alte produse comerciale de rufe. Scopul de a pierde în greutate pe o perioadă mai lungă de timp. Este recomandabil să așteptați cel puțin 2 luni întregi după naștere înainte de a pierde în greutate în mod activ. În acest timp vă puteți deprinde obiceiul de a mânca sănătos și de a evita pe cât posibil mâncarea nedorită.

Odată ce această perioadă a trecut, este mai bine să slăbești încet, dar sigur, mai degrabă decât rapid. O jumătate de kilogram pe săptămână este un obiectiv rezonabil.

Evitați dietele la modă, curățările, produsele pentru scăderea în greutate, medicamentele pentru arderea grăsimilor, produsele dietetice pentru tablete și suplimentele naturale. Aceste lucruri pot prezenta riscuri pentru oricine, în special pentru cineva care alăptează. Studiile arată că, dacă slăbești prea repede, exerciți o presiune suplimentară asupra sistemului tău cardiovascular.

Nașterea și alăptarea cer deja foarte mult de la corpul tău, așa că nu pune presiune suplimentară asupra corpului tău. Când prăbușiți dieta, corpul pierde în principal mușchi și apă în loc de grăsime. Acest lucru face mai dificilă menținerea greutății decât dacă pierdeți în greutate pe o perioadă mai lungă de timp.

Fii răbdător. Pierderea în greutate după naștere este diferită de la femeie la femeie.

Picioare subtiri - cum sa se ingroase?

Ar trebui să vă priviți pierderea în greutate ca pe un stil de viață sănătos pe termen lung și nu ca un obiectiv imediat. Nu ar trebui să vă pierdeți inima dacă nu pierdeți kilogramele așa cum a fost planificat.

Puteți pierde rapid câteva kilograme în primele câteva săptămâni după naștere, dar amintiți-vă că nu toate kilogramele vor dispărea atât de ușor. Nu vă așteptați la rezultate imediate. Poate dura mai mult de un an pentru a pierde din greutatea pe care ați câștigat-o în timpul sarcinii.

Pierderea kilogramelor de sarcină necesită timp, cu excepția cazului în care sunteți o celebritate cu un antrenor personal, un dietetician și o bona care locuiesc cu dvs. Unelor femei le este foarte greu să slăbească în timpul alăptării, dar pierd mai mult în greutate odată ce se opresc.

Acest lucru se poate datora lipsei de rutină și de somn, ceea ce face mai ușor să mâncați excesiv. Corpul dumneavoastră produce, de asemenea, hormonul prolactină în timpul sarcinii și când alăptați, ceea ce stimulează producția de lapte.

Cum să slăbești tundând sănătos gazonul

Unele studii arată că, dacă produci mai multă prolactină, metabolismul tău se poate confunda. Când vă gândiți cât de multă greutate doriți să pierdeți, rețineți că, de obicei, veți avea 1,5 kg suplimentari de țesut în sâni în timp ce alăptați. Partea 2 din 4: A face alegeri sănătoase Alegeți alimente cu valori nutriționale ridicate. Încercați să evitați alimentele foarte procesate sau care conțin doar carbohidrați, cum ar fi pâinea albă, orezul alb, prăjiturile și dulciurile.

Acest lucru vă permite să pierdeți în greutate fără a risca deficiențe nutriționale. Sursele bune de fier includ produse din cereale integrale, legume cu frunze întunecate și citrice.

purtați o pungă de gunoi pentru a pierde în greutate pierde rapid burta de grăsime

Ouăle și produsele lactate, cum ar fi carnea slabă, produsele din soia și înlocuitorii cărnii, legumele, linte, semințe și cereale integrale conțin proteine. Pentru calciu consumați produse lactate sau legume verde închis.

purtați o pungă de gunoi pentru a pierde în greutate grăsime arde pentru burtă

Acum veți găsi și produse îmbogățite cu calciu precum sucuri de fructe, cereale, lapte de soia, iaurt și tofu. Evitați alimentele foarte procesate, alimentele grase, zahărul și cofeina.

Eliminator de viermi pentru pisici - Sfaturi -

Nu numai că vei pierde în greutate, dar o dietă mai sănătoasă va îmbunătăți și valoarea nutritivă a laptelui tău. Mancarea nedorita si mancarea rapida ofera in principal calorii goale care nu iti ofera energia necesara pentru a avea grija de tine si de bebelusul tau. În general, este mai bine pentru dvs. Înlocuiți aceste calorii grase cu alimente care au mai puține grăsimi, dar mai multe proteine. Aveți grijă la zaharurile ascunse în sucurile de fructe și băuturile răcoritoare care oferă calorii suplimentare fără valoare nutritivă.

Multe băuturi răcoritoare conțin, de asemenea, cofeină, din care puteți bea mai puțin de 2 sau 3 căni pe zi. A bea mai multă cofeină poate perturba obiceiurile de somn ale bebelușului și ale voastre. Urmăriți-vă progresul. Există modalități creative de a urmări progresul pe care îl faceți în pierderea în greutate.

Grasimile nu te ingrasa! În ciuda acestei credințe învechite pe care unii le respectă încăgrăsimea nu te îngrașă, decât dacă produsul conține o doză de calorii. Excesul excesiv de calorii și mâncarea de gunoi sunt ceea ce duce la obezitate.

Un grafic care vă prezintă greutatea vă poate ajuta să vedeți cât ați slăbit într-o zi, săptămână, lună și chiar un an. Creați-vă propria diagramă cu Excel.

purtați o pungă de gunoi pentru a pierde în greutate capsule de slabit fares

Aici puteți procesa cele mai relevante informații. Descărcați o diagramă de slăbire. Există diferite tipuri de diagrame pe care le puteți găsi rapid online. Le puteți găsi și imprima gratuit. Există și alte tipuri de diagrame online pentru a urmări măsurătorile corpului.

Pierderea în greutate în timpul alăptării

Puteți compila propriul grafic pe baza a ceea ce sugerează alte persoane. Dacă doriți să vă graficați progresul în fiecare zi, cântăriți-vă la aceeași oră a zilei. Amintiți-vă că cântăriți cel mai puțin dimineața când vă treziți. Puteți deveni rapid obsedat de greutatea dvs. Prin urmare, fii rezonabil și nu te cântări mai mult de o dată pe zi. De asemenea, nu vă frustrați de greutatea dvs. Încercați să vă detensionați. Un nou copil aduce stres, dar încercați să țineți stresul la distanță cât mai mult posibil.

Stresul poate interfera cu pierderea in greutate. Când sunteți stresat, corpul dumneavoastră produce cortizol, care vă crește pofta de mâncare și vă face să mâncați mai mult. Pentru a reduce stresul, notează-ți sentimentele și frustrările în timpul zilei, astfel încât să nu te țină treaz noaptea. Păstrați un jurnal al experiențelor dvs.

Vorbește despre sentimentele tale. Împărtășește-ți gândurile cu partenerul tău sau cu un prieten sau persoana iubită în care ai încredere. Discutați cu alte mame online sau personal despre provocările de a avea un copil. Încercați să vă concentrați asupra momentelor bune cu bebelușul dvs. Amintiți-vă că bebelușul dvs.

Întreabă pentru ajutor.

Mai multe despre acest subiect