Sfaturi de slăbire pentru mamele care alăptează. Dieta recomandată mamelor care alăptează | devas.ro

sfaturi de slăbire pentru mamele care alăptează

sfaturi de slăbire pentru mamele care alăptează

Dieta este orientativa si urmareste principiile de baza. Ingredientele pot fi inlocuite dupa gust si preferinte, cu cele din aceleasi grupe si categorii alimentare.

  • Glutamina pentru arderea grăsimilor
  • Pierderea în greutate cu isus
  • Pește și cartofi coapte într-o oală Ratatouille Salate cu următoarele ingrediente: ton, ficat de pui, sfeclă, fasole verde, varză de Bruxelles, iaurt natural, smântână, nuci, prune uscate, ulei de măsline.
  • Cum slabesti in perioada alaptarii? 5 tips-uri utile pentru orice mamica – Alege sa fii sanatos!
  • Cum sa slabesti dupa nastere - 7 sfaturi utile si dieta de 3 zile Sfaturi pentru mame să slăbească
  • Voi pierde în greutate de la pregătirea colonoscopiei

In aceasta faza, este important sa bei cel putin 3 litri de apa pe zi pentru prodigy pierdere în greutate medspa mentine organismul hidratat, fapt care faciliteaza recuperarea si ajuta la producerea de lapte matern. De asemenea, ceaiul de musetel, anason si fenicul pot fi baute pe tot parcursul zilei, avand ca efect stimularea producerii de lapte.

sfaturi de slăbire pentru mamele care alăptează

Exercitiile fizice si sportul sunt bune, deoarece contractia musculara contribuie ca excesul de lichid sa fie condus la rinichi si eliminat prin urina. Cu toate acestea, excesul de sport, practicat intensiv, reduce productia de lapte matern.

Alimentatia mamei care alapteaza - cu Sorana Muresan, Consultant in alaptare IBCLC

Dupa ce alaptarea s-a terminatse pot intensifica exercitiile si se poate aplica o dieta mai restrictiva, precum cea de mai sus, insa din care se elimina complet sfaturi de slăbire pentru mamele care alăptează. Aceasta va permite pierderea in greutate cu kg pe luna, din care 1 kg poate fi reprezentat de lichidele ce constituie retentia hidrosalina nesanatoasa. Alege superalimente Chiar daca esti proaspata mamica, nu uita ca organismul tau are nevoie de o alimentatie cat mai bogata si cat mai hranitoare, mai ales daca esti in perioada de alaptare.

Specialiștii ne avertizează însă că nu este indicat să procedăm așa, acest demers putând avea efecte negative atât pentru noi, cât și pentru bebeluș.

Alege, asadar, alimente care sunt foarte bogate in nutrientii de care ai nevoie si care sa fie sarace in calorii si ingrasimi. Pestele este unul dintre aceste superalimente, deoarece este bogat in DHA, un acid gras esential Omega 3, care iti ajuta bebelusul sa aiba un creier sanatos si un sistem nervos sanatos.

sfaturi de slăbire pentru mamele care alăptează

Cele mai bune surse de DHA sunt pestele de apa rece, precum somonul, sardinele si tonul. Laptele si iaurtul sunt, de asemenea, superalimente pentru proaspata mamica, deoarece acestea sunt bogate in calciu, de care ai nevoie pentru a-ti mentine oasele puternice.

Nu uita de proteine: carnea slaba, carnea de pui si fasolea boabe sunt sarace in grasimi si au un continut bogat de proteine si de fibre.

sfaturi de slăbire pentru mamele care alăptează

Sunt alimente benefice acum si te vor ajuta sa mentii senzatia de satietate mai multa vreme. Cere ajutorul unui specialist Daca te lupti de luni bune sa slabesti, poti cere ajutorul medicului tau si al unui medic nutritionist.

Acesta din urma te poate ajuta sa creezi un plan alimentar care te va ajuta sa slabesti intr-un mod sigur si eficient, iar medicul tau iti va spune cate kilograme trebuie sa dai jos si cand ai voie sa incepi sa faci anumite exercitii fizice.

sfaturi de slăbire pentru mamele care alăptează

Stabileste-ti obiective realiste Cele mai multe femei dau jos 5,9 kg in timpul nasterii, inclusiv greutatea copilului, placenta si lichidul amniotic. In prima saptamana dupa nastere, vei pierde si mai mult in greutate, pe masura ce "dai jos" retentia de lichide, insa grasimea care s-a depus pe corp in timpul sarcinii nu va disparea de la sine.

Cu ajutorul dietei si prin intermediul exercitiilor fizice regulate, poti sa dai jos 0,5 kg pe saptamana.

sfaturi de slăbire pentru mamele care alăptează

Este posibil, spun expertii, sa dureze intre 6 luni si 1 an pana sa revii la greutatea de dinainte de sarcina, fie ca alaptezi sau nu bebelusul. Asa ca sfatul expertilor este sa nu iti fortezi corpul, sa stabilesti un set de obiective realiste si sa ceri ajutorul unui nutritionist sau unui antrenor personal, pentru a face schimbarile necesare in stilul tau de viata.

Mai multe despre acest subiect