Va ajuta patinajul cu role pentru a pierde in greutate

Cum să slăbești efectiv cu patinajul cu role într-un timp scurt?

Cum să patinezi corect?

Patinajul pe gheata — cel mai bun antrenament de iarna 1. Mersul pe role arde calorii Nu mai este un secret pentru nimeni ca, pentru a slabi, trebuie sa arzi zilnic mai multe calorii decat consumi. Cu alte cuvinte, ai nevoie de un deficit caloric negativ pentru a elimina din kilogramele in plus.

purple k burner de grăsime

Exista suficiente moduri prin care oamenii incearca sa slabeasca, dar daca esti serios cu privire la slabit trebuie sa fii si intelept. Mersul pe jos si alergatul sunt moduri excelente de a arde calorii, dar sa fim sinceri, nu sunt intotdeauna si distractive.

Daca nu esti atlet, astfel de activitati vor fi o corvoada, si chiar daca in prima instanta te-ar putea atrage, noutatea va trece rapid. Mersul pe role, in schimb — chiar daca are ca scop declarat slabirea — nu va insemna decat sa iti pui rolele si sa iesi la o plimbare relaxanta prin parc! Vorbim despre o activitate cardiovasculara, care face inima sa munceasca mai intens, te face sa transpiri, iar daca mergi pe role in mod regulat si urmezi o dieta sanatoasa, in scurt timp vei reusi sa vezi si depozitele de grasime topindu-se.

Patinatul pentru slabit este o metoda eficienta de a fi sanatos.

Cum să slăbești cu patinajul cu role?

Indiferent ce tip de role folosesti, vei arde calorii. Cate calorii arzi pe role? O plimbare lejera de 30 de minute pe aleile parcului te va face sa arzi de calorii. Astfel, daca faci calculele corect, mergand pe role timp de 30 de minute pe zi, 5 zile pe saptamana vei arde aproximativ de calorii. Alaturi de o dieta regandita cat mai inteligent, vei reusi sa dai jos de grame pe saptamana. Desigur ca greutatea de la care pornesti influenteaza numarul de calorii arse intr-o ora de patinat.

Daca doua persoane de greutati diferite patineaza cu aceeasi viteza, pe aceeasi distanta si pe acelasi tip de teren, persoana care cantareste mai mult va arde mai mult calorii mergand pe role — acest lucru este valabil pentru orice tip de exercitiu fizic, nu doar pentru mersul pe role.

Tipul de role folosite este si el unul dintre factorii care determina numarul de calorii pe care le arzi patinand.

Alegerea modernă - Rolller patinaj

Fitness Magazine a desfasurat un studiu pe persoane cu greutati diferite care au patinat fie pe role dispuse in linie, fie pe role cu doua randuri de roti de tipul patine cu rotile. Potrivit studiului, o persoana care cantareste 70 de kilograme va arde de calorii la fiecare ora cand patineaza pe role cu patru roti.

Insa, numarul de calorii arse cu rolele cu roti dispuse in linie va fi si mai mare: aceeasi persoana care cantareste 70 de kg va arde in jur de de calorii pe ora cand se deplaseaza pe rol cu roti dispuse in linie. Mentinerea echilibrului necesar pe rolele cu roti in linie duce la arderea mai multor calorii.

slabeste cu serban provocarea de 14 zile

Mersul pe role adauga definire musculara Mersul pe role ca activitate pentru slabit nu va avea ca rezultat doar cateva kilograme eliminate in decurs de trei luni, ci iti va conferi in plus si tonifiere si definire musculara.

De fiecare data cand iesi cu rolele, vei observa o crestere a gradului de definire musculara.

E foarte adevarat ca skatingul este o activitate cardio, insa nu este doar atat! Sporturile pe role te ajuta sa antrenezi si sa intaresti o serie de zone din corp, printre care si abdomenul, fesierii, coapsele si gambele.

Beneficiați de patinajul cu role

Fesierii sunt termenul stiintific pentru fund, iar aceasta este zona din corp care are parte de cel mai bun antrenament atunci cand mergi pe role. Fesierii sunt alcatuiti din trei muschi diferiti: gluteus maximus, medius si minimus. De fiecare data cand te dai pe role, te rasucesti, te invarti si te apleci, pentru ca ai de facut curbe si de luat colturi, iar aceste actiuni implica zona posterioara, facand-o ferma si bine definita. Cel mai probabil prima zona a corpului pe care o vei vedea tonifiindu-se vor fi gambele.

Patatele cu role - beneficii de agrement și sănătate. Patinaj de role - beneficiile sunt evidente

Este normal ca gambele sa fie primele tonifiate de la mersul pe role, pentru ca aceasta este zona corpului care are parte de cea mai multa miscare — ele stabilizeaza tendonul lui Ahile, care sustine gamba in timpul in care aceasta lucreaza in antrenamentul pe role.

Daca ai o greutate in exces, vei avea in mod evident nevoie de mai mult timp pentru a observa definirea musculara, dar imediat ce vei reusi sa dai jos cateva kilograme, vei observa ca arati mult mai slab si mai tonifiat. Cine ar fi crezut ca cel mai bun mod de a te tonifia este prin skating? Mersul pe role imbunatateste echilibrul Unele persoane se bucura de un echilibru natural, in timp ce pentru altele nu este ceva ce vine de la sine.

Patinajul cu role vă poate face să pierdeți în greutate sporturile de vară cu cele mai mari

Echilibrul poate afecta modul in care mergi si in care faci anumite sporturi si activitati. Un bun echilibru este foarte important, pentru ca reduce cantitatea de energie pe care o va ajuta patinajul cu role pentru a pierde in greutate atunci cand faci activitati obisnuite precum mersul sau chiar statul pe scaun, si, de asemenea, te ajuta sa reduci oboseala.

Iar pentru ca echilibrul in timpul mersului pe role este extrem de important, vei invata in scurt timp trucurile si tehnicile necesare pentru a-ti imbunatati echilibrul.

Mersul pe role imbunatateste echilibrul datorita muschilor folositi pentru aceasta activitate: in timpul mersului pe role iti folosesti zona lombara si muschii abdominali pentru a te deplasa inainte si inapoi. Skatingul necesita un trunchi puternic pentru a mentine o pozitie dreapta — reteta perfecta atunci cand incerci sa obtii un echilibru mai bun.

a fost ist fatkiller

Mersul pe role asigura o sanatate superioara a inimii Bolile cardiace sunt prevalente si sunt, de asemenea, principala cauza a mortalitatii, atat in Europa cat si in SUA. Afectiunile cardiace — printre care se numara si atacurile de cord, accidentele vasculare si alte boli legate de activitatea cardiovasculara — sunt un ucigas nemilos si, data fiind situatia actuala si factorii de stres de care ne lovim in fiecare zi a existentei noastre, numarul de decese din motive cardiace este pe un trend alarmant de ascendent.

Mersul pe role intareste inima, iar Asociatia Americana a Inimii sustine ca sporturile pe role sunt o forma eficienta de exercitiu aerob.

Te-ai abonat cu succes!

Mersul pe role in doza moderata va creste ritmul cardiac al unui patinator obisnuit pana la — de batai pe minut. Iar daca esti genul mai indraznet sau daca practici forme de skating mai energice — asa cum este patinajul viteza — poti stimula simtitor ritmul cardiac, pana la aproximativ de batai pe minut.

Mersul pe role invinge diabetul Diabetul este si el o boala din ce in ce mai prezenta in randul populatiilor globului, fiind aproape la fel de comuna ca afectiunile cardiace.

Dietele nesanatoase, stilurile de viata sedentare, obezitatea si lipsa exercitiului aerob declanseaza adesea diabetul de tip 2.

Asociatia Americana pentru Diabet recomanda doua tipuri principale de ativitate fizica pentru a gestiona si a preveni diabetul — antrenamentul de forta si miscarea aeroba, ambele fiind de fapt doua beneficii pentru sanatate ale mersului pe role. De aceea, tinand cont de aceste aspecte, poti controla in mod eficient diabetul mergand pe role cat mai frecvent.

Mersul pe role este un exemplu excelent de exercitiu aerob, care iti ajuta corpul sa foloseasca si sa controleze mai bine insulin. Skatingul intareste inima si oasele, te elibereaza de stres, scade nivelul glucozei si determina niveluri mai sanatoase ale colesterolului.

Avantajele patinajului cu role

Toti acesti factori influenteaza diabetul, astfel ca poti merge pe role pentru a controla diabetul sau poate chiar pentru a-l preveni. Medicii recomanda pacientilor diagnosticati cu diabet, precum va ajuta patinajul cu role pentru a pierde in greutate persoanelor care fac parte din categoriile de risc, sa isi stabileasca un target de aproximativ 30 de minute de exercitiu aerob usor catre moderat, efectuat de 5 ori pe zi.

Daca iti doresti cu adevarat sa preiei controlul asupra diabetului mergand pe role, iesi de mai multe ori pe saptamana la plimbare!

Mai multe despre acest subiect